آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

واردات قطعات الکتریکی از چین

واردات قطعات کوچک الکتریکی از چین چه مزایایی دارد! قیمت های برآورد شده برای انواع قطعات الکتریکی در چین بسیار ارزان است و واردات قطعات الکتریکی از چین به ایران به طرز شگفت انگیزی سودآور است.

توضیحات خدمت

مهم نیست که مزایای واردات قطعات الکتریکی از چین چقدر کوچک است! قیمت های برآورد شده برای انواع قطعات الکتریکی در چین بسیار ارزان است و واردات قطعات الکتریکی از چین به ایران به طرز شگفت انگیزی سودآور است.

از آنجا که قطعات برقی یک محصول وارداتی پرسود هستند ، رقابت زیادی در این زمینه وجود دارد ، بنابراین آگاهی از قوانین واردات قطعات الکتریکی از چین می تواند بسیار مفید باشد. به خاطر داشته باشید که تعرفه های این محصول در فصول مختلف سال یکسان نیست.

واردات قطعات برقی از چین با نازلترین قیمت

از آنجا که اجزای الکتریکی بسیار نوسان دارند ، واردات قطعات الکتریکی از چین ممکن است یک مسئله دشوار باشد. هدف ما وارد کردن قطعات الکتریکی از چین با رضایت ، کیفیت و برتری است.

استعلام قیمت واردات قطعات الکتریکی از چین
تعرفه واردات قطعات الکتریکی از چین متغیر است. رتبه بندی ویژه ای برای قیمت ها وجود دارد. به عنوان مثال ، انواع ماژول های صفحه نمایش LED ساخت چین دارای سه سری تعرفه و با توجه به ابعاد و کیفیت محصول است. این نرخ تعیین شده است.

گرافیک ها و کاراکترها دارای دو نوع قیمت متوسط ​​و گران هستند. آنها محصولات ارزان محسوب نمی شوند و برخلاف فریت ها و حسگرهای حساس به گرما و اشعه ایکس ، در لیست محصولات ارزان وارداتی قرار می گیرند.

دو روش برای بررسی دقیق قیمت های موجود وجود دارد. اولین گزینه این است که جداول قیمت اجزای مختلف برقی را بررسی کنید ، که بصورت دوره ای به روز می شوند و دسترسی شما به قیمت های فعلی این محصولات را بسیار آسان می کند.

واردات قطعات برقی سودآور از چین
طبق مطالعات انجام شده در سه سال گذشته بر روی انواع مدارهای مجتمع IC که دارای درجه مصرف تجاری ، صنعتی و نظامی هستند ، مطمئناً دانستن اقلام پرسود وارداتی از چین می تواند پنجره ای برای پیشرفت مالی باشد.

آنها از واردات قطعات الکتریکی از چین سود بسیار بالایی دارند. از سوی دیگر ، میکروکنترلرهای AVR و ARM محصولات دیگری هستند که در چین بسیار ارزان هستند و واردات آنها به ایران قطعاً می تواند بسیار ارزان و راحت باشد.

از سوی دیگر ، همانطور که مشخص است ، در دو فصل گرم سال یعنی بهار و تابستان ، دیودهای مصرفی تجهیزات تبرید ، خازن های الکترولیت ، پلی استر و آسیاب ها نیز با تعرفه های عالی و سودآور ارائه می شوند.

افرادی که عمدتا قطعات الکتریکی را از چین وارد می کنند قطعاً از خرید کنترل از راه دور دارای مجوز از سازمان ارتباطات رادیویی سود خواهند برد.

قوانین واردات قطعات الکتریکی از چین
قبل از خرید هرگونه ماده یا قطعه ، توصیه می شود از فروشنده نمونه بخواهید ، این گزینه برای LED ها بسیار مهم است ، در واقع سبدهای موجود باید بتوانند کیفیت محصول را تضمین کنند.

هنگام وارد کردن قطعات الکتریکی از چین ، باید مطمئن شوید که شرکت فروشنده از شهرت خوبی برخوردار است. به طور کلی ، فروشندگان در چین به دو دسته تقسیم می شوند ، دسته اول Trade و کارگزاران فروش نامیده می شوند و نوع دوم Manufacturing نامیده می شود که تولید کننده نامیده می شود.

اگر خرید شما از گروه اول است ، می توان مانورهای زیادی در مورد قیمت ارائه داد ، اما کیفیت محصول خریداری شده را نمی توان تضمین کرد. از سوی دیگر ، شرکت های تولیدی همیشه در وضعیت عادی در زمینه کیفیت قرار دارند ، اما دستیابی به توافق هزینه با این گروه کمی دشوار است.

به این ترتیب ، شرکت بازرگانی واردات قطعات الکتریکی چینی به شما در برقراری ارتباط با تولید کنندگان کمک می کند و می تواند تعدادی راه حل هزینه را به شما ارائه دهد.

لطفاً توجه داشته باشید که هنگام وارد کردن قطعات الکتریکی از چین ، اگر قوانین و شرایط خریدهای بین المللی را نمی دانید ، اصلاً نباید وارد فرایند خرید شوید. بارها دیده شده است که تفاوت بین قیمت EXW و FO باعث زیان های زیادی شده و منجر به ورشکستگی شده است.

نکات مهم واردات قطعات الکتریکی از چین
اگر شخصی به عنوان واسطه در چین دارید ، قطعاً می توانید کنترل بهتری بر خرید داشته باشید ، این گزینه برای اولین بار برای واردات قطعات الکتریکی از چین بسیار مهم و ضروری است.

برای خرید عجله نکنید! فرصت خرید عالی است ، به خاطر داشته باشید که تا زمانی که از کیفیت کالا مطمئن نشده اید ، نباید فرایند خرید را آغاز کنید.

اگر قرار است قطعات الکتریکی از طریق نمایشگاه هایی که سالانه در چین برگزار می شود از چین وارد شود ، باید توجه داشته باشید که ریسک بزرگی کرده اید زیرا اکثر خریدهای نمایشگاه از کیفیت خوبی برخوردار نیستند.

قبل از وارد کردن قطعات الکتریکی از چین ، باید شرایط گمرکی دقیق را بدانید ، به خاطر داشته باشید که قیمت ها به صورت دوره ای و حتی روزانه تغییر می کند ، بنابراین باید بتوانید گزینه خرید صحیح را انتخاب کنید.

سودآوری واردات قطعات الکتریکی از چین بسیار زیاد است ، قیمت این اقلام در ایران گاهی دو یا سه بار فروخته می شود و شما سود خالص زیادی خواهید داشت ، اما در فرآیند واردات قطعات الکتریکی از چین ، همه حوادث احتمالی باید در نظر گرفته شود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات