آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

مراحل ترخیص کالا به صورت کامل

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

ترخیص کالا یکی از مهمترین مراحل تجارت در واردات کالا و در ارائه کالا و کالا به گمرک و ترخیص آن توسط واردکننده یا صادرکننده است. زیرا در صورت عدم ارسال کالا جنبه قانونی دارد و از حالت قاچاق خارج می شود.

ترخیص کالا از آن جهت حائز اهمیت است که یکی از عوامل اساسی در تعیین ارزش کالای ترخیص شده است و اطلاعاتی که یک ترخیص کالا از گمرک و یک تاجر مجرب باید به آن توجه کند نیز در ارزش کالا لحاظ می شود. در اکثر کشورها کارگزاران گمرک و کارگزاران گمرکی عمدتاً به عنوان کارفرمای کارگری در زیر مجموعه های پیشرفته مانند خطوط کشتیرانی، واردکنندگان و صادرکنندگان و شرکت های مستقل شناخته می شوند که در ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.

به طور کلی ترخیص کالا از گمرک شامل مراحل مختلفی از جمله تهیه، ثبت اسناد واردات یا صادرات به صورت فیزیکی یا الکترونیکی، محاسبه وجوهی مانند سود بازرگانی، حقوق گمرکی، مالیات و ... می باشد که در این مقاله به آن می پردازیم. آنها به تفصیل پس با ما همراه باشید.
صفر تا 100 مرحله مجوز از ابتدا تا انتها
همانطور که در مطالب قبلی توضیح دادیم، یک کسب و کار خوب مستلزم خرید و سفارش است، به این معنی که دانش و تجربه کافی در این زمینه می تواند کارهای ورود و ترخیص و همچنین تحویل کالا از گمرک را با کمترین هزینه و کمترین هزینه انجام دهد. هزینه زمان ممکن انجام دادن.

صفر تا 100 مرحله مجوز از ابتدا تا انتها

در این راستا شرکت بازرگانی کارآمد بازرگانی ایمن با استفاده از تخصص کارگران باتجربه و حرفه ای و حامیان جبران خسارت به خرید و سفارش مشتریان می پردازد. برای خرید و ثبت سفارش می توانید با حامیان این سایت تماس بگیرید.

خرید خدمات
واحد طراحی و توسعه درخواست خرید را به واحد سفارشات خارجی سازنده یا فروشنده خارجی ارسال می کند. این روش خرید و یا واردات کالا توسط شخص با سرمایه مورد نظر نیز قابل انجام است.

یک فروشنده یا منبع پیدا کنید
برای اطمینان از نوع خرید باید به دنبال فروشندگان یا تولیدکنندگانی باشید که محصول مورد نظر را با بالاترین سطح کیفی داشته باشند. راه های مختلفی برای یافتن ارائه دهنده مناسب وجود دارد.

روش هایی مانند تجارب خرید قبلی که در آن خریدار بر اساس خریدهای قبلی خود و سایر تجار به فروشندگان و تولیدکنندگان اصلی دسترسی پیدا می کند. از طریق جستجوی گوگل که با جستجوی فروشندگان و تولیدکنندگان در گوگل می توانید آن را پیدا کنید.

اتاق های بازرگانی مستقر در هر استان منابع خوبی برای یافتن فروشنده و تولید کننده کالای مورد نظرتان هستند.

محصولات را از فروشندگان محصول سفارش دهید.
با استفاده از فضای مجازی می توانید آدرس سایت فروشنده و سازنده را بیابید و از مدیریت بازرگانی سازنده بخواهید که محصول را بر اساس نوع، تعداد، روش حمل، وزن و بسته بندی و سایر مشخصات حمل و نقل جستجو کنند.

درخواست واحد فنی
در این مرحله پس از تطبیق اقلام درخواستی با پیش فاکتور، واحد مربوطه باید تاییدیه لازم را ارائه کند.

تامین کالا
فروشنده باید قبل از ساخت یا ارسال کالا، کل مبلغ فاکتور را به شماره حساب اعلام شده در پیش فاکتور واریز کند. در این مرحله واحد تامین مالی کل مبلغ را به حساب مذکور ارسال می کند و فروشنده محصول مورد نظر را ارسال می کند. به این نوع خرید، روش خرید نقدی یا بصری می گویند.

اما در روش خرید اعتبار اسنادی مبلغ مشخصی به عنوان پیش پرداخت به درخواست فروشنده به حساب مورد نظر واریز می شود. همچنین خریدار، فروشنده یا سازنده کالا را تا زمان پرداخت کامل در مرحله ساخت یا ارسال قرار می دهد. مبلغی که به عنوان پیش پرداخت به فروشنده پرداخت می شود معمولاً 10، 20 یا 30 درصد است.

مرحله ثبت نام نمایشگاه کالا در کشور خریدار.
کالاهایی که پس از طی مراحل فوق وارد کشور می شوند ابتدا باید دارای مجوز واردات باشند. این مجوز توسط وزارت بازرگانی برای بازرگانان و واردکنندگان صادر می شود. برای دریافت مجوز باید مراحل زیر را طی کرد.

ابتدا یک پروفرم تهیه کنید و اطلاعات کامل را در سیستم وارد کنید
اطلاعات را ثبت کنید و مجوزهای لازم مانند مجوزهای بهداشتی، تجهیزات آتش نشانی را دریافت کنید. و ثبت نام پروفرما
پرداخت حق الزحمه ثبت نام و تایید کارشناس.
برای مجوزهای ورود به سامانه جامع معاملات www.NTSW.ir مراجعه کنید.
بیمه حمل و نقل را دریافت کنید
از نظر خرید مانند انیکوترمز (قوانین اتاق بازرگانی بین المللی برای استفاده از اصطلاحات تجاری ملی و بین المللی)، انعقاد قرارداد بیمه حامل و هزینه های مربوطه که به عهده خریدار می باشد که بسیار مهم است.

به عنوان مثال تحویل کالا در محل کار با ذکر نام محل تحویل یکی از مهم ترین بیمه نامه ها می باشد و خریدار باید در چنین مواردی بر اساس استان با یکی از شرکت های بیمه قرارداد داشته باشد.

انجام امور بانکی
خریدار پس از تعیین نوع پرداخت به فروشنده، به بانک اعلام می کند که ارز درخواستی یا حساب ریالی را برداشت و به بانک تعیین شده در پیش فاکتور ارسال کند.

انواع پرداخت ها توسط خریدار به دو صورت مبادله ای (برگرفته از سایت ثبت ارزش استعلام و ارزی است که بانک مرکزی در اختیار تجار و بازرگانان قرار می دهد) و متقاضی دیگر (ارز آزاد که از طریق صرافی منتقل می شود). ) بگیر.

عقد قرارداد با شرکت بازرسی کالا
بسته به مدت خرید، اگر خرید از طریق سیستم بانکی یعنی به صورت اعتبار اسنادی باشد، کالا مورد بازرسی قرار می گیرد که در دو مورد می باشد.

یکی بازرسی کالا از نظر کمیت و کمیت و دیگری بازرسی ماهیت و انطباق کالا با درخواست خریدار که تمامی این موارد باید به تایید سازمان استاندارد برسد. اسامی شرکت های بازرسی در سایت بانک مرکزی تایید شده، دارای کد ویژه و تایید شده توسط بانک برای داشتن مجوز عقد قرارداد با خریدار می باشد.

نظم بسازید
پس از تکمیل فرآیند بانکی و ارسال مبلغ از خریدار به فروشنده، در صورتی که بانک مقصد از طریق سوئیفت مبلغ را دریافت کند، شرکت مبلغ را برای فروشنده ارسال می کند. سوئیفت نشان می دهد که مبلغ توافق شده به حساب مقصد ارسال شده است.تولید و تحویل کالا توسط فروشنده.
فروشنده می تواند در سوئیفت منتظر بماند تا پول به حساب شرکت واریز شود و سپس شروع به تولید محصولات کند. یا فروشنده می تواند قبل از واریز مبلغ به حساب شرکت با حسن نیت کالا یا کالای قابل بازار را به بندر ارسال کند.

ارسال و تحویل کالا به انبار.
پس از تحویل کالا توسط شرکت حمل و نقل، فروشنده بارنامه ای را برای ارسال کالا و با توجه به مدت فروش دریافت می کند. این بارنامه شامل سه نسخه و شامل مواردی از قبیل وزن ناخالص، نرخ، توضیحات محصول، تعداد پالت و شناسه ملی خریدار می باشد.

وزن ناخالص در اسناد بانکی بسیار مهم است و تا پنج درصد در سیستم تجاری قابل قبول است. اگر مبلغ بیشتر از پنج درصد باشد، ثبت سفارش باید اصلاح شود.

اسناد حمل و نقل را بررسی کنید
دو سند یکی کپی انباری که فروشنده دارد و دیگری فاکتوری که خریدار دارد باید مطابقت داشته باشد. خریدار در صورت مشاهده تخلف و یا هر گونه اشتباه و نقص در اسناد باید مراتب را به شرکت حمل و نقل و فروشنده اطلاع دهد تا رصدهای لازم صورت گیرد.

در مرحله اول حمل و نقل تجهیزات اصلاح شده و اصلاح و تحویل کالا به بندر مربوطه با کمترین زمان و مناسب ترین هزینه انجام می شود.

تحویل کالا به گمرک مورد نظر
زمانی که کالا توسط شرکت حمل و نقل به بندر مورد نظر ارسال می شود و رسید دریافت می شود. شرکت باربری پس از تحویل کالا به گمرک، قبض انبار را از انبار دریافت می کند. قبض انبار در اختیار شرکت حمل و نقل است تا زمانی که خریدار کالا را نزد شرکت مربوطه تصفیه کند.

همچنین به محض دریافت فیش واریزی توسط شرکت حمل و نقل، به صورت تلفنی برای خریدار اخطار ارسال می کند. خریدار و گیرنده کالا پس از تسویه حساب با شرکت حمل و نقل بارنامه و فیش واریزی را دریافت خواهند کرد.

مجوز
وقت آن است که خریدار کالای خود را از گمرک خارج کند. ارسال کالا زمانی انجام می شود که تمامی تسویه حساب های لازم با شرکت حمل و نقل انجام شده و فیش واریزی و سایر مدارک مورد نیاز از انبار گمرک دریافت شود. ضمناً خریدار باید مجوزها و مراحل ترخیص کالا از گمرک را طی کند.

دانلود صدور مجوز
تعیین مبدأ ارز (کد رهگیری بانکی)
مجوزهای مشخص شده توسط سیستم و کارشناس را تکمیل کنید
مجوزهای استاندارد، بهداشت، تجهیزات پزشکی و غیره
سیستم بدهی خریدار را بررسی می کند و در صورت عدم وجود بدهی مربوطه به درب خروج منتقل می شود.
فهرست
مسئول نگهداری کالا در انبار، مبلغ ودیعه را محاسبه می کند (این مبلغ در گمرکات مختلف بسته به نوع انبار عمومی، اداره بندر و ... متفاوت است). مبلغ ذخیره سازی شامل کلیه هزینه های تخلیه، بارگیری و بیمه نیز می شود. زمان نگهداری کالا در انبار و ... که بر اساس حجم و نوع و ارزش کالا محاسبه می شود.

دریافت و بارگیری کالا از انبار، احراز هویت در سامانه انبار و قابل اجرا در گمرک، تنظیم اظهارنامه گمرکی بر اساس مدارک دریافتی از جمله درج اطلاعات (در پنجره واحد تجارت فرامرزی EPL و کابین پیدا) و تعیین مسیر از طریق سیستم شامل مراحل در مرحله اعزام و در انبار کالا می باشد.بسته به ریسک ورود کالا و با توجه به نرخ، ارزش، وزن، تعداد، تولیدی یا تجاری بودن کارت بازرگانی اعلامی، سه راه برای ارسال کالا وجود دارد.

مسیر سبز: جعبه، مسیر زرد: بررسی مجدد محصول و مسیر قرمز نیز ارزیابی را نشان می دهد. زمانی که کالایی در آدرس قرمز قرار می گیرد، تمامی اقداماتی مانند تایید ورود کالا با مدارک و تعرفه های اعلامی، گزارش تمامی مشخصات کالا از جمله نوع آن انجام می شود.

تعداد، بسته بندی و ظاهر محصولات، برندها، مدل ها به همراه شماره سریال شماره ها و ... ساخته می شود و در صورت مغایرت با مدارک، مراتب گزارش و برای کارشناس ارسال می شود. در صورت نیاز نمونه هایی از محصول گرفته شده و به آزمایشگاه ارسال می شود.

مجرد اگر نیازی به تعیین ماهیت ندارید.
تئوری های آزمایشگاهی و گزارش های ارزیاب ها بر اساس بررسی اسناد و هزینه های اعلام شده است. در صورتی که کالا در مسیر زرد قرار گیرد، نمونه برای تعیین ماهیت انحراف یا تغییر مسیر به مسیر قرمز و درخواست ارزیابی کالا برای بررسی بیشتر به معاون فنی گمرک و اصلاح آن به آزمایشگاه ارسال می شود. مغایرت ها

مسیر سبز (در صورت تایید): جعبه
صاحب کالا در مسیر سبز شناسه پرداخت حقوق و عوارض گمرکی را دریافت می کند. اما در صورت مغایرت هویت خریدار یا گیرنده کالا، گمرک باید مبلغ مورد اختلاف را همراه با جریمه انتظامی به گمرک پرداخت کند.

منبع سکه را شناسایی کنید و مجوز دانلود صادر کنید
در این مرحله سامانه و کارشناس مربوطه باید با توجه به نوع محصول مجوزهای لازم را تکمیل و ارائه کنند. این مجوزها شامل مجوزهای استاندارد، بهداشتی می باشد. تیم پزشکی، جهاد. انرژی اتمی، وزارت راه و... آنها کسانی هستند که سیستم برای بدهی ها بررسی می کند. در صورت عدم وجود بدهی، کالا به مرحله درب خروج منتقل می شود.

مقدار ذخیره سازی
مسئول نگهداری کالا مقدار انبار را محاسبه می کند که شامل هزینه تخلیه، بارگیری، بیمه مدت نگهداری کالا در انبار و ... می باشد. تعیین و محاسبه این مقدار بر اساس حجم، نوع و ارزش کالا می باشد. کالا در گمرک از انبار دریافت و بارگیری می شود و با تایید شناسه انبار در سامانه به درب خروج می رود.

درب خروجی (دریافت کارشناس و ارزیاب)
کارشناس کلیه مدارک را با هزینه و مجوزهای لازم بررسی می کند و برای مشاهده و بررسی کالا در مسیر سبز و زرد به ارزیاب درب خروجی ارسال می کند که در صورت نیاز به آزمایشگاه ارجاع می شود. همچنین در صورت وجود مغایرت در وزن ناشی از ترازوی خروجی یا نرخ با کالای مشاهده شده به کارشناس درب خروجی اطلاع داده می شود.

در صورت وجود مغایرت، کالا برای رفع مغایرت به انبار بازگردانده می شود و یا اجازه خروج کالا به آن داده می شود. مشروط بر اینکه مبلغ مورد اعتراض و جریمه انضباطی کالا توسط صاحب یا گیرنده کالا پرداخت شود.

خروج کالا (خروج از تپه)
پس از ترخیص کالا از گمرک و رسیدن به انبار صاحب کالا، صاحب کالا موظف است ورود کالا به انبار را از سایت WMS تایید کند. تایید برو

در صورت مغایرت کالای دریافتی در انبار، صاحب کالا طبق نظر کارشناس و دلال جریمه می شود. یا با اعتراض دلال اسناد، واحد مربوطه به صورت سیستمی به گمرک ایران ارسال می شود و مینی درخواست با موافقت مقام بالاتر اعلام می شود.

نیاز به تعیین ماهیت: نمونه گیری
به همین ترتیب، آزمایشگاه ماهیت کالا را برای انطباق با نرخ اعلام شده و استفاده از کالا (صنعتی یا بهداشتی)، اعم از انفجاری یا مخرب، بررسی می کند و در سیستم گزارش می شود.

در صورت وجود مغایرت، کالا مورد تایید شرکت های مورد تایید نمایندگی های مرتبط با گمرک و واردات و صادرات در سامانه خواهد بود.

مدارک مورد نیاز جهت ارسال کالا شامل موارد زیر می باشد که توضیح مختصری در مورد هر یک از آنها ارائه شده است.

گواهی سپرده
یکی از مدارک مهم برای ارائه در گمرک است که در آن اطلاعاتی مانند نام صاحب کالا، نام شرکت حمل و نقل، نوع و وزن کالا، بسته بندی کالا، تاریخ ورود، تاریخ تخلیه، تعداد بسته ها، مشخصات (در صورت سفره خانه)، وسیله حمل کالاهای ایرانی و غیر ایرانی، شماره قبض انبار، نحوه و شرایط تخلیه (شکستگی، شکستگی و فرورفتگی)، محل نگهداری و مدت زمان. انبار کالا در انبار (در صورت رها شدن) درج شده است.

تبصره: در صورتی که مدت زمان مندرج در قبض انبار برای نگهداری کالا در انبار نود روز باشد. پس از مدت زمان مشخص شده، کالاها معلق و پس از مدتی توسط گمرک و دولت توقیف می شود.

مجوز
ترخیص سندی است که نشان می دهد صاحب کالا کلیه هزینه ها و هزینه ها را به شرکت حمل و نقل و گمرک پرداخت کرده و قادر است کالای خود را از گمرک خارج کند. سند اعزام به اشکال و فرمت های مختلف ( رسید ماشینی، رسید چاپی و ...) و حتی مهر و توضیحات روی قبض انبار می باشد.

چون امروز سیستم گمرکی کشور سنتی شده و ترخیص الکترونیکی است، کاملا بیهوده است. اما باید گفت که این سند با توجه به وظایف شرکت های حمل و نقل اضافی و تایید در سامانه گمرک الزامی است.

رسید ثبت مجوز الکترونیکی
در سامانه جامع گمرکی تمامی مراحل و انجام تشریفات گمرکی به صورت الکترونیکی بدون مانع انجام می شود. مشروط به شرح کامل کالای ارسالی در سامانه و مانیفست. در این صورت، صاحب کالا می تواند رسید ثبت نام اعزام الکترونیکی را دریافت کند.

بارنامه
بارنامه در قالب های دریایی، زمینی، هوایی، ریلی و ترکیبی موجود است. در این سند اطلاعات کاملی از مشخصات بار، فروشنده، خریدار، وسیله حمل و نقل، بار (به ویژه در بارنامه هوایی)، نوع بسته بندی، شرایط نگهداری کالا، تعداد و وزن کالا، شرایط پرداخت و تحویل در اصلی. نسخه و سایر موارد به عنوان قابل مذاکره ذکر شده است.

لازم به ذکر است کپی های بارنامه هنگام ارائه به گمرک با اصل مطابقت دارد.

عامل
فاکتور یا لیست خرید که شامل اطلاعات کامل خریدار و فروشنده و شرایط فروش، مجموع ارزش ها با توجه به نوع قرارداد می باشد. همینطور در برخی از فاکتورها نوع بسته بندی و حتی وزن کالا (در مواردی که فاکتور بسته بندی یکسان باشد) و همچنین شرایط نگهداری کالا (کالای خاص)، کشور سازنده و ذینفع و غیره. . اقلام مربوط به کالا ذکر شده است.

بسته بندی لیست ها در صورت نیاز
اطلاعات کامل بسته بندی، وزن محصول، نوع بسته بندی، شرایط نگهداری، اطلاعات خریدار و فروشنده، کشور سازنده و همچنین ذینفع، مبحث بسته بندی تفصیلی است که اطلاعات کامل تری و همچنین ارزیابی گاه و بیگاه بسته بندی را ارائه می دهد.

سفارش
شرط ارائه سند ثبت سفارش، منوط به انجام مراحل ورود کالا و درج اطلاعات کالای خریداری شده در سامانه مربوط به قسمت ارسال می باشد. هنگام استفاده و ارسال این سند در اولویت اول اخذ و ارسال شماره ثبت سفارش می باشد و در مراحل بعدی باید با مدارکی از قبیل بسته بندی، فاکتور و گواهی مبدا مطابقت داشته باشد تا اظهارنامه گمرکی تکمیل شود. .

proforma
پیش فاکتور یا پیش فاکتور یکی از پیش نیازهای اصلی ثبت سفارش است. بنابراین صاحب کالا باید قبل از ثبت سفارش کالای خود، پروفرم تهیه کرده و از فروشنده درخواست کند. در پروفرما، فروشنده اطلاعات کلی در مورد فروش خود را در اختیار خریدار و گیرنده کالا قرار می دهد.

بیمه معتبر
مشخصات درج شده در بیمه نامه که مطابق با سند ثبت سفارش و پروفرما می باشد، یکی از پارامترهای اصلی مورد قبول گمرک در بیمه نامه جاری می باشد. شرایط بیمه (از جمله نزدیکترین که جامع ترین آنها از A تا B است) بسته به محصول متفاوت است.

شرایط پذیرش بیمه نامه های صادره در گمرکات مختلف، اعمال صورتحساب ودیعه است که امکان استفاده از آن در موارد مذکور وجود ندارد.

با این حال، می توان از آن برای حمل به گمرک استفاده کرد. همچنین در صورتی که صاحب کالا بیمه نامه ارائه نکرده باشد، مبالغ بیمه در محاسبات و پرداخت حقوق ورودی کالا و همچنین در حساب سپرده محاسبه و لحاظ می شود.

گواهی بازرسی
در صورت ورود کالای وارداتی با ارز بانکی و کالای استاندارد به کشور، گواهی بازرسی صادر می شود. شرکت های بازرسی کالا را به صورت فیزیکی در گمرک بازرسی می کنند و پس از ارسال گواهی بازرسی صادر می کنند که پس از صدور در سامانه epl باید بارگذاری و تایید شود.

لازم به ذکر است ارائه گواهی بازرسی جهت انجام تشریفات و تشریفات گمرکی بر اساس مدارک مذکور الزامی است و فقدان این گواهی مانع از انجام سایر امور اعزام می گردد.

نامه حرکت و شناسنامه سفره خانه.
این نامه به صورت سفره خانه صادر می شود که پس از ارسال توسط شرکت حمل و نقل تنظیم می شود و شامل مشخصات کامل سفره خانه می باشد که مانع از خروج کالا از گمرک بلامانع می شود.

مشخصات کالا و خسارات و وضعیت عمومی آن در کارت شناسایی اتاق غذاخوری که از اداره بندر صادر می شود درج شده است. این شناسه باید همراه با راننده باشد که در هنگام حرکت اتاق های غذاخوری ارائه می شود و در اتاق غذاخوری نیز تحویل داده می شود.

نامه حمل و نقل (در صورت ارائه توسط شرکت حمل و نقل)
در حمل و نقل دریایی و زمینی در برخی موارد، باربری و باربری به نوع قراردادی بستگی دارد که بین شرکت کشتیرانی و گمرک برای حمل و نقل منعقد می شود. هدف از این قرارداد این است که مبلغ تعرفه حمل کالا دریافت شده و برای پرداخت ارز از کشور خارج نشده باشد. این نامه همچنین از اختلافات لازم در عرف مکتوب جلوگیری می کند.

وکلای مرتبط
به اختیار گمرکی که صاحبان کالا برای انجام تشریفات و تشریفات گمرکی به ماموران رسمی گمرک می دهند. این وکالتنامه ها باید پس از نهایی شدن توسط دفاتر معتبر در سامانه epl بارگذاری و جهت تایید به یکی از گمرکات اجرایی ارسال شود.

شناسه انبار (برای گمرک اجرا شده)
شناسه انبار کدی است که تشخیص می دهد انباری با مشخصات x متعلق به من و این شرکت است که پس از ثبت نام و تکمیل فیلدهای مربوط به صاحبان کالا ارائه می شود. بنابراین به محض انجام مراحل و خروج کالا از صاحبان کالا، سامانه تاییدیه ای مبنی بر دریافت آن صادر می کند.

پروانه بهره برداری (شرکت های تولیدی)
این مجوز توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت برای شرکت های تولیدی صادر می شود که در آن نوع فعالیت انجام می شود. زمان اجرا و زمان انتشار و مشخصات کامل شرکت وارد شده است. پروانه بهره برداری با توجه به پایداری شرکت و خط تولید قابل تمدید برای مدت طولانی می باشد.

داشتن این مجوز برای صاحبان مشاغل تولیدی تسهیلات و امتیازاتی را برای تسریع در امور گمرکی فراهم می کند.

کاتالوگ با مشخصات کامل
نقش کاتالوگ یا برگه اطلاعات یا بروشور برای جلوگیری از ناهماهنگی بین کالاهای وارداتی و تکمیل اطلاعات قبل و بعد از اظهار به گمرک مهم است. به عنوان مثال، محصولاتی که باید شناسایی شوند با ارائه کاتالوگ برای تجزیه و تحلیل و برگه های داده، تأثیر مثبتی بر آزمایشگاه ها دارند.

همچنین ارائه کاتالوگ و بروشور به کارشناسان گمرک کمک می کند تا ارزش گذاری را بهتر درک کنند و بتوانند برای آن تعیین تکلیف کنند. علاوه بر موارد فوق، ارائه کاتالوگ کمک زیادی به شفافیت و سهولت انجام هر کاری می کند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات