آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

واردات و ترخیص کالا از گمرک دبی به ایران

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

دبی از دیرباز به عنوان یک مرکز تجاری در خاورمیانه و دروازه ورود به بازارهای جهانی شناخته شده است. همچنین از دیرباز مرکز بسیار مهمی برای تجار ایرانی بوده است و واردات و صادرات به دبی برای آنها بسیار مهم است.

بنابراین بیشتر محصولات کشاورزی ایران برای دسترسی به بازارهای جهانی از طریق دبی صادر می شود. همچنین در زمینه واردات از دبی می توان گفت که این شهر یکی از مراکز جهانی در زمینه تولیدات ایرانی است.

زیرا در برخی موارد وارداتی به ایران از این شهر همان محصولات تولید شده در ایران مانند شلوار جین، پارچه های مانتویی و روسری مشکی است که از بازار دبی خریداری و به صورت قاچاق به ایران بازگردانده می شود.

اما ورود انواع محصولات از کشورهای مختلف و شرکت ها و برندهای معتبر جهانی به دبی پتانسیل بالایی برای تجارت انواع محصولات در این شهر ایجاد کرده است و به همین دلیل بسیاری از تجار و بازرگانان ایرانی تمایل به عرضه و عرضه محصولات دارند. کالاها نیازهای شما و بازار واردات کالا از دبی.
تجارت بین المللی دبی
همانطور که گفتیم، دبی مرکز اصلی تجارت بین المللی آسیا است. به طوری که بیشترین تجارت بزرگ بین چین، کره جنوبی و کشورهای عربی و خلیج فارس در این منطقه صورت می گیرد.

تجار ایرانی نیز با توجه به سود حاصل از واردات و صادرات کالا از این منطقه، دبی را به عنوان یکی از مراکز اصلی و مهم معاملات و تجارت خود انتخاب می کنند.

از دلایل مهم تجارت در دبی برای تجار و بازرگانان می توان به عوارض بسیار پایین گمرکی، حمل و نقل سریع کالاهای وارداتی و خرید انواع کالاهای اروپایی با کیفیت از بازارهای دبی اشاره کرد. همچنین سیاست های تجاری اجرا شده در دبی اهمیت واردات و ارسال کالا از دبی را برای تجار ایرانی دو چندان کرده است.

علاوه بر این، نمایندگی های برندهای مطرح و تولید ملی این کشور با خط تولید مستحکم، محصولاتی را به بازار عرضه می کنند که دنبال کنندگان و مشتاقان خاص خود را دارند. از این رو تجار و بازرگانان ایرانی با توجه به تنوع محصولات در دبی می توانند در زمینه واردات و ترخیص کالا از دبی تجارت پرسودی داشته باشند.

علاوه بر این، واردات انواع کالاها از سرتاسر جهان در دبی، مواد و کالاهای لازم و کافی را برای فروش در اختیار تجار در بازار ایران قرار می دهد و می توان گفت دبی مرکز تجاری بسیار خوبی برای انواع کالاها است. محصولات . . و مواد اولیه

از سوی دیگر، علیرغم سیاست‌های دولت امارات، واردات و ترخیص کالا از دبی نسبت به سایر کشورها و همچنین قبل آسان‌تر بوده و برای تجار و بازرگانان ارزان‌تر است. اما کلیه مراحل واردات و ترخیص کالا از دبی مطابق با قوانین بین المللی و قوانین ملی هر دو کشور انجام می شود و امکان واردات از دبی از طریق کلیه گمرکات کشور وجود دارد.

با دریافت مشاوره تجاری از مشاوران و متخصصان مجرب و حرفه ای می توانید در این زمینه کمک بگیرید.

واردات و ارسال کالا از دبی چگونه انجام می شود؟
برای تجارت با دبی به خصوص در زمینه واردات و ترخیص کالا از دبی ابتدا لازم است که با قوانین بین المللی و ملی امارات آشنایی کامل داشته باشید. زیرا خرید کالا تا زمان انتقال و ارسال آن باید طبق ضوابط انجام شود.

آشنایی با حقوق بین الملل به تاجر کمک می کند تا اطلاعات دقیقی از فعالیت های تجاری کسب و کارها در دبی به دست آورد و با رعایت این اطلاعات و اصول نسبت به برنامه ریزی و واردات کالا در اسرع وقت اقدام کند.

بنابراین اگر هر فردی که قصد واردات کالا از دبی را دارد، قوانین و نحوه واردات و صادرات کالا از دبی را می‌داند و با سیاست‌های دولت امارات و تجارت به دلیل کاهش هزینه‌های گمرکی آشنا است، می‌تواند این کار را انجام دهد. راحت تر و مقرون به صرفه تر

از آنجایی که آشنایی با قوانین و تشریفات واردات و ارسال کالا مستلزم صرف وقت و هزینه زیادی است، تجار و کارآفرینان باید با مشاوران و روحانیون متخصص در این زمینه مشورت کرده و با توجه به تجربه و دانش خود، فعالیت تجاری خود را انجام دهند. با دبی برنامه ریزی و تجارت کنید.

همچنین سپردن امور بازرگانی بازرگانی به اعزام کار متخصص و مشاوران متخصص، علاوه بر تسهیل در کار، از دردسر حضور بازرگان برای ترخیص کالا به گمرک می کاهد و او را آگاه و متمرکز می کند. کار اصلی در تجارت

تحقیق در مورد بازار ایران برای فروش کالا
دانستن اینکه چه کالایی یا چه کالایی در ایران با کمبود مواجه است بسیار مهم است و برای رفع کمبود باید از دبی وارد شود.

البته مراکز و سازمان های واردات و صادرات کالا هستند که می توانند آمار دقیق و مشخصی از کالاهای وارداتی و صادراتی را در اختیار بازرگانان و شرکت های واردات و صادرات مانند شرکت بازرگانی ایمن قرار دهند تا در این مسیر متحمل ضرر نشوند. .

شرکت های واردکننده باید قبل از هر اقدامی در زمینه واردات کالا، بررسی های لازم را برای اخذ مجوزهای واردات دبی انجام دهند. در صورت عدم دریافت گواهینامه ها و مجوزهای مربوطه، در مسیر واردات با مشکلات و چالش های زیادی مواجه خواهد شد.

واردات از دبی چه مزایایی برای ایرانیان دارد؟
یکی از مهمترین مزایای ایرانیان در ترخیص و واردات کالا از دبی کاهش هزینه های حمل و نقل است. چرا که دبی در همسایگی ایران واقع شده است و محبوبیت بازار دبی برای تجار ایرانی به دلیل این وضعیت باعث شده تا کالاهای خود را به سرعت و با هزینه کمتر وارد ایران کنند.

گمرک امارات عامل دیگری است که بازرگانان را به تجارت با دبی تشویق می کند. زیرا تجار ایرانی برای ترخیص کالا از گمرک این کشور هزینه ای پرداخت نمی کنند. برای واردات کالا از دبی به کشور باید مقداری از گمرکات در داخل ایران انجام شود و پنج درصد از ارزش کل کالای وارداتی حقوق گمرکی است. بنابراین شرکت های ایرانی می توانند طبق قوانین امارات کالا وارد کرده و از پرداخت عوارض گمرکی معاف باشند.

به این ترتیب واردات محصولات و تجارت با دبی که خرید محصولات از کشورهای ایرانی را ممنوع می کند آسان می شود.

قبل از واردات از دبی قیمت ها را بررسی کنید
تعیین قیمت محصولاتی که واردکننده قصد واردات آنها را دارد یکی از مهمترین مراحل واردات از دبی می باشد. در واقع قیمتی که صادرکننده در پیش فاکتور اعلام می کند بر روی پورسانت قیمت ثابت است که با بازار و فروش کالا در ایران متفاوت است.

به همین دلیل یکی از اساسی ترین مراحل واردات کالا از دبی دریافت قیمت اولیه و مشخصات دقیق کالا می باشد که البته با سرمایه اندک نیز می توان آن را از مراکز خرید دبی وارد کرد. پس قبل از انجام این دو مرحله نباید به فکر واردات محصولات از دبی و مراحل بعدی باشید.

زیرا دبی شهری ثروتمند است و اقتصاد آن بر پایه گردشگری و تجارت بین المللی است. در ضلع جنوبی ایران و خلیج فارس نیز یافت می شود. از این رو از نظر اقتصادی یکی از قطب های گردشگری جهان و مراکز صادرات و واردات جهان محسوب می شود.

بنابراین واردات از شهری مانند دبی هم از نظر اقتصادی و هم از نظر جغرافیایی رایج است و دانستن زبان انگلیسی تجارت با این قطب گردشگری ارزان در خاورمیانه را بسیار آسان می کند.

اگر به زبان انگلیسی تسلط ندارید، بهتر است از یک مترجم مجرب برای فعالیت های اقتصادی و تجاری کمک بگیرید.

چگونه هزینه واردات و ترخیص کالا از دبی را محاسبه کنیم؟
در هر تجارت بین المللی، هزینه های واردات و ترخیص هزینه های واردات و ترخیص با توجه به حقوق گمرکی، حقوق گمرکی و مالیات، مالیات، هزینه های خرید، حمل و نقل از کشور مبدا تا کشور مقصد و سایر هزینه های مربوط به بیمه، انبارداری و ... محاسبه می شود. بارگذاری.

برای محاسبه و پرداخت این هزینه ها باید به نوع کالاهای وارداتی، قوانین و مقررات جدید، شرایط اقتصادی کشور که با توجه به تعرفه های مختلف در هر کشور تعیین می شود، توجه داشت.

بنابراین برای بررسی و محاسبه هزینه واردات محصولات از دبی، بهتر است با یک مشاور بازرگانی برای اعلام دقیق تر عوارض گمرکی و سایر هزینه های واردات مشورت کنید.

هزینه های مربوط به خرید کالا در دبی نیز شامل موارد زیر می باشد:

هزینه های بیمه کالا
هزینه های مربوط به حمل و نقل کالا.
هزینه بارگیری کالا در مرزهای تجاری
هزینه های اداری و اداری و تشریفات گمرکی
هزینه های مالیاتی
هزینه های ورود کالا
هزینه های مربوط به حقوق گمرکی
این هزینه‌ها در مجموع هزینه‌های مربوط به خرید کالا از مبدأ تا مقصد نهایی لحاظ می‌شود که بابت سود خالص به صاحب کالا می‌رسد.

هنگام واردات از دبی به چه نکاتی باید توجه کرد؟
واردات از این شهر در صورت داشتن تجربه و دانش لازم در این زمینه می تواند فواید و مزایای بسیاری را به همراه داشته باشد.زمانی که قصد واردات کالا از دبی را دارید، باید تمامی مشخصات کالا را از فروشنده اماراتی دریافت کرده و با قیمت دلخواه در اظهارنامه گمرکی ثبت نمایید. البته قیمت درج شده در اظهارنامه قیمت تمام شده کالا نیست. بلکه قیمت تمام شده کالا پس از محاسبه حقوق گمرکی و هزینه حمل و بیمه تعیین می شود.

در صورتی که کالای مورد نظر نیاز به اخذ مجوز صادرات داشته باشد، صاحب کالا باید مجوز و استاندارد آن را طبق قوانین ایران اخذ نماید.

این بدان معناست که صاحب کالا باید کالاهایی را وارد کند که طبق قوانین ایران قدردانی نباشد. زیرا عواملی مانند تقاضا، شرایط بازار و زمان فروش و... بر نوع کالاهای وارداتی از دبی تاثیر می گذارد.

شرکت های تجاری در دبی
آشنایی با قوانین تجارت دبی و واردات باعث سود بیشتر شما در هنگام واردات انواع محصولات از دبی می شود. همچنین واردات کالا از این شهر مستلزم این است که نحوه ارسال کالاهای وارداتی خود را بدانید.

بنابراین بهتر است از شرکت های تجاری در دبی که نیروهای اعزامی متخصص و حرفه ای در این زمینه هستند کمک بگیرید. به این ترتیب در کمترین زمان و با کمترین هزینه می توانید کالای خود را وارد و ارسال نمایید. زیرا این افراد با بهترین روش های اعزام آشنا هستند و می توانند کالای شما را در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ارسال کنند.

واضح است که با توجه به موقعیت جغرافیایی امارات متحده عربی، ترخیص کالا در خلیج فارس صورت می گیرد. از این رو رونق تجاری ناشی از ارسال کالا در این منطقه نیز زیاد است.

بنابراین اگر محصولاتی را به صورت تکی از دبی وارد کرده اید، می توانید از طریق شرکت های اعزامی مانند شرکت بازرگانی کارآمد بازرگانی ایمن، آنها را ارسال کنید. در این صورت با کاهش قیمت تمام شده به معنای کاهش قیمت تمام شده کالا می توانید در زمینه واردات کالا نیز سود بسیار خوبی کسب کنید.

چگونه می توان سود واردات از دبی را افزایش داد؟
برای بهره مندی از مزایای فراوان در هنگام واردات انواع محصولات از دبی، توجه به بسته بندی محصولات ضروری است. زیرا بسته بندی در گمرک بازرسی می شود و در صورت عدم تایید در هنگام ترخیص دچار مشکل می شوید.

همچنین در هنگام امضای قرارداد باید به تعدادی از توافقات در هنگام معامله توجه کنید. به عنوان مثال، در صورت بروز هر گونه آسیب در طول فرآیند حمل و نقل، مشخص کنید که مایلید برای کدام بخش از قرارداد هزینه کنید.

البته طبق قانون تا رسیدن محموله به مقصد، جبران خسارت وارده به کالا به عهده صادرکننده است که باید در زمان توافق اولیه در قرارداد قید شود.

هنگام حمل کالا باید اظهارنامه تنظیم و به مراجع ذیربط ارسال شود. پس از تکمیل فرآیند واردات، مجوز صادرات ارسال خواهد شد. این مجوز یک مجوز ترخیص کالا از گمرک است که صادرکننده برای شرکت حمل و نقل صادر می کند که باید محموله را با دقت جابجا کند.

بهترین و سودآورترین محصولات وارداتی از دبی.
پوشاک و پارچه رایج ترین محصولاتی هستند که از طریق واردات دبی به فروش می رسند. همچنین وجود برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت از جمله کالاهایی است که تجار را به فعالیت در زمینه واردات و تجارت با دبی ترغیب می کند.

در مجموع کالاهایی که در سال های اخیر به عنوان بهترین محصولات ایران برای واردات از دبی شناخته شده و با توجه به نیاز بازار کشور بیشترین فروش را داشته اند شامل منسوجات و پوشاک، کفش های ورزشی، لوازم آرایشی، لوازم جانبی گوشی موبایل و ... لپ تاپ ها تلفن های همراه، دوربین های دیجیتال، ذرات حیوانی، وسایل نقلیه موتوری، شکر و آهن و فولاد مخلوط نشده بودند.

واردات لوازم خانگی
یکی از مهم ترین کالاهای وارداتی از دبی لوازم خانگی است که از چین و سپس از ایران وارد دبی می شود.

البته درصد زیادی از لوازم خانگی وارداتی از دبی به ایران قاچاق است که در صورت قانونی بودن واردات لوازم خانگی برای تجار چندان به صرفه نیست. با توجه به بالا بودن هزینه های گمرکی لوازم خانگی باعث شده تا محصول وارداتی با قیمت بالاتری در بازار ایران به فروش برسد.

در حال حاضر به منظور تنظیم بازار و فروش بیشتر محصولات ایرانی، واردات لوازم خانگی با محدودیت های زیادی در کشور مواجه است. به همین دلیل اکثر لوازم خانگی با برندهای خارجی به صورت قاچاق وارد کشور می شود و این امر مانع از عرضه لوازم خانگی با برندهای خارجی در بازار ایران نمی شود.

مزایای واردات از دبی
همانطور که قبلا هم اشاره کردیم واردات انواع کالا از دبی مزایایی برای تجار دارد که در ادامه به اختصار به مهمترین آنها اشاره می شود.

واردات از دبی با سرمایه اندک امکان پذیر است
موقعیت جغرافیایی مناسب که هزینه حمل و نقل و ترخیص کالا و ... را کاهش می دهد.
برخی از محصولات ممنوعه از طریق دبی وارد ایران می شود و همین امر موجب تنوع محصول و رونق اقتصادی برای تجار می شود.
هزینه ارسال کم
قیمت تمام شده کالاهای وارداتی از دبی با توجه به تقاضا و شرایط بازار ایران تعیین می شود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات