آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

روش های ترخیص لباس از ترکیه و واردات لباس از ترکیه

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان های مربوطه، هر ساعت حدود 6 کانتینر پوشاک از ترکیه وارد کشور می شود و مراحل ترخیص آن انجام می شود. راه های مختلفی برای واردات پوشاک از ترکیه به این کشور وجود دارد:

حمل و ترخیص البسه از ترکیه با اتوبوس های استانبول به تهران و تبریز
هماهنگی با دفاتر باربری ساکن تبریز
مسافر را به میزانی که می خواهید وارد کشور کنید به ترکیه ببرید و هر مسافر قادر است تا 30 کیلوگرم برای شما وارد کند.
آیا کد تعرفه گمرکی واردات پوشاک از ترکیه را می دانید؟ آیا از هزینه ترخیص لباس از ترکیه اطلاع دارید؟ 

آیا می دانید تعرفه ترجیحی واردات و ترخیص پوشاک از ترکیه حذف شده است؟ علاوه بر اعتراض فعالان صنعت نساجی به تعرفه ترجیحی پوشاک وارداتی از ترکیه، این تعرفه پس از بازنگری از کتاب مقررات صادرات و واردات منتشر شده در سال ۱۳۹۵ حذف شد.

ثبت سفارش واردات پوشاک و ترخیص لباس از ترکیه چگونه است؟
بر اساس بخشنامه واردات پوشاک به کشور توسط دارندگان گواهی فعالیت نمایندگی شرکت های خارجی صادره از مرکز اصناف، تنها پس از ثبت برند انواع پوشاک توسط نمایندگی انجام می شود. ارزش انواع پوشاک با برندهای مرتبط باید بر اساس هر ثبت نام در سامانه TSC گمرک جمهوری اسلامی ایران تعیین و اعلام شود.

ارسال کالا از ترکیه به ایران
برای واردات پوشاک از ترکیه به ایران در صورتی که نام کشورمان ایران در مرحله انتخاب موجود بود می توانیم کالا را ارسال کنیم. در غیر این صورت این امکان پذیر نیست.

اجناس و پوشاک را در ایرنه از طریق پست دریافت کنید
پست ایران در خریدهای جزئی و خرده فروشی مبلغی بابت حق توزیع هزینه پست و مالیات بر ارزش افزوده از شما دریافت می کند. این مبلغ در حال حاضر حدود 20000 تومان است.
همانطور که می دانید مرحله بعدی پس از خرید لباس و پوشاک از ترکیه، نوبت به حمل و نقل آن می رسد. حمل و نقل کالا به صورت زمینی، دریایی و هوایی انجام می شود و بسته به اولویت خود باید یکی از روش های ارسال را انتخاب کنیم. پس از واردات کالا به گمرک، اکنون نوبت به ترخیص کالا می رسد که باید با هزینه و زمان مشخصی انجام شود و باید در نظر داشت که هر چه زمان ترخیص بیشتر باشد، هزینه نیز بیشتر می شود، بنابراین فرآیند باید با استفاده از راه حل ها انجام شود. قانونی و سریع انجام دهید تا شما تجار عزیز متحمل ضرر نشوید.

شرایط واردات پوشاک از ترکیه بسیار حساس است و باید توسط افراد مجرب و ماهر انجام شود و تشریفات گمرکی و ترخیص کالا توسط فردی که تسلط کافی در این زمینه داشته باشد انجام شود.

راه دیگر واردات قانونی است.
آیا واردات هر نوع کالایی از ترکیه به ایران مجاز است؟
در پاسخ به این سوال باید بگویم که امکان واردات هیچ نوع کالایی از ترکیه به ایران وجود ندارد. بنابراین کالاهای وارداتی از ترکیه به ایران نباید در زمره کالاهای ممنوعه قرار گیرند.

بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران، واردات برخی از کالاها مانند تجهیزات پزشکی مستعمل، داروها و مشروبات الکلی در کشور ممنوع است و تنها کالاهایی می توانند مجوزهای لازم را دریافت کنند که منع قانونی نداشته باشند.

کالاهای مجاز کالاهایی هستند که بدون محدودیت حق ورود به کشور را دارند. ضمن اینکه برای واردات برخی کالاها باید از سازمان خاصی مجوز گرفته شود. به عنوان مثال برای واردات دارو و مواد بهداشتی باید مجوزهای لازم از وزارت بهداشت اخذ شود.

طبق قراردادهای منعقده بین ترکیه و ایران، تجار و بازرگانی که در زمینه واردات و صادرات از ترکیه فعالیت می کنند، فقط می توانند کالاهای زیر را وارد کنند:

واردات پوشاک از ترکیه مانند پوشاک مارک دار، پوشاک مردانه و زنانه، کفش مردانه و زنانه و پوشاک بچه گانه
تجهیزات ساختمانی مانند شیرآلات، وسایل روشنایی، درب های ضد سرقت، پنجره های فولادی و …
قطعات و قطعات الکترونیکی مانند کلیدهای کنترل موتور، قطعات یدکی لوازم الکتریکی و …
لوازم خانگی مانند چدن و ​​کریستال
و…

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات