آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

واردات کالا از آلمان شامل چه محصولاتی می شود؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

واردات کالا از آلمان در زمینه های مختلف بالا بوده و می توان گفت کیفیت کالاها در این کشور در همه زمینه ها بالا است و به همین دلیل ایران یکی از واردکنندگان دائمی کالاهای مختلف از این کشور است. اما در میان این فهرست، محصولات متعددی به صورت منظم وارد کشور می شود که یکی از آنها تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی است.
در بین تجهیزات پزشکی، اکثر سازندگان کشورهای مختلف در آلمان بهترین و دقیق ترین دستگاه ها را تولید می کنند و ایران به طور مداوم این دستگاه ها را وارد می کند.

از دیگر محصولات وارداتی می توان به لوازم خانگی و آشپزخانه اشاره کرد که جزو بهترین لوازم خانگی دنیا هستند و گل های تزئینی نیز اقلام جدیدی هستند که به واردات محصولات از آلمان اضافه شده اند.
قوانین گمرکی برای واردات کالا از آلمان چگونه است؟
آلمان قوانین بسیار سختگیرانه ای در گمرک دارد و این قوانین برای واردکنندگان و صادرکنندگان کشورهای مختلف رعایت می شود و حتی نواقص و مشکلات این قوانین برطرف شده و در گمرکات این کشور کاملتر و دقیقتر رعایت می شود.

رعایت دقیق کلیه قوانین مربوط به واردات کالا از آلمان، این کشور را در تجارت با سایر کشورها بسیار موفق ساخته است. قوانینی دارد تا افرادی که عضو اتحادیه اروپا نیستند بتوانند از این کشور کالا وارد کنند.

مهمترین سوال آلمان و تجارت آن سود حاصل از این تجارت است و اینکه آیا این توجیه وجود ندارد؟ واردات کالا از آلمان مانند سایر کشورها نیازمند کد گمرکی است.

این کد توسط سازمان جهانی گمرک برای کشورها صادر شده است. این کشور یک کد 11 رقمی نیز دارد. کد دیگری به نام شماره شناسایی عملیاتی وجود دارد که طبق قوانین جایگزین کد گمرک آلمان می شود. از قوانین گمرکی می توان به عوارض گمرکی اشاره کرد.

در صورتی که کالا ساخت آلمان نباشد و از گمرک این کشور فقط برای عبور این کالا و رسیدن به مقصد استفاده شود، عوارض به شما تعلق می گیرد و میزان عوارض بستگی به تعرفه کالا دارد.
قوانین واردات کالا از آلمان چگونه است؟
در آلمان قانون حمل و نقل رایگان وجود دارد، اما در صورت نیاز به جابجایی کالاهای مشمول مالیات، تاجری که مسئولیت جابجایی و حمل کالا را بر عهده دارد باید مالیات را بپردازد. تحریم‌های بسیاری بر تجارت و واردات از آلمان وجود دارد که بارها منجر به از هم گسیختگی این روابط شده است.

شرکت های مشاور می توانند بهترین مسیرها را برای افرادی که نیاز به واردات کالا از آلمان دارند ارائه دهند. تجار ایرانی در صورت عضویت ایران در سازمان تجارت جهانی می توانند هزینه بسیار کمی برای واردات از آلمان بپردازند و سود بیشتری کسب کنند. کلیه قوانین مربوط به انواع کالا باید رعایت شود تا ارسال کالا با مشکل مواجه نشود. به عنوان مثال، اگر محصولی نیاز به بهداشت یا برچسب خاصی دارد، باید به این موضوع توجه شود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات