آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

واردات انواع کشنده از اروپا

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

آیا شما نیاز به واردات کشنده و کامیون از سرتاسر اروپا دارید ؟و می دانید که چقدر می تواند دردسر ساز و سخت باشد. ما در بازگانی آسان تجارت یک رویکرد کاملاً جدید برای واردات و حمل و نقل انواع کشنده و کامیون از اروپا داریم. این به ما این امکان را می دهد که روی آنچه برای شما مهم است تمرکز کنیم. سرعت، راحتی، خدمات و ارتباطات برای ما مهم ترین هدف است. در این مقاله از سایت آسان تجارت قصد داریم به بررسی واردات انواع کشنده از اروپا بپردازیم.  

کشنده چیست؟ 
کشنده یا کامیون کشنده یک وسیله نقلیه موتوری باری است که در حمل و انتقال بار از مکانی به مکانی دیگر است. به طور کلی کشنده قسمت جلویی تریلی است که به اتاق بار وصل می شود و اتاق بار و تریلیر را می کشد و آن را حمل می کند. به عبارت دیگر کامیون دارای دو بخش کشنده و قسمت اتاق بار است. کامیون ها به طور متوسط قابلیت حمل بار بیش از 6 تن بار یا حتی بیشتر را نیز دارند. دارای تجهیزات مناسب و موتور قوی می باشند که برای حمل بار های سنگین بین کشور ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع کشنده 
انواع مختلفی از کشنده و کامیون ها وجود دارد که بنا به کاربرد و قابلیت های هر کدام می توان در صنایع مختلف و کار های مختلف استفاده کرد. برای دسته بندی انواع کشنده و کامیون می توان معیار های زیادی را در نظر گرفت. به طور کلی دو نوع محور در کشنده ها وجود دارد یکی کشنده تک محور و دیگری کشنده دو محور. تفاوت این دو نوع کشنده در این می باشد که کشنده تک محور دو چرخ دارد ولی کشنده دو محور دارای چهار چرخ می باشد. 

کشنده تک محور 
نوعی از کشنده می باشد که برای حمل بار و جا به جایی می باشد. که می تواند در کار های مختلفی بر حسب نیاز مشتری استفاده شوند. و کامیون هایی هستند که در قسمت انتهایی یک محور دارند که به آنها کامیون تک نیز می نامند. این نوع کشنده ها توانایی حمل بار تا 10 تن بار را دارند. اتاق بار این کامیون ها به طور متوسط بین 5.7 و 6 متر می باشد. 

کشنده دو محور 
این نوع کشنده و کامیون ها در قسمت انتهایی خود دارای دو محور هستند. این کشنده ها به طور متوسط 15 تن بار را حمل می کنند . در این نوع کشنده ها اتاق بار حدود 7 متر طول دارد. به این نوع کشنده ها کامیون های جفت نیز می گویند. 

کشنده تریلی  
تریلی ها نیز نوعی از کشنده ها هستند که بسته به نوع کشنده می تواند تا حدود 15 تن بار را حمل نماید. تریلی ها خود نیز انواع مختلفی دارند که می توان به تریلی کفی تریلی لبی و تریلی ترانزیت اشاره کرد. این نوع ماشین آلات بنا به نیاز مشتری می توانند کاربرد های مختلفی داشته باشند.  

واردات کشنده
برای واردات کشنده از اروپا مراحل و قوانینی وجود دارد از جمله این قوانین محدودیت واردات کشنده می باشد که شرکتهای حمل و نقل می توانند کشنده و کامیون  وارد نمایند و افراد حقیقی که  کامیون فرسوده دارند و شرکتهای تولید کننده خودرو می توانند کامیون وارد نمایند. کلیه مراحل واردات و ثبت سفارش باید در این زمینه صورت گیرد که سایت آسان تجارت می توانند تمامی این مراحل را برای شما انجام دهد. در گمرک باید هزینه های گمرکی – ارزش افزوده و…. پرداخت شود که بازرگانی آسان تجارت تمامی کار های ترخیص را برای شما انجام می دهد. کارشناسان ما در آسان تجارت تمامی مراحل و شرایط را برای شما ارائه داده و تا آخرین لحظه در خدمت شما خواهد بود. 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات