آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

واردات از چین با کمترین هزینه

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

چین با بازسازی اقتصاد خود و سرمایه گذاری در زیرساخت های تولیدی خود در کمتر از 20 سال به دومین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل شده است. امروزه بیشتر مواد اولیه کارخانه ها و همچنین کالاهای مصرفی و فناوری در چین تولید می شود که رشد اقتصادی زیادی را برای این کشور فراهم کرده است.
استفاده از نیروی کار ماهر و فناوری پیشرفته منجر به کیفیت مطلوب کالاهای تولید شده در چین شده است. واردات از چین در حال حاضر یکی از سودآورترین روش های تجارت بین المللی برای اکثر تجار است.

ایران و چین قرن‌هاست با یکدیگر مبادلات تجاری داشته‌اند و جاده ابریشم که برای مبادله کالا بین ایران و چین مورد استفاده قرار می‌گرفت، سابقه طولانی تجارت بین دو کشور را نشان می‌دهد.

در حال حاضر چین مهمترین شریک تجاری ایران است و با امضای سند همکاری 25 ساله بین دو کشور پیش بینی می شود حجم مبادلات تجاری دو کشور افزایش یابد.
تنوع زیاد محصولات در چین به همراه هزینه های مناسب تولید در این کشور باعث شده تا تجار ایرانی زیادی در زمینه واردات از چین فعالیت کنند.

به گونه ای که بسیاری از مواد اولیه مورد نیاز شرکت های داخلی از چین تامین می شود و بیشتر محصولات الکترونیکی این کشور ساخت چین است.

شرکت بازرگانی خدمات برای واردات از چین
جستجوی منبع: به معنای یافتن تولیدکنندگان یا فروشندگان محصول مورد نظر در بازارهای داخلی یا خارجی است. برای یافتن منبع کالای مورد نظر خود در چین کافی است تاجر مشخصات کالای مورد نظر را در اختیار شرکت خدمات بازرگانی تاجر قرار دهد تا شرکت بر اساس تجربه و توانمندی های خود به دنبال بهترین ها باشد. منابع موجود است و آنها را در اختیار تاجر قرار می دهد.
مشاوره حقوقی، گمرکی و فنی برای واردات کالا از چین: ایران یکی از پیچیده ترین قوانین گمرکی را دارد و قوانین گمرکی هر روز دستخوش تغییرات زیادی می شود که می تواند تاثیر بسزایی در واردات کالا داشته باشد. در حال حاضر با توجه به تغییرات تخصیص ارز، ممنوعیت واردات برخی کالاها و تغییر قوانین گمرکی، بهتر است قبل از ثبت سفارش از مشاوران شرکت آسان تجارت مشاوره بگیرید.
سفارش کالا و انجام فرآیندهای خرید و پرداخت: با توجه به تحریم های شدید اعمال شده بر ایران، اکثر افراد محدودیت های زیادی برای انجام فرآیندهای خرید و پرداخت بین المللی دارند. شرکت خدمات بازرگانی بازرگانی این توانایی را دارد که صفر تا صد خدمات وارداتی از چین از منبع یابی تا خدمات پرداخت و ارسال به ایران را به شما ارائه دهد.
حمل و نقل دریایی یا هوایی محصول خود از چین به ایران - اگر محصول مورد نظر خود را خریداری کرده اید و به دنبال راهی برای ارسال آن به ایران هستید، شرکت خدمات بازرگانی آسان تجارت با توجه به شرکای متعدد در زمینه حمل و نقل بین المللی امکان حمل و نقل محصولات شما را دارد. از شهرهای مختلف از چین به کشور از طریق هوا و دریا.
ترخیص کالا از گمرک: ترخیص کالا از گمرک یکی از طولانی ترین مراحل واردات کالا از چین است. وجود قوانین موازی و مبهم باعث شده است که اکثر تجار ترجیح دهند که یک شرکت یا شخص دیگری فرآیند ترخیص کالا از گمرک را برای آنها انجام دهد. در شرکت خدمات بازرگانی تاجر با پشتوانه سالها تجربه نیروهای خود توانسته ایم فرآیند ترخیص کالا از گمرک بازرگانان را در کمترین زمان انجام دهیم.

واردات از چین معمولا شامل چه کالاهایی می شود؟
قطعات صنعتی
دستگاه
لوازم خودرو
کاغذ
موبایل و کامپیوتر
مواد اولیه شیمیایی و معدنی
قطعات ساختمانی
لوازم خانگی

عوامل موثر بر قیمت کالا و واردات از چین به ایران
نحوه حمل بار از طریق دریا یا هوا: اولین و مهمترین موضوع در قیمت حمل کالا از چین به ایران، نحوه انتقال کالا از طریق دریا یا هوایی است. سریع ترین راه برای به دست آوردن محصولات مورد نظر خود استفاده از روش حمل و نقل هوایی است. به این ترتیب محموله های حمل و نقل مورد استفاده برای محموله های تجاری دارای تفاوت هزینه قابل توجهی در مقایسه با حمل و نقل دریایی است.

مقرون به صرفه ترین راه استفاده از حمل و نقل دریایی است که می تواند حجم بیشتری از کالا را حمل کند و هزینه بسیار کمتری نسبت به حمل و نقل هوایی دارد، اما رسیدن به محموله بیشتر طول می کشد.
تأثیر وزن و حجم بر هزینه حمل و نقل: حجم و وزن حمل و نقل تأثیر مستقیمی بر هزینه حمل و نقل دارد. با افزایش وزن خمیر، قیمت تمام شده هر کیلوگرم کاهش می یابد.

علاوه بر وزن خمیر، گاهی اوقات وزن حجمی نیز بر هزینه ارسال کالا تأثیر می گذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان شرکت بازرگانی تماس حاصل فرمایید.
تاثیر فاصله شهرهای مختلف چین و انبار بر هزینه حمل و نقل: چین یکی از بزرگترین کشورهای آسیایی است و مساحت زیادی را در بر می گیرد. اگر محموله شما در شنژن چین باشد، ما آن را به صورت رایگان تحویل می گیریم.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات