آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

تعرفه واردات کفش از دبی

کاهش هزینه حمل و نقل یکی از بارزترین مزایای واردات کفش از دبی و سایر کالاها است. از دیگر مزایای آن می توان به مجاورت مرز ایران و دبی اشاره کرد که بسیار سریع و در کوتاه ترین زمان از این کشور به ایران وارد می شود و هزینه حمل و نقل بسیار کمتر است.

توضیحات خدمت

تعرفه واردات کفش از دبی حدود دو هفته به طول می انجامد و یکی از مزایای واردات کفش از دبی است. عوارض گمرکی برای واردات کفش از دبی 26 درصد است و 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده باید پرداخت شود. این تعرفه در گروه 10 قرار دارد و سود تجاری این محصول دو برابر می شود. به طور کلی می توان گفت تعرفه واردات کفش از دبی 48 درصد بعلاوه 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده است.

تعرفه ترخیص کفش و سایر کالاها نیز با توجه به وزن محصول محاسبه می شود.

بهتر است ابتدا بدانید چه نوع کفشی را می توانید به راحتی در بازار ایران ترخیص کرده و بفروشید. البته کفش های وارداتی تنوع بسیار بالایی دارند که قطعا در این مقاله به آنها اشاره می کنیم.

انواع کفش های کلاسیک ، کتونی با مارک های معتبر و بدون مارک ، اصلی و غیره.

ترخیص کالا از طریق بنادر جنوبی انجام می شود و در بازار عرضه می شود. برای ترخیص کالا از دبی ، یک سری کارها باید انجام شود که عبارتند از:

مشخصات محصول: کلیه تجار و بازرگانان ایرانی موظفند کلیه مشخصات کلی و قیمت خرید کالاهایی را که قصد ورود به کشور را دارند از فروشندگان اماراتی دریافت کرده و این مشخصات را در اظهارنامه گمرک ثبت کنند.

هزینه کالا: هزینه کالاهای وارداتی از دبی تنها قیمت خرید از دبی نیست.

قیمت تمام شده کالاهای وارداتی به شرح زیر تعیین می شود:

قیمت خرید کالا از خود دبی ، میزان تقاضا برای کالاهای مورد نظر در کشور ، هزینه های حمل و نقل ، هزینه بیمه ، زمان فروش کالاها در کشور ، شرایط فروش بازار و عوارض گمرکی ، که شامل کالاهای وارداتی و… مشخص.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات