آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

واردات و ترخیص قطعات بالابر

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در حال حاضر بسیاری از صاحبان مشاغل، انواع قطعات انواع مختلف بالابر را به کشور وارد می کنند، زیرا سود، کارایی واردات اینگونه قطعات نسبتاً بالاست و واردات این گونه محصولات آسانتر است.

زیرا برای واردات این محصول، پرداخت کلیه هزینه های گمرکی اعم از هزینه انبارداری، سود بازرگانی، حق بیمه، هزینه تخلیه، کارمزد ایمن، 9 درصد ارزش افزوده و در نهایت تعرفه محاسبه شده بر باربری کافی است.

واردات قطعات بالابر به ایران
البته قبل از پرداخت این هزینه ها باید اولین قدم را بردارید و مجوز های لازم را از ادارات مربوطه دریافت کنید که برای این کار باید سفارش تجاری خود را با اطلاعات کامل محصول ثبت کنید.

پس از تایید دریافت مجوز مربوطه می توانید مراحل زیر را طی کنید تا مراحل ترخیص کالاهای وارداتی مورد نیاز خود را طی کنید تا کالای شما به راحتی ترخیص و با خیال راحت وارد بازار شود.

برای این کار بهتر است در مراحل ترخیص کالا از گمرکات کشور مشاوره و راهنمایی های لازم را از مشاور متخصص دریافت کنید تا در روند ترخیص کالا های وارداتی با مشکل مواجه نشوید.

 

صنعت حمل و نقل ماشین آلات به ویژه بوسیله بالابر در ایران یکی از بزرگترین صنایع است.

در حال حاضر شرکت بالابر و وقطعات بالابر سازی بسیاری در سراسر جهان در زمینه های تجارت قطعات ، تولید و مونتاژ قطعات، ساخت خط تولید، سرمایه گذاری و ساخت کارخانه و بسیاری زمینه ها برای بالابر پیشرفت با ایران همکاری کرده اند.

جدای از این، واردات قطعات بالابر یکی از سود آورترین صنایع ایران است و البته بیشتر این کالاها به شرکت های تولید کننده بالابر عرضه می شود.

هم چنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ترخیص از دیگر گمرک های ایران می توانید مطلب واردات و ترخیص لوازم آسانسور را مطالعه و از تمامی اطلاعات در مورد روند فرایند اطلاع یابید.

نحوه واردات قطعات بالابر به ایران
ایران که بیشتر از آلمان، چین، کره جنوبی، ژاپن و دبی واردات قطعات بالابر دارد، اخیرا به یکی از قطب های تولید و صادر کننده بالابر در منطقه و داخل کشور تبدیل شده است.

واردات قطعات دست دوم بالابر و حتی قطعات نو مانند سایر قطعات وارداتی از گمرک جمهوری اسلامی ایران وارد ایران می شود.

شما باید تجربه و اطلاعات لازم را در این زمینه داشته باشید زیرا باید با اکثر قوانین آشنا باشید چرا که اگر تجربه لازم در این زمینه را ندارید، می توانید با شرکت هایی در ایران مانند بازرگانی آسان تجارت همکاری راحتی داشته باشید

2 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات