آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

هزینه واردات کالا از کشور چین

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

مهمترین عامل در واردات کالا از چین به ایران و یا به طور کلی حمل کالا از چین هزینه واردات کالا از چین است. برای معامله گران، مهمترین مسئله محاسبه هزینه حمل و نقل از چین است.

برای محاسبه هزینه حمل کالا از چین به ایران و سایر کشورها باید عواملی را در نظر گرفت. مواردی که بر هزینه حمل و نقل کالا از چین تأثیر می گذارد.

هزینه های واردات کالا از چین به ایران چقدر است؟
این هزینه ها از زمان خرید کالا از چین تا ترخیص کالا در گمرک ایران به طور کلی شامل موارد زیر است:

  1. قیمت کالاهای خریداری شده در چین
  2. هزینه ارسال از آدرس فرستنده
  3. هزینه های مربوط به بازرسی کالا
  4. هزینه های گمرکی کالا
  5. هزینه های ثبت سفارش و تخصیص ارز
  6. هزینه های تهیه سند
  7. هزینه ارسال از چین به ایران
  8. هزینه های مربوط به انبارداری کالا در گمرک
  9. هزینه های ترخیص در گمرک ایران
  10. هزینه بیمه باربری در حین حمل و نقل


این هزینه ها برای کالاهای مختلف متفاوت است. هر محصولی قوانین خاص خود را دارد و برای یک محصول خاص ممکن است برخی از این موارد در نظر گرفته نشوند و یا دارای معافیت باشند.

هزینه ارسال از چین به ایران
یکی از عوامل مهم در هزینه واردات کالا از چین، هزینه حمل کالا از چین به ایران است. انتخاب نوع حمل و نقل و شرکت حمل و نقل تاثیر زیادی در هزینه واردات کالا از چین برای تجار دارد.

به طوری که در صورت دریافت مشاوره تخصصی در این زمینه، بسیاری از هزینه های اضافی آنها حذف شده و واردات کالا از چین برای آنها بسیار کمتر و ارزان تر خواهد بود.

لذا به تجار و شرکت های تجاری پیشنهاد می کنیم با مشاوره تخصصی با همکاران خود در شرکت حمل و نقل بین المللی آرین آسمان از مزایای ویژه در واردات کالا از چین به ایران بهره مند شوند.

در ادامه این مقاله به عوامل موثر در مدیریت هزینه های حمل کالا از چین به ایران و بررسی هزینه حمل و نقل هوایی و هزینه حمل کالا از چین به ایران می پردازیم.

هزینه هر کیلو حمل هوایی از چین
برای استعلام هزینه ارسال کالا از چین می توانید با استفاده از این فرم قیمت ارسال هر کیلوگرم بار هوایی و دریایی از چین به مقصد خود را دریافت نمایید. همکاران ما در هر زمان آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما هستند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات