آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

چه عواملی بر قیمت کارگو تاثیر می گذارند؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

دانستن اطلاعات به روز می تواند به پیاده سازی یا افزایش فرآیند واردات بین دو کشور کمک کند.

از آنجایی که جمع آوری این اطلاعات چه مبتدی و چه واردکننده باتجربه دشوار و زمان بر است، قول می دهیم با مطالعه این مقاله جدیدترین مطالب را در اختیار شما قرار دهیم.

کارگو چیست؟
Cargo از کلمه لاتین carricare گرفته شده و به معنای بارگیری است.

محموله به معنای شرکتی است که کالاهای کانتینری را از طریق هوایی یا دریایی حمل می کند که دارای بارنامه یا رسید حمل بار از شرکت خدمات دهنده به مقصد مورد نظر است.

این ظروف می توانند پر از محموله هایی مانند مواد غذایی، مبلمان و لوازم آرایشی یا لوازم الکترونیکی باشند.

باربری فقط برای بار تجاری است.

حمل و نقل چیست؟
محموله به کالاهایی اطلاق می شود که توسط یک وسیله نقلیه بزرگ مانند هواپیما، کشتی، قطار یا کامیون حمل می شود.

عوامل موثر بر هزینه های بار
فاصله مبدا تا مقصد: برای استفاده از بار باید فاصله هوایی و فاصله زمینی و دریایی را در نظر بگیریم، زیرا انتقال بار از طریق زمینی ممکن است از نظر مسافت و هزینه بهتر از ارسال هوایی باشد. اگر به این موضوع توجه نکنیم ممکن است ضررهای بزرگی متحمل شویم.
وزن و اندازه محموله: هر چه کالاها بیشتر و سنگین تر باشند، هزینه بیشتری برای بار باید بپردازیم. یکی از عوامل موثر در هزینه بار، نوع مواد و وزن آن است.
کالا: در کشورهای مختلف هزینه بار برای انواع کالاها متفاوت است. هر چه ارزش مواد از نظر حساسیت در نوع حمل و بسته بندی بیشتر باشد، هزینه ارسال نیز بیشتر می شود.
مالیات: در مورد هزینه مالیات باید بدانید که در همه کشورها متفاوت است و با توجه به این موضوع محاسبه و دریافت می شود.
هزینه شرکت باربری: هزینه این نوع خدمات شرکت بسته به نوع خدمات، کیفیت و سابقه متفاوت است.

با تمام توضیحاتی که در مورد باربری داده ایم باید بدانیم که ما مجاز به ارسال هیچ نوع محموله ای نیستیم زیرا طبق قوانین برخی کشورها ارسال برخی محموله ها مانند اسلحه و مشروبات الکلی جرم است.

هنگام استفاده از بار ابتدا باید بدانید که چگونه می توان بار خود را از مبدا به کشور مقصد انتقال داد و از نظر هزینه نیز مقرون به صرفه تر است، سپس با توجه به این نکات یکی از راه ها را انتخاب کرده و بار را به شرکت خدماتی اجازه دهید.

شرکت باربری بسته به نوع کالا، کالا را بسته بندی و ارسال می کند و در کشور مقصد، با ارائه بارنامه یا فاکتور، کالا تحت نظارت گمرک به گیرنده تحویل می شود.

توجه داشته باشید که باربری و باربری دو نوع مختلف حمل و نقل هستند. با توضیح باربری نیز آشنا هستید. باربری در واقع برای این است که اگر قصد سفر در محدوده مجازی را دارید می توانید برای بقیه بار را با خود ببرید می توانید از خدمات باربری استفاده کنید و با این خدمات تجهیزات مورد نیاز خود را با بارنامه صادر شده در کشور مقصد تحویل دهید. گرفتن. .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات