آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

هزینه های مربوط به واردات لوازم آرایشی از چین

هزینه های مربوط به واردات لوازم آرایشی از چین

توضیحات خدمت

لوازم آرایشی یکی از پرطرفدارترین اقلام وارداتی با فروش قابل توجه در کشور است ، متأسفانه واردات لوازم آرایشی در سالهای اخیر با مشکلاتی از جمله افزایش عوارض گمرکی و ممنوعیت واردات همراه بوده است که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم. لوازم آرایشی موجود در بازار ایران به دو صورت عرضه می شود که برخی از آنها دارای مجوز قانونی و زیر نظر وزارت بهداشت وارد شده اند ، برخی دیگر به صورت قاچاق در بازار توزیع می شوند که معمولاً قیمت پایین تری است. گواهینامه بهداشتی ندارد
هزینه واردات لوازم آرایشی
یکی از بزرگترین سوالاتی که ممکن است در ذهن افرادی که به دنبال واردات انواع لوازم آرایشی به ایران هستند ایجاد شود ، هزینه واردات لوازم آرایشی است. به طور کلی هزینه واردات لوازم آرایشی به چندین قسمت تقسیم می شود که در زیر همه آنها را به طور کامل توضیح می دهیم. لطفاً توجه داشته باشید که هزینه های واردات ممکن است سالانه تغییر کند.

هزینه های مربوط به خریدهای خارج از کشور
هزینه های خرید در خارج از کشور ، مانند یافتن فروشنده مناسب ، هزینه واردات لوازم آرایشی است که واردکننده به طور کلی هنگام خرید در خارج با آن روبرو می شود.

هزینه های مربوط به خرید محصول
یکی از هزینه های واردات لوازم آرایشی ، هزینه خرید خود محصول است. این هزینه معمولاً بالاترین میزان هزینه است.

هزینه بازرسی کیفیت محصول
بازرسی کیفیت محصول توسط فروشنده برای اطمینان از کیفیت محصول انجام می شود و هزینه اغلب بر عهده وارد کننده است. با این کار واردکننده قبل از خروج از محصول از کیفیت خوب محصول خریداری شده اطمینان حاصل می کند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات