آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

نحوه واردات پوشاک از ترکیه

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

ترکیه یکی از مشهورترین کشورهای جهان در صنعت مد و لباس است و بر اساس آمار صادرات آن، ترکیه دومین تامین کننده پوشاک در اروپا است.

خرید پوشاک و پوشاک برند ترک چند سالی است که در کشور ما رواج پیدا کرده است تا جایی که واردات و حمل پوشاک از ترکیه به ایران به عنوان یکی از سودآورترین تجارت های بین المللی شناخته می شود به طوری که علاوه بر تجار داخلی، مردم نیز معمولی ها نیز با توجه به محدودیت های باربری ایرلاین ها سعی در واردات پوشاک و پوشاک برند ترک به کشور دارند و با سفرهای شخصی و کوتاه خود به ترکیه اقدام به راه اندازی کسب و کار می کنند.

واردات و حمل پوشاک از ترکیه به ایران در حال حاضر یک تجارت پرسود محسوب می شود و مردم می توانند از این تجارت پرسود استفاده کرده و با سرمایه اندک برای خود کسب و کاری راه بیندازند; اما فراموش نکنید که هر نوع تجارت بین المللی راه و روش خاص خود را دارد و باید طبق قوانین بین المللی انجام شود.

بنابراین در زمینه واردات و حمل البسه از ترکیه به ایران نیز با همین مشکل مواجه هستیم یعنی شما به عنوان واردکننده پوشاک ترک از ترکیه به ایران باید اقدامات قانونی از جمله دریافت مجوز واردات، کارت بازرگانی و ... را انجام دهید.

ثبت سفارش در سامانه بازرگانی کشور و غیره. اقدامات گمرکی برای ورود کالا به کشور و ترخیص آن از گمرکات کشور انجام دهید تا بتوانید تجارت بین المللی کاملا قانونی و تجارت دائمی و معتبر برای خود داشته باشید.

آشنایی با روش ها یا مراحل واردات و حمل پوشاک از ترکیه به ایران
واردات و حمل البسه از ترکیه به ایران همانطور که گفته شد یک تجارت بین المللی است که باید با رعایت قوانین و مقررات داخلی دو کشور و قوانین تجارت بین المللی انجام شود.

بنابراین در مرحله اول باید با قوانین صادرات و واردات هر دو کشور و قوانین بین المللی مشخص شده توسط مراجع مربوطه آشنا شوید. برای این منظور می توانید با مشاوران بازرگانی و یا در دوره های آموزشی که در این زمینه ارائه می شود نیز مشورت کنید. مشارکت کردن.

برای واردات و حمل پوشاک از ترکیه به ایران راه های مختلفی وجود دارد، به عنوان مثال می توانید کالاهای وارداتی خود را مستقیماً از فروشگاه ها یا نمایندگی های برندهای معتبر خارجی در ترکیه یا حتی محصولات برندهای معتبر ترکیه خریداری کنید و یا از شرکت از واسطه ها کمک بگیرید.

اما خرید از واسطه ها می تواند هزینه بیشتری برای شما داشته باشد. اما اگر برای خرید کالای مورد نظر خود مستقیما به ترکیه سفر می کنید، حتما در مورد حمل و نقل کالا از ترکیه به ایران تحقیق کنید و از شرکت های حمل و نقل معتبر و با تجربه استفاده کنید.

قدم بعدی آشنایی با مراحل ترخیص کالا از گمرک است. واردات از ترکیه کار سختی نیست، شاید موقعیت جغرافیایی مناسب کشورمان و مرز زمینی با ترکیه نکته مثبتی در کاهش هزینه های حمل و نقل باشد و شما بتوانید بهترین روش های حمل و نقل را برای واردات کالا انتخاب کنید.

ایران را ترک کنید تا بسیاری از هزینه های اولیه کسب و کار خود را کاهش دهید. اما فراموش نکنید که هر کاری تخصص و مهارت خاص خود را می طلبد تا به درستی انجام شود و به موفقیت بزرگی منجر شود، پس بهترین کار قبل از واردات پوشاک از ترکیه به ایران، آشنایی با مراحل و روش های این کار است. می توانید از مشاوران بازرگانی در این زمینه کمک بگیرید.

روش های حمل و نقل از ترکیه به ایران
موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب کشورمان با ترکیه را می توان یک مزیت مثبت در تجارت بین المللی با این کشور دانست. این در حالی است که تجار می توانند از مرزهای هوایی نیز برای واردات کالا به کشور استفاده کنند که بر اساس آمار سالانه در هر ساعت از شبانه روز حدود 6 کانتینر از مرز ترکیه وارد مرز ایران می شود و این یعنی حجم زیادی از واردات این کشور. 

اکثر حمل و نقل تجاری ما با ترکیه از طریق مرز زمینی و واردات و حمل البسه از ترکیه به ایران معمولاً از طریق کانتینر، راه آهن و راه آهن کشور و حمل و نقل جاده ای و البته به دلیل کاهش هزینه انجام می شود. در حمل و نقل زمینی نیز اکثر تجار از این روش برای واردات کالا از ترکیه استفاده می کنند.

شرکت های بازرگانی واردات و حمل پوشاک از ترکیه به ایران
همانطور که گفته شد، هر شغلی تخصص و مهارت خاص خود را دارد. در زمینه واردات پوشاک از ترکیه نیز با همین مشکل مواجه هستیم، یعنی قبل از شروع کار خود باید در دوره های آموزشی قوانین واردات و دوره های بازرگانی شرکت کنید و با تکنیک های روز آشنا شوید. از Business آمده است، که می تواند زمان و هزینه زیادی را ببرد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات