آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

واردات و ترخیص نخ پنبه

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

بنابراین، رابطه بین این ویژگی ها باید به وضوح شناخته شود تا از مشکلات بسیاری در تولید انواع مختلف کالا ها و اجناس جلوگیری شود.

همچنین پیش ‌بینی ویژگی‌ های کیفی مهم نخ‌ ها مانند خواص کششی، توده و کیفیت نخ یکی از ویژگی‌های مواد اولیه است که در دو دهه گذشته هدف اصلی بسیاری از محققین بوده است.

نخ را می توان به روش های مختلفی مانند فرش، قالیچه و پارچه زیلو استفاده کرد. این الیاف پنبه ای که از سلولز ساخته شده اند در زمینه اقتصادی بسیار مهم هستند به همین دلیل به آنها طلای سفید نیز می گویند.

کیفیت این الیاف پنبه به شرایط آب و هوایی و محیطی که در آن رشد می کنند بستگی داشته و بهترین و با کیفیت ترین پنبه سفید است.

مصارف گوناگون نخ پنبه
نخ پنبه کاربردهای زیادی دارد که یکی از آنها برای فرش، برای نخ فرش و بافت فرش است.

الیاف پنبه خواص زیادی دارد، از جمله خواص شیمیایی و فیزیکی بسیار قوی که با توجه به این ویژگی الیاف پنبه با ریسندگی تقویت شده و از طریق این فرایند از استاندارد بالایی برخوردار بوده و الیاف پنبه مقاومت و پایداری خوبی در برابر حرارت و مواد قلیایی دارند و اسیدهای قوی و غلیظ باعث تجزیه الیاف نمی شوند.

یکی از فاکتورهای کیفی پنبه طول، ظرافت و رنگ آن بوده که در طول ها و قطر های مختلف موجود هستند اما معمولاً بین 1.5 تا 7.1 سانتی متر طول و 15.7 میکرون قطر دارند.

باید به این نکته هم توجه داشته باشیم تا هر چه الیاف از لحاظ طول بلندتر و قطر ریزتر باشد، الیاف پنبه ای بهتر و با کیفیت تر داریم.

انواع الیاف برای نخ پنبه
الیاف های نخ پنبه معملا از لحاظ طول و قطر دته بندی می شوند که می توان از انواع دسته بندی های این خانواده محصولی به موراد زیر اشاره کنیم:

الیاف کوتاه
الیاف متوسط
الیاف بلند متوسط
الیاف بلند
الیاف بسیار بلند
کاربرد و شناسایی نخ پنبه در نساجی
به دلیل کاربرد و مزایای بسیار نخ پنبه و الیاف آن کشور های بسیاری در سال های اخیر به بزرگترین تولید کننده و صادرکننده نخ و الیاف پنبه در جهان تبدیل شده اند که بیشتر آنها در ایران مصرف می شود.

تعداد زیادی پارچه ها از نخ های پنبه ای تولید و حتی بسیاری از الیاف دیگر با الیاف پنبه ترکیب شده اند، مانند ابریشم مصنوعی با الیاف پنبه یا پلی استر با نخ های پنبه ای که در تولید محصولات بسیاری مانند انواع شلوار های جین و کشی مورد استفاده قرار می گیرند.

نخ پنبه ای از پر کاربرد ترین و مهم ترین نوع الیاف و نخ ها در صنعت نساجی به حساب می آید که بسته به نوع کاربرد برای تولید نخ ها و پارچه های پنبه ای استفاده می شود.

از آنجایی که این الیاف کاربرد و مزایای بسیاری را دارا هستند، به روش های مختلف مانند لباس نوزاد، دستمال کاغذی، لباس خواب، پانسمان، شلوار جین، حوله، لوازم بهداشتی و … مورد استفاده قرار می گیرند.

 

2 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات