آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

روش های حمل و نقل کالا از چین به ایران

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

یکی از مشکلات تجار ایرانی حمل و نقل بین المللی محصولات آنها در داخل کشور است. انتخاب بهترین راه برای حمل بار در داخل کشور تاثیر بسزایی در قیمت تمام شده محصولات دارد. متاسفانه به دلیل تحریم ها، بسیاری از شرکت های حمل و نقل بین المللی همکاری خود را با ایران قطع کرده اند.

ارسال از چین به ایران
هم ایران و هم چین به اقیانوس ها و دریاهای آزاد دسترسی دارند و حمل و نقل کالا از طریق دریا بین دو کشور آسان است. اگر تصمیم دارید محصولات خود را از چین به ایران از طریق دریا وارد کنید، باید در نظر داشته باشید که از زمان حرکت کشتی تا زمان پهلوگیری کشتی که محموله مورد نظر شما را حمل می کند بین 35 تا 40 روز از زمان مورد نیاز شما را در اختیار دارید. 

شرکت بازاریابی می تواند بسته های مورد نظر خود را به طرق زیر به بنادر جنوب کشور حمل کرده و مراحل ترخیص را نیز انجام دهد. بسته به محل مورد نظر شما امکان ارسال نیز وجود دارد. در عمل می توان گفت که خدمات حمل و نقل بین المللی معامله گران خانه به خانه هستند. ما می توانیم محصولات شما را به دو صورت FCL و LCL به ایران ارسال کنیم.

بار کامل ظرف (FCL):

20 فوت با ظرفیت داخلی 33 متر مکعب.

40 فوت با قابلیت حمل 66 متر مکعب.

بار کمتر از یک کانتینر (LCL):

این گزینه برای مقادیر ارزان تر است زیرا تنها بخشی از کانتینر برای حمل و نقل بین المللی کالای شما استفاده می شود. این راه حل به شما امکان می دهد تا هزینه های حمل و نقل بین المللی خود را به میزان قابل توجهی توجیه کنید.

کالای شما همراه با کالاهای دیگر مشتریان بارگیری می شود و شما فقط هزینه فضای مورد نیاز خود را پرداخت می کنید. LCL برای حجم های بین 0 تا 15 متر توصیه می شود. با این حال، بسته به بندر مبدأ ممکن است متفاوت باشد.

برای همکاری در زمینه حمل و نقل بین المللی با شرکت بازرگان، باید قبل از ارسال بار، سفارش خود را در سامانه گمرک ثبت کنید.

حمل و نقل هوایی از چین به ایران
حمل و نقل هوایی اغلب برای محصولاتی که از نظر وزن و اندازه کوچکتر هستند یا برای تاجری که باید محموله را زودتر دریافت کند، استفاده می شود. این روش یکی از مطمئن ترین و سریع ترین راه های حمل کالا از چین به ایران است.

شرکت خدمات بازرگانی بازرگانی می تواند کالای مورد نظر شما را با بهترین قیمت و کمترین زمان ممکن از چین به کشور حمل کند. تاجر خدمات حمل و نقل هوایی بین المللی خود را درب منزل و در دو نوع بار یا اکسپرس به مشتری ارائه می دهد. گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) امروزه مقصد بسیاری از محموله های شرکت خدمات بازرگانی بازرگانی است.

کارشناسان ما در خدمات بازرگانی بازرگانی همواره آماده ارائه هزینه نهایی ارسال به صورت رایگان و در کمترین زمان ممکن با توجه به مشخصات ارائه شده خواهند بود. اعلام. مشتریان گرامی می توانند از طریق سایت بازرگان به صورت آنلاین نیز مرسولات خود را پیگیری کنند.

برخی از خدمات تجاری در زمینه حمل و نقل هوایی بین المللی عبارتند از:

امکان بارگیری کالا از درب کارخانه در تمامی شهرهای چین.
پیگیری آنلاین مرسولات از لحظه تحویل کالا به تاجر تا لحظه تحویل به مشتری
ارتباط تخصصی مستمر با مشتریان
هماهنگی سریع با فرستنده (امیتر)
حمل بار بدون محدودیت وزن.
امکان حمل بار از تهران به سراسر کشور.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات