اجاره سوئیت و ویلا سپنجا

اجاره سوئیت, اجاره ویلا, اقامتگاه بومگردی

هنگام سفر به کردان کجا بریم؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

روستای کردان دارای مناظر تاریخی و طبیعی در کنار ویلاهای مجلل و زیبا است. وی در پاسخ به این سوال که کردان کجاست و چگونه باید به این روستا برود؟ باید گفت دسترسی به این روستا که تنها 25 کیلومتر با کرج فاصله دارد بسیار آسان است و به راحتی می توانید به این روستای دلپذیر بروید. در نقشه زیر می توانید موقعیت این روستا را مشاهده کنید.
این روستای زیبا مقصد مناسبی برای تور یک روزه تهران است که طرفداران زیادی نیز دارد. همانطور که گفتیم طبیعت سرسبز و زیبا تنها جاذبه این روستا نیست. برخی از مهم ترین دیدنی های این روستا عبارتند از:
1. برج آرامگاه
برج مقبره که با نام امامزاده امام حسین (ع) نیز شناخته می شود ، یکی از دیدنی های تاریخی روستای کردان است. این برج در فاصله 800 متری روستا قرار دارد. برج آرامگاه در واقع محل دفن امامزاده امام حسین (ع) است که قدمت آن به دوره سلجوقیان باز می گردد. قسمت تاریخی مقبره پشت بام به شکل کلاهک یا گنبد و بدنه استوانه ای آن حدود 8 متر ارتفاع دارد. برج این برج به طور کامل از آجر ساخته شده است ، که یکی از مصالح دوران مدرن بود.
2. رودخانه کردان
روستای کردان در منطقه ای کوهستانی واقع شده است. بنابراین رودها و چشمه های زیادی از کوهها و ارتفاعات آن سرچشمه می گیرد و مراتع روستا را آبیاری می کند. یکی از این رودها رودخانه کردان است.

این رود خروشان از کوههای کهار سرچشمه می گیرد و پس از عبور از روستا در روستای نجم آباد ، به رودخانه بزرگ نمکی می پیوندد. برای دیدن این رودخانه می توانید گذرگاه آن را از شمال شرقی به جنوب غربی روستا دنبال کنید.

3. پل بانوی صحرا
یک پل تاریخی به نام پل بانو صحرا در روستای کردان وجود دارد که قدمت آن به دوران صفویه برمی گردد. اگرچه متأسفانه فقط دو ستون از این پل باقی مانده است ، دیدن یک بنای تاریخی بیش از 400 سال پیش خالی از لطف نیست. لازم به ذکر است نام کامل این پل بانو صحرا کردان است و نام روستا برگرفته از این پل است. برای دیدن پل بانو صحرا کردان ، باید حدود 2 کیلومتر با روستا در امتداد رودخانه کردان فاصله داشته باشید.

4. تفریحات روستای کردان
علاوه بر دیدنی های روستای کردان ، می توانید از سرگرمی های جذاب آن نیز لذت ببرید. به عنوان مثال ، در این روستا ، یک سایت هیجان انگیز پرواز با پاراگلایدر ساخته شده است که مطمئناً لذت سفر شما را بیشتر خواهد کرد. البته بهتر است این تفریح ​​را در روزهای گرم سال مانند تابستان امتحان کنید. می توانید سایت پرواز کردان را در منطقه کوهسار ساوجبلاغ و شهرک کردان بیابید.

همچنین در ارتفاعات روستای زیبای کردان امکانات کوهنوردی وجود دارد. گروه های راهنمایی و آموزشی کوهنوردی در ایستگاه های کوهنوردی این روستا در دسترس هستند تا خدمات کامل را به علاقه مندان ارائه دهند. کوه های کهار با ارتفاع 4000 متر که رودخانه کردان از آنجا سرچشمه می گیرد ، یکی از بهترین کوه ها برای کوهنوردی دلپذیر است.
اجاره ویلا در کردان
روستاها همیشه مکان مناسبی برای دور ماندن از زندگی شلوغ و استرس زای شهری بوده اند. کردها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. کافی است تصمیم بگیرید که برای او بروید ، احساس دلسردی برای شما سخت خواهد بود. روستایی در همسایگی پایتخت که قدم زدن در کوچه پس کوچه های باغ هایش همیشه یکی از بهترین خاطرات سفر شما به کردستان خواهد بود.

در کردان، هر جا که سرتان را برگردانید ، جز زیبایی چیزی نمی بینید. مهم نیست در چه فصلی از زیبایی های آن دیدن می کنید. در هر فصل زیبایی منحصر به فردی را در کردستان تجربه خواهید کرد. در بهار ، کوچه باغ آن مملو از بوی گل است. در پاییز ، جادوی رنگ ها بر روی طبیعت می نشیند و هیاهو ایجاد می کند. در زمستان ، او مانند عروس سفید می پوشد که جذابیت او را به خوبی می شناسد. در تابستان ، سبزه و میوه های خود را سخاوتمندانه به مهمانان خود می دهد.

توصیه می کنیم در هر فصلی به کردستان سفر کنید. دوربین خود را فراموش نکنید زیرا برای ثبت لحظات ناب و استثنایی مفید است. با طبیعت گردی ، سفر به روستای کردان را یکی از اولویت های سفر خود قرار می دهید. همه چیز در اینجا موجود است تا سفری به یاد ماندنی را برای شما رقم بزنیم.

روستای زیبای کردان برای تعطیلات آخر هفته یا تعطیلات چند روزه مقصدی بسیار محبوب برای دوستداران طبیعت ، به ویژه ساکنان پایتخت است. به عبارت دیگر می توان گفت این روستا به یکی از دیدنی های تهران تبدیل شده است. به همین دلیل برخی از مردم تهران و کرج در این روستا خانه یا ویلا خریداری کرده و یا اجاره داده و از ویلاهای مختلف برای اقامت در کردان استفاده می کنند. در واقع به دلیل رواج این روستا در بین گردشگران ، ویلاهای زیادی برای استقبال از آنها در این روستا ساخته شده و در حال فعالیت هستند.

برای اجاره ویلا در روستای کردان می توانید بصورت آنلاین اقدام کنید یا پس از ورود به کردان ، ویلا را جستجو کرده و روزانه اجاره کنید. لازم به ذکر است که به دلیل محبوبیت این روستا ، معمولا سوئیت ها و ویلاهای آن به راحتی قابل اجاره نیستند و برای این منظور باید چند روز قبل از سفر برای اجاره ویلا مورد نظر اقدام کنید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

اجاره سوئیت و ویلا سپنجا

تهران

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

اجاره سوئیت، اجاره ویلا، اقامتگاه بومگردی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات