آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

واردات قطعات الکترونیکی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

قطعات الکترونیکی قطعات یا وسایلی هستند که در ساخت مدارهای الکترونیکی استفاده می شوند. آنها شامل مقاومت ها، خازن ها، ترانزیستورها، دیودها و بسیاری دیگر می شوند. واردات قطعات الکترونیکی شامل فرآیند آوردن آنها به کشوری از کشور دیگر برای استفاده، فروش یا ساخت و… است.

این امر ممکن است مستلزم اخذ ترخیص کالا از گمرک، پرداخت حقوق و عوارض وارداتی و رعایت برخی مقررات و استانداردها باشد. واردکنندگان باید اطمینان حاصل کنند که تمام قوانین و مقررات مربوطه را رعایت می کنند تا از هر گونه مسائل قانونی یا مجازات احتمالی جلوگیری کنند.

 

واردات قطعات الکترونیکی چه سودی دارد؟
واردات کالا ها اگر راه و روش آن را به خوبی بلد باشید می تواند سود زیادی داشته باشد و علاوه بر آن مزایای زیادی هم به همراه دارد. واردات قطعات الکترونیکی هم از این قاعده مستثنی نیستند و مزایای زیادی دارند که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقرون به صرفه بودن
واردات قطعات الکترونیکی اغلب می تواند مقرون به صرفه تر از خرید آنها در داخل باشد، به ویژه برای قطعاتی که در داخل تولید نمی شوند.

دسترسی به طیف وسیع تری از محصولات
با واردات قطعات الکترونیکی، شرکت ها می توانند به طیف وسیع تری از محصولاتی که ممکن است در داخل کشور موجود نباشند دسترسی داشته باشند و به آنها امکان می دهد بهترین محصولات را برای نیازهای خود انتخاب کنند.

کیفیت بهبود یافته
برخی از تامین کنندگان خارجی ممکن است قطعاتی با کیفیت بالاتر یا با فناوری پیشرفته تر از آنچه در داخل کشور موجود است ارائه دهند

زمان تحویل بهتر
واردات قطعات از یک تامین‌کننده خارجی ممکن است منجر به زمان‌بندی سریعتر و زنجیره تامین مطمئن تر شود.

 

افزایش رقابت پذیری
واردات قطعات می تواند به شرکت ها اجازه دهد تا با ارائه محصولات جدید و نوآورانه با هزینه کمتر، سبب ایجاد رقابتی بین یکدیگر شود.

توجه به این نکته ضروری است که واردات قطعات الکترونیکی با خطراتی مانند مسائل کنترل کیفیت، تاخیر در حمل و نقل و مشکلات در ترخیص کالا از گمرک همراه است. برای کاهش این خطرات، همکاری با تامین کنندگان معتبر و داشتن درک جامع از فرآیند واردات بسیار مهم است.

2 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات