آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

ترخیص کالا از فرودگاه دبی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

دبی یکی از شهرهای کشور امارات متحده عربی که امروزه از آن به عنوان یکی از بهترین مقصدهای گردشگری و تجارتی یاد می شود. دبی به لطف مسئولان و ذخایر غنی که دارد توانسته در سال های اخیر پیشرفت ها و تحولات چشمگیری را همراهی نماید در آخرین آمارگیری بین الملل توسط سازمان های اروپایی با شاخص های میزان واردات و صادرات، رونق و امکان تجارت در شهرهای مطرح کشورها در کل دنیا، دبی توانست جایگاه اول را کسب نماید.

شاید در نگاه اول و آشنایی با دبی به جاذبه های گردشگری و مکان های تفریحی آن فکر کنید ولی باید گفت که در کنار این موارد تجارت و قدرت واردات و صادرات کالا از دبی یکی دیگر از اصلی ترین زمینه های حضور افراد در بازار و تجارت این شهر می باشد. دبی در ابتدا به دلیل شرایط نه چندان مطلوب، از ظرفیت و قدرت اقتصادی زیادی برخوردار نبود ولی با گذشت زمان و به کار بردن راهکارهای ایده آل توانستند که دبی را به یکی از غول های اقتصادی تبدیل نمایند.

راهکارهایی از جمله ساده سازی و فراهم کردن بستری مناسب برای تجار و بازرگانان که بتوانند کالاهای خود را به راحتی ترخیص و یا از دبی به سمت دیگر کشورها انتقال دهند. در این میان نقش تجارت، صاحبان صنف های بزرگ و بازرگانان ایرانی به خوبی دیده می شود که هر ساله با وارد کردن حجم زیادی از کالاها به همراه ارزش دارایی زیاد نقش تاثیر گذاری در میان روابط تجاری ایران و کشور امارات متحده عربی دارند.

به سبب اهمیت این موضوع و همچنین رونق واردات از دبی به دلیل بسته بودن بسیاری از بازارهای بین المللی به روی تجار ایرانی در این مقاله از سایت آسان تجارت قصد داریم به ترخیص کالا و محموله از فرودگاه دبی بپردازیم که یکی از روش های واردات کالا از دبی به خاک ایران می باشد. پس اگر شما هم در پی کسب اطلاعاتی از نحوه ترخیص کالا و انتقال آن به سایر کشورها می باشید، پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

اهمیت تجارت در دبی
تجارت در دبی یکی از عوامل بسیار پرقدرت و زمینه ساز پیشرفت در این شهر و حتی در کشور امارت می باشد. حضور بسیاری از شرکت های مهندسی با رتبه های بالا و ساخت سازه هایی با معماری های بسیار پیچیده و خیره کننده، طراحی و ساخت مراکز تجاری برای صنف های مختلف و حضور برترین برندهای مطرح دنیا در بافت این مراکز تجاری به همراه اقتصاد و تجارت در جریان و زنده شهر باعث شده است که به عنوان نگین دنیا نگاه همه بازرگانان را به خود معطوف کند.

ساده سازی و عدم سختگیری در بحث واردات و و صادرات یکی از عوامل بسیار مهم در دبی است که سبب می شود بسیاری از تجار از سراسر دنیا برای انجام و یا تجارت به دبی عازم شوند. تنوع و حتی در برخی موارد قیمت های به نسبت پایین تر اجناس  و کالاها سبب شده است باعث می شود که ریسک پذیری خریداران و مالکان کالا بسیار بالاتر رفته و بدین سبب است که گردش مالی روزانه در دبی شاید بیش از چندین میلیارد دلار باشد.

فرودگاه دبی
فرودگاه دبی از جمله مراکز مهم و پرتردد در دبی است که در کنار راهنمایی و هدایت مسافران و مهمانان به ترخیص و انتقال محموله هایی می پردازند که بیشتر آنها به منظور تجاری و در قالب کالای صادراتی از دبی به سایر کشورها انتقال می یابند فرودگاه دبی با برخورداری از ظرفیت بسیار زیاد و همچنین داشتن امکانات و تجهیزات برای انبار کردن و بارگیری محموله های چند صد کیلویی برای صادر کردن از جمله روش های انتقال محموله از دبی می باشد.

اما در برخی مواقع به دلیل کم بودن حجم کل محموله و یا حتی زیاد بودن هزینه صادرات و انتقال محوله از طریق خطوط هوایی، تجار و بازرگانان از روش های دیگر صادر کردن کالای خود استفاده می نمایند. در کل می توان گفت که فرودگاه دبی که در بین بهترین و مجهزترین فرودگاه های بین المللی دنیا قرار دارد می تواند هر نوع کالا و محموله ای را در حجم و ابعاد مختلف بدون داشتن هزینه های اضافی و سریعترین زمان ممکن به سایر کشورهای دنیا انتقال دهد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات