آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

واردات ماشین الات سی ان سی گریندینگ

واردات ماشین الات cnc گریندینگ از کشور چین توسط شرکت اسان تجارت و انجام هر گونه حمل و نقل هوایی زمینی و دریایی از کشور چین و انجام کلیه امور ترخیص کالا, دستگاه های سی ان سی در انواع مدل های مختلف با برند های مختلف توسط کشور های مختلف نیز تولید می شوند و هر نوع دستگاه سی ان سی کاربرد خاص خود را دارد.

توضیحات خدمت

واردات ماشین الات cnc گریندینگ از کشور چین توسط شرکت اسان تجارت و انجام هر گونه حمل و نقل هوایی زمینی و دریایی از کشور چین و انجام کلیه امور ترخیص کالا

, دستگاه های سی ان سی در انواع مدل های مختلف با برند های مختلف توسط کشور های مختلف نیز تولید می شوند و هر نوع دستگاه سی ان سی کاربرد خاص خود را دارد .

دستگاه های سی ان سی کاربرد های بسیار زیادی در خط تولید ، صنعت و . . . دارند به زبان ساده چرخ کارخانه ها را دستگاه ها و ماشین الات سی ان سی می چرخانند .

ماشین CNC چیست ؟

به دستگاه های CNC ماشین الات تراش نیز گفته می شود ، چرا ؟ چون این دستگاه ها عمل تراش را انجام می دهند ، تراش هر نوع قطعه ای مثلا قطعاتی نظیر ( چوب / شیشه / فلز / المینیوم / پلاستیک / الیاژ مختلف و . . . ) این دستگاه ها امکان تراش هر قطه ای را دارا هستند و هر کدام نیز دارای دستگاه مخصوص خود می باشد ، مثلا دستگاه تراش چون با تراش فلز متفاوت می باشد .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات