آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

عوامل موثر بر هزینه و زمان کارگو

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

زمان بار که معمولاً به مسافت و وسیله نقلیه ای که قرار است جابجا شود بستگی دارد. به طور معمول، هر چه مسیر کوتاهتر و سرعت وسیله نقلیه بیشتر باشد، زمان تحویل کمتر می شود، اما از نظر هزینه، هر زمان که بخواهید بار را جابجا کنید، 10 عامل می تواند بر هزینه بار تاثیر بگذارد.

هزینه حمل و نقل هوایی یا حمل و نقل
بار شما از یک بندر یا فرودگاه به بندر یا فرودگاه دیگری منتقل می شود که بدون شک هزینه های اضافی را نسبت به حمل و نقل زمینی برای شما به همراه خواهد داشت.

بیمه باربری
بیمه باربری همانطور که در قسمت های قبلی به آن پرداختیم، از سرمایه شما محافظت می کند و اطمینان حاصل می کند که محموله سالم به مقصد می رسد.

هزینه حمل بار
برای حمل بار از محل مورد نظر به مبدا اصلی (مانند بنادر و فرودگاه ها) وسایلی مانند وانت بار مورد نیاز است که رایگان نخواهد بود. هزینه ها می تواند بر اساس هزینه سوخت، وزن محموله یا حتی مسافت های کوتاه یا طولانی متفاوت باشد.

فصل شلوغ و گران
گاهی اوقات ممکن است محموله ها در یک دوره یا فصل خاص جابجا شوند که اصطلاحاً فصل اوج است. بنابراین، شرکت های حمل و نقل اغلب نرخ های پایه بالاتری را به مشتریان خود ارائه می دهند.

خطرات احتمالی
برای مثال تصور کنید محموله شما باید از مسیری عبور کند که تهدیدی برای دزدان دریایی برای محموله باشد. بنابراین در این صورت باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

ضریب تعدیل ارز (CAF)
متصدیان حمل و نقل ممکن است هزینه های متفاوتی را برای جبران ضررهای مبادله ای متحمل شوند که معمولاً نیاز به تبدیل ارزهای مختلف دارد.

هزینه تحویل
هزینه ارسال تقریباً با هزینه باربری پیکاپ برابر است با این تفاوت که هزینه حمل کالا از انبار واقع در ترمینال، فرودگاه، بندر و ... در مقصد تا نقطه تحویل نهایی را پوشش می دهد. مانند وانت بار، این هزینه بر اساس هزینه سوخت، وزن بار و مسافت متفاوت است.

عوارض گمرکی
حقوق گمرکی که مالیات گمرکی نیز نامیده می شود، هزینه ای است که برای انواع کالاها متفاوت است. زمانی که محموله به مقصد رسید، این هزینه باید به گمرک پرداخت شود. هزینه ها بسته به نوع حمل و نقل متفاوت خواهد بود. مقاله گمرک فرودگاه امام خمینی اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار می دهد.

هزینه های اضافی برای سوخت
برای حمایت از پروژه های زیست محیطی، خودروها گاهی مجبور به استفاده از سوخت با کیفیت بالاتری هستند که ارزان نخواهد بود! به عنوان مثال، بسیاری از کشتی ها از سوخت های کم سولفور استفاده می کنند که گران تر از سوخت های معمولی است.

هزینه امکانات و خدمات
استفاده از امکانات و خدمات رایگان نخواهد بود. هر چه این امکانات بیشتر باشد، هزینه ها نیز بیشتر می شود. به عنوان مثال برای بارگیری و تخلیه بار به کارگرانی برای انجام این عملیات نیاز است که بسته به نوع کالا و مقدار آن متفاوت خواهد بود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات