آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

نحوه واردات دارو از آلمان به ایران چگونه است؟

آلمان در زمینه تولید دارو بسیار توانا است. این داروها از آلمان به بیش از 30 کشور جهان وارد می شود. ایران نیز یکی از کشورهایی است که به این نوع واردات نیاز دارد.

توضیحات خدمت

 آلمان در زمینه تولید داروهای صنعتی بسیار توانمند است. مواد مخدر از آلمان به بیش از 30 کشور جهان وارد می شود. ایران نیز یکی از کشورهایی است که به این نوع واردات نیاز دارد. مواد مخدر از آلمان به کشورهایی مانند هلند ، ژاپن ، سوئد ، کانادا ، ایالات متحده ، اتریش ، ایتالیا ، انگلستان ، سوئیس و انگلستان وارد می شود.
نحوه واردات دارو از آلمان به ایران چگونه است؟
آلمان در تولید داروهای صنعتی بسیار توانمند است. مواد مخدر از آلمان به بیش از 30 کشور جهان وارد می شود. ایران نیز یکی از کشورهایی است که به این نوع واردات نیاز دارد. مواد مخدر از آلمان به کشورهایی مانند هلند ، ژاپن ، سوئد ، کانادا ، ایالات متحده ، اتریش ، ایتالیا ، انگلستان ، سوئیس و انگلستان وارد می شود.

ایران و آلمان در زمینه واردات و صادرات همکاری دو جانبه دارند. صادرات کالا از آلمان به ایران پس از تحریم های ثانویه آمریکا (5 نوامبر 2018) کاهش یافت.

محصولات با منشاء حیوانی ، پلاستیک ، دارو ، آهن و فولاد ، محصولات میوه و سبزی ، قهوه ، چای ، فرش دستباف و سایر منسوجات ، راکتورها ، دیگهای بخار ، ماشین آلات ، میوه ها و آجیل از جمله صادرات ایران به آلمان است. به میوه ها و آجیل ها با ارزش 72 میلیون دلار و حدود 27.6 درصد از کالاهای وارداتی ، بیشترین سهم را به خود اختصاص داده اند.

اقلام وارداتی از آلمان به ایران
ایران در زمینه پزشکی همکاری زیادی با آلمان دارد. ارزش واردات دارو از آلمان به ایران 242 میلیون دلار است. این نوع تجارت با آلمان حدود 19 درصد تجارت ایران و آلمان را تشکیل می دهد. ماشین آلات ، راکتورها ، وسایل نقلیه غیر ریلی ، پلاستیک ، غلات ، مواد شیمیایی ، کاغذ ، تجهیزات پزشکی و عکاسی ، الیاف دست ساز و لوازم برقی و الکترونیکی اقلامی هستند که از آلمان به ایران وارد می شوند.

نقش آلمان در واردات و صادرات دارو
واردات دارو از آلمان در بسیاری از کشورها متداول است. آلمان دارای تجهیزات پزشکی عالی است و بنابراین می توان درمان های زیادی را در این کشور انجام داد. آلمان از نظر واردات دارو در جهان دوم و از نظر صادرات دارو رتبه اول را در جهان دارد. واردات مواد مخدر به آلمان ، به ارزش 53.7 میلیارد دلار ، این کشور را بعد از ایالات متحده به دومین کشور بزرگ تبدیل کرده است.

این نشان می دهد که بازار داخلی آلمان از ظرفیت بالایی برای جذب و واردات دارو از نقاط دیگر برخوردار است. اگرچه آلمان در زمینه تولید دارو بسیار مهم است و داروی پیشرفته ای دارد ، اما باید بدانید که دلیل واردات دارو از آلمان همین است. این بدان معناست که ظرفیت بالای این کشور برای واردات و نگهداری داروها را به یکی از بزرگترین صادرکنندگان دارو در جهان تبدیل کرده است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات