ایمن گستر باستانی

سیستمهای امنیتی و حفاظتی, شبکه, سرور

روند تحلیل، طراحی و اجرای نرم افزار های سفارشی در شرکت ایمن گستر باستانی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

پیشنهاد شرکت ایمن گستر باستانی به آن دسته از مشتریان که می بایست نرم افزار سفارشی خریداری کنند.(نرم افزار سفارشی به درد چه کسانی می خوره؟)

در صورتی که کسب و کاری دارید نیاز به مدیریت زمان بندی و جهت سهولت و راحتی کارهایتان نیازمند پرسنل های بیشتری می باشین و طبق بررسی و تحقیقات به عمل آمده از طرف شما نرم افزار های موجود در بازار به تمامی مواردی که لازمه کسب و کارتان می باشد و با نیازهای شما منطبق نیست در این صورت تنها راه حل برای شما سفارش یک نرم افزار سفارشی  با شرکتی با تجربه و از لحاظ پشتیبان و یا در صورت داشتن در خواست های مازاد بتواند با شما همکاری داشته باشند

در صورتی که می خواهید یک برنامه سفارشی داشته باشید ممکن است مدت زمان برنامه نویسی و تست و تحویل سفارش طولانی و با تاخیر همراه باشد. و در این حالت شما می بایست صبور بوده و در خصوص تولید نرم افزار و یا محتوا جزء گزینه های بلند مدت قرار داده و به فکر نرم افزار های ارزان قیمت باشید تا در اصرع وقت نرم افزار خوب را تحویل بگیرید. در این حالت شرکت ایمن گستر باستانی با انعقاد قرار داد و فاز بندی پروژه سعی بر این داشته تا در چند مرحله نرم افزار را آماده نموده و به صورت مرحله ای وارد سازمان شما بنماید.

تولید نرم افزار های سفارشی بسیار پر هزینه بوده و نمی توان آن را با یک نرم افزار آماده(محصول آماده فروش) از لحاظ مبلغ مقایسه نمود. علت اصلی آن به این خاطر می باشد که در نرم افزار سفارشی خاص آن مشتری می باشد و شاید 20 % از مطالب آن با مراکز هم صنف شما هم خوان باشد که در این حالت نیز پرسنل شرکت تنها به خواسته شما فکر و تحلیل نموده و تنها برای شما برنامه نویسی شده و تحویل می دهند

  از مزایای نرم افزار سفارشی می توان گفت: در صورتی که شما نیازمند خواسته و یا تغییرات و شاید کمتر و یا اضافه کردن آیتمی به نرم افزار می باشید در این حالت این امکان وجود دارد که نسبت به نرم افزار آماده (محصول آماده فروش) حکم برتری دارد که در این حالت بهتر بوده قطعا شما برای کسب و کار خود خواسته هایی خاص داشته و یا با خواسته های جدیدی برخورد می کنین که می بایست آنها را رفع نمود

در خصوص مسئله ی پشتیبانی و هزینه آن می بایست گفت که نرم افزار های آماده(محصول آماده فروش) تنها بابت بروزرسانی و رفع اشکالات آن به شما خدمات می دهند ولی در نرم افزار های سفارشی در صورت داشتن پشتیبانی و پرداخت مبلغ مازاد بابت هر درخواست می توان هر قابلیت جدید و یا تغییرات در نرم افزار را انجام دهند.

وقتی یک نرم افزار را از بازار تهیه میکنید، تا مدتی که هزینه پشتیبانی آن را پرداخت میکنید، بروزرسانی ها و رفع اشکالات آن را نیز در اختیار خواهید داشت. ولی در صورتی که یک نرم افزار سفارشی را تهیه میکنید، هر قابلیت جدید و یا بروزرسانی نرم افزاری به احتمال زیاد با هزینه برای شما همراه خواهد بود.

در صورتی که با خواندن مطالب فوق احساس می نمایید که با نرم افزار سفارشی خیلی از مشکلات شما حل شده و یا رفع می شود هم اکنون می توانید شرکت ایمن گستر باستانی را به عنوان یکی از انتخاب های برتر بین شرکت های ارائه دهنده نرم افزار سفارشی می باشد.

علت انتخاب برتر بودن شرکت ایمن گستر باستانی نسبت به بقیه شرکت ها را می توان گفت:

 

روند بررسی و تحلیل و انعقاد قرار داد شرکت ایمن گستر باستانی به مشتریان خود در خصوص نرم افزار های سفارشی:

 

لازم به ذکر است که مدیریت عامل شرکت ایمن گستر باستانی جناب مهندس محمد امین باستانی از جمله اشخاصی هستند که بر تمامی مراحل (برنامه ریزی و امکان سنجی، پیاده سازی و آزمون و مستند سازی، برنامه نویسی و کنترل و مرحله آخر استقرار،  تحویل، امنیت و نگهداری نرم افزار) ناظر بر پرسنل می باشند. الگو های تولید نرم افزار بسته به نوع کار و قرارداد فی مابین را تعریف می نمایند.

 

شرکت ایمن گستر باستانی همیشه سعی بر این داشته تا بهترین ها را جذب نموده و یا نیروهایی که از  پتانسیل خوبی برخوردار می باشند را کار آزموده و در خصوص پروژه ها از این اشخاص خواستار است تا از جدید تکنولوژی ها و متد های برنامه نویسی برای پروژه های خود استفاده نمایند.

 

همانطور که اشاره به مراحل و فرایند تولید محتوا در خصوص هر مرحله توضیحاتی را به استحضار می رسانیم.

 

پرسنل دپارتمان تولید نرم افزار و محتوا شرکت ایمن گستر باستانی به انواع زبان های برنامه نویسی تحت پلتفرمهای مختلف و دیگر فن آوری های روز دنیا چه در خصوص نرم افزارهای تحت ویندوز و یا تحت وب مسلط و حرفه ای هستند و همیشه بهترین را به مشتریان شرکت  پیشنهاد خواهند داد.

واحد مشاوره فنی دپارتمان برنامه نویسی شرکت ایمن گستر باستانی با در نظر گرفتن بهترین و کم هزینه ترین روش جهت تولید محتوا و نرم افزار مشتریان خود را  راهنمایی می نماید. برخی قابلیت‌ها ممکن است در ابتدای پروژه به خاطر مسائل مالی و یا از نظر زمان یا نیازمندی‌های غیر شفاف و نامشخص خارج از محدوده پروژه باشند؛ که در این شرایط پروژه را به صورت فاز بندی تقسیم نموده و قرار داد مرحله ای به انعقاد می رسد.

اولین مرحله از فعالیت دپارتمان برنامه نویسی در خصوص برنامه ریزی و امکان سنجی واحد تحلیل بررسی نرم افزار شرکت ایمن گستر باستانی در گام اول اقدام به بررسی و تحلیل خواسته ها، امکانات، نیازمندی ها و استخراجی نرم افزار براساس سفارش مشتری می پردازد زیرا مشتریان عمومی معمولاً در خواست خود را شفاها گفته و تصور مفهومی، انتزاعی و مبهمی از نتیجه نهایی خواسته‌هایشان دارند و نمی‌دانند به درستی نرم‌افزار چه خاصیتی و یا چه قابلیتی و شاید چه انتظاراتی دارند و باید چه کاری انجام دهد. در این مرحله کلیه دست اندر کاران شرکت ایمن گستر باستانی در خصوص کارها و انتظارات مشتریان بررسی می نمایند گویی به شکلی به کار و عمل مشتری تسلط پیدا کرده و خود را در جایگاه آن ها قرار داده که بتوانند بهترین تحلیل و تجزیه و سرویس را در اختیار مشتری قرار داده تا مشتری به کمترین خواسته ی بعدی از محصول استفاده صحیح بنماید.

دومین مرحله پیاده‌سازی و مستندسازی بعد از اولین مرحله از فعالیت دپارتمان برنامه نویسی شرکت ایمن گستر باستانی نمودارها و مستندات نرم افزار سفارشی مورد نظر مشتری آماده شده و به تایید مشتری می رسد و پس از تاییده مشتری شروع به کدگذاری و برنامه نویسی شده.

در سومین مرحله پس از انجام مرحله دوم نرم افزار در اختیار تیم تست، کنترل و آزمایش نهایی قرار گرفته و پس از کنترل و به دست آوردن باگها و یا مواردی که به بهتر شدن نرم افزار کمک می کنند را مستند کرده و در اختیار تیم بررسی و تحلیل قرار گرفته و پس از بررسی و تحلیل و کنترل مجدد در اختیار تیم پیاده سازی و مستند سازی قرار گرفته و نیز مجدد در اختیار این بخش قرار می گیرد. این سلسله مراحل آنقدر ادامه پیدا می کند تا نرم افزار هیچ گونه موردی نداشته و آماده ارائه به مشتری باشد.

در مرحله آخر دپارتمان فنی و اجرایی نرم افزار را در محل، نصب و راه اندازی نموده و در اختیار مشتری قرار داده که به مجرب نصب و تحویل تیم تست، کنترل و آزمایش در صحنه حاضر شده و به مسئولین و پرسنل مشتری آموزش های لازمه یاد داده و پس از مدت 10 روز مجددا با مشتریان در ارتباط بوده تا بازخورد مشتری را نصبت به محتوا و یا نرم افزار دریافت نموده و مجدد در صورت لزوم به چرخه مرحله سوم برسانند تا تاییدیه نهایی نسبت به نرم افزار دریافت نمایند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایمن گستر باستانی

شیراز

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

سیستمهای امنیتی و حفاظتی، شبکه، سرور

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات