آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

واردات و ترخیص خودکار از چین

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

خودکار که با نام پلی اتیلن نفتالات نیز شناخته می شود، نوعی رزین پلی استر ترموپلاستیک است که به دلیل خواص منحصر به فردش از جمله استحکام کششی بالا، پایداری حرارتی عالی و مقاومت در برابر مواد شیمیایی و اشعه ماوراء بنفش در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

خودکار اغلب در تولید فیلم‌ها، الیاف و پوشش‌های با کارایی بالا و همچنین در دستگاه‌های الکترونیکی، پنل‌های خورشیدی و بسته‌بندی استفاده می‌شود.

هم چنین برای اطلاعات بیشتر در مورد واردات انواع دیگر محصولات می توانید مطلب واردات و ترخیص دستگاه چاپ از چین را مطالعه فرمائید تا به همراه آسان تجارت توانسته باشیم اطلاعات کاملی را در اختیار شما گذاشته و به تمامی سوالات شما بهترین و کامل ترین پاسخ را داده باشیم.

 

مزایای واردات قلم از چین به ایران
کسب و کارهای ایرانی از واردات پن از چین به طرق مختلفی بهره مند می شوند، از جمله:

مقرون به صرفه بودن
چین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودکار است و در نتیجه، قلم چینی اغلب مقرون به صرفه تر از خودکار سایر کشورها است.

کیفیت بالا
قلم چینی به دلیل کیفیت بالای خود شناخته شده است و آن را به گزینه ای ارجح برای مشاغلی تبدیل می کند که به مواد با کارایی بالا نیاز دارند.

تنوع
تولیدکنندگان چینی طیف گسترده ای از محصولات خودکار را تولید می کنند و کسب و کارهای ایرانی می توانند نوع قلم مورد نیاز خود را پیدا کنند.

چالش های واردات قلم از چین به ایران
علیرغم مزایا، واردات قلم از چین به ایران با چالش های متعددی همراه است. برخی از چالش های عمده عبارتند از:

ترخیص کالا از گمرک
فرآیند ترخیص کالا از گمرک در ایران می‌تواند پیچیده و زمان‌بر باشد و کسب‌وکارها را ملزم به رعایت مقررات و رویه‌های مختلف کند.

مانع زبان
کسب و کارهای ایرانی که چینی بلد نیستند ممکن است هنگام برخورد با تامین کنندگان چینی با چالش های ارتباطی مواجه شوند که می تواند منجر به سوء تفاهم و تاخیر شود.

هزینه های حمل و نقل
هزینه های حمل و نقل می تواند هزینه قابل توجهی در هنگام واردات قلم از چین به ایران باشد و هزینه های حمل و نقل بسته به فاصله بین دو کشور متفاوت است.

کنترل کیفیت
اطمینان از کیفیت قلم چینی می تواند یک چالش باشد، زیرا برخی از تامین کنندگان کالاهای بی کیفیت یا تقلبی تولید می کنند.

هم چنین برای اطلاعات بیشتر در مورد واردات انواع دیگر محصولات می توانید مطلب واردات و ترخیص چوب بستنی از چین را مطالعه فرمائید تا به همراه آسان تجارت توانسته باشیم اطلاعات کاملی را در اختیار شما گذاشته و به تمامی سوالات شما بهترین و کامل ترین پاسخ را داده باشیم.

2 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات