آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

انبارداری بار در گوانجو

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

صادرات و ترخیص کالا از جمله مهمترین فعالیت ها و پروسه هایی است که در حوزه تجارت بین الملل انجام می شود، روزانه در اغلب کشورها بیش از چندین تن محموله خارج و یا از گمرک ها ترخیص می شود که بعد از طی کردن یک سری از مراحل متناسب با نوع بار و مقصد محموله سرانجام به دست مصرف می رسند.

تمام تجار و بازرگانان بین المللی که مشغول صادرات و انتقال کالا بین کشورهای مختلف می باشند باید با تمام مراحل نحوه انتقال محموله، شرایط آن، چگونگی ترخیص کالا آشنایی داشته باشند که در سریع ترین زمان ممکن بتوانند کالا و محموله را در شرایط سالم و مطلوب به مقصد برسانند. 

اما در این میان یک پروسه دیگری نیز وجود دارد که بیشتر در شهرها و استان های تجاری کشورها وجود دارد و صادرکنندگان این مناطق به در هنگام انتقال محموله هایی در حجم زیاد، ارزش زیاد و نیاز به طی کردن مراحل اداری از آن استفاده می شود. انبارداری که در حوزه صادرات و انتقال محوله به خصوص بین کشورها اهمیت زیادی دارد.

به همین سبب در این مقاله از سایت آسان تجارت قصد داریم به معرفی و بررسی پروسه انبارداری در شهر گوانجو چین بپردازیم. گوانجو چین که یکی از تجاری ترین و اقتصادی ترین شهرهای کشور چین و دنیا است دارای ظرفیت و شرایط بسیار مطلوبی است که بازرگانان زیادی برای انجام تجارت خود به این منطقه مراجعه می نمایند. 

انبارداری چیست؟
بهتر است ابتدا با معنی و مفهوم انبارداری کامل آشنا شویم تا درک بهتری از کاربرد و استفاده تجاری آن در بحث صادرات و واردات داشته باشیم. انبارداری در لغت به معنی کنترل و سازماندهی هرگونه کالا اعم از صنعتی، مواد اولیه و محصول غذایی در یک محیط در شرایط مناسب که از هرگونه ایجاد تغییرات مخرب و مضر بر روی کالا جلوگیری می نماید. 

 

اما انبارداری در حمل نقل کمی تفاوت هایی دارد که این تفاوت ها و تضادها مختص حمل و نقل و بخش صادرات و واردات کالاها می باشد. انبارداری را در تجارت می توان بدین صورت بیان کرد که وظیفه حمل و نقل، تحویل محموله ها و مواد اولیه و انتقال آنها به بخش ترخیص که اگر طبق روال عادی پیش رود، سبب می شود که پروسه صادرات و ترخیص تسریع یابد.

انبارداری یک شرکت و یا سری از کالاها که تحت نظارت یک بخش به خصوص است، با دربرداشتن امکانات و امتیازاتی همچون صادر کردن مجوز خروج و ترخیص یک کالا، ثبت تاریخ ورود و خروج محموله برای طی مراحل اداری، رساندن به موقع و نظارت بر کیفیت و عدم آسیب به کالا قابلیت تسریع بخشیدن و هماهنگی زمان بین خروج و ترخیص کالا از گمرک را دارد. 

انبارداری گوانجو
همان طور که قبل تر نیز اشاره شده است ، گوانجو یکی از شهرهای فوق العاده اقتصادی کشور چین است که به دلیل برخورداری از ظرفیت های صادراتی بسیار، زیرساخت های مناسب برای انجام یک تجارت معقول و همچنین قوانین گمرکی ساده مورد توجه بسیاری از تجار و بازرگانان بین المللی قرار گرفته است.

این ویژگی های ذکر شده تا حدی در روند صادرات کالا از گوانجو چین تاثیرگذار است که بسیاری از برندهای معتبر و مطرح بین المللی از سراسر جهان نمایندگی های خصوصی خود را در گوانجو چین احداث کرده اند و توانسته اند علاوه بر توسعه بیزینس شخصی بر اقتصاد منطقه نیز تاثیر بگذارند. انجام خدمات انبارداری در شهر گوانجو بعد از انبارداری ایوو مهم ترین و بیش ترین خدمات حمل و نقلی انجام یافته در کشور چین است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات