آسان تجارت

واردات از چین, واردات از آلمان, واردات از ترکیه

واردات یراق آلات از چین

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در ماه‌ های مختلف ، فصول مختلف ، تقاضای بازار ، قیمت مواد و هزینه واردات، همگی می‌ توانند بر روند قیمت‌ ها تأثیر بگذارند. با توجه به روند قیمت ، می توانید برنامه خرید خود را از قبل تنظیم کنید. 

به طور کلی ، اگر شما یک شرکت بازرگانی یا شرکت پروژه هستید ، زمانی که مشتریان شما برای واردات به کمک شما نیاز دارند ، تمام خواسته ها را تایید کرده و به طور دقیق به تامین کننده خود منتقل کنید. اگر توزیع کننده ، عمده فروش هستید ، کالاهای خود را در انبار حساب کنید و با توجه به نیاز بازار ، لیست خرید تهیه کنید. 

 

کیفیت عالی و قیمت مناسب Made In China به افراد بیشتری نسبت داده می شود. واردات از چین تاکتیک موفقیت آمیز منبع یابی جهانی برای بسیاری از مشاغل را ثابت کرده است. این یک فرصت فوق العاده برای شما به عنوان یک خریدار و فروشنده  است. با این حال ، این کار آسانی نیست ، به خصوص برای تازه کارها. فرآیند واردات می تواند بسیار پیچیده، گیج کننده و پرهزینه باشد. اگر میخواهید اطلاعاتی درباره کارگو و واردات از چین به دست آورید پیشنهاد می کنیم کارگو چین را مطالعه کنید 

دو بخش مهم حقوق گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده وجود دارد که با توجه به کد HS می توانید نرخ واقعی را دریافت کنید. 

 کد HS اتصالات لوله فولادی: 73079300 
 کد HS فلنج های فولادی: 73079100 
 لوله فولادی کد HS: 7304900 
 نکته دیگر این است که باید تأیید کنید که آیا کشور شما سیاست ضد دامپینگ در مورد اتصالات و فلنج های لوله فولادی و یراق آلات دارد یا خیر. 
 

مهم نیست از طریق نمایندگان اقدام کنید یا خودتان دست به کار شوید، شما دو جهت برای انتخاب تامین کنندگان خود دارید، یکی توسط کارخانه ها و دیگری شرکت های بازرگانی، برخی از کارخانه ها می توانند قیمت خوبی را به شما عرضه کنند و برخی از شرکت های تجاری در خدمات رسانی خوب هستند. خدمات حرفه ای پیش فروش و خدمات پس از فروش ما در بازرگانی آسان تجارت می تواند به شما در حل بسیاری از مشکلات کمک کند. 

قبل از اینکه از تامین کنندگان بخواهید لیست قیمت را به شما بدهند، بهتر است یک لیست خرید داشته باشید، 
اگر واقعاً قصد واردات یراق آلات از چین دارید ، اما اولین بار است که وارد می‌ کنید، سفارش شما به نزدیکترین بندر یا فرودگاه شما ارسال می شود.

چگونه هزینه کل یا قیمت فروش واحد خود را حساب کنیم؟ 
هزینه کل = قیمت CIF + هزینه محلی + حقوق گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده + هزینه حمل و نقل داخلی + سایر بارهای اضافی. 

قیمت فروش واحد = [(هزینه محلی + حقوق گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده + هزینه حمل و نقل داخلی + سایر بارهای اضافی) x (1 + حاشیه فروش)] / وزن کل + قیمت واحد CIF 

پس از چندین بار واردات از چین، می توانید با تامین کننده خود مذاکره کنید ، برنامه خرید سالانه و سوابق خرید قبلی خود را به آنها نشان دهید ، قرارداد سالانه ای با قیمت کمتر امضا کنید. 

اگر می‌ خواهید بر کیفیت و ایمنی محصول تمرکز کنید، بهتر است به نام‌ های تجاری که قابل اعتماد اند ، پایبند باشید. دلتا، هانسگروه، کوهلر، موئن و امریکن استاندارد از مشهور ترین ها می باشند. این برند ها آزمایش شده و بیشتر توسط مصرف کنندگان توصیه می شود. علاوه بر این ، بهتر است کارخانه های سازنده را بررسی کنید ، مقیاس تولید کارخانه ، عملیات خط تولید و همچنین گواهی کیفیت را بررسی کنید ، از کیفیت محصول اطمینان حاصل کنید. 

2 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسان تجارت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات از چین، واردات از آلمان، واردات از ترکیه، ترخیص کالا، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، بازرسی کالا، منبع یابی و خرید از چین

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات و خدمات