شرکت پیوند بدیع

دستگاه چاپ پارچه, چاپ ترانسفر , دستگاه چاپ ترانسفر پارچه

راهنمای انتخاب و خرید دستگاه چاپ روی اجسام Flatbed Printer

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

برای چاپ روی اجسام مسطح مختلف مانند: چوب، شیشه، فلز و پلاستیک روشهای مختلفی وجود دارد.

از روشهای سنتی مانند: چاپ سیلک اسکرین و تامپو تا روشهای دیجیتال امروزی هر کدام مزیات و معایبی دارند. لذا بایستی متناسب با کاربرد و تیراژ و البته بررسی هزینه های مربوطه دستگاه مناسبی را انتخاب کرد.

در روش سنتی ابتدا برای طرح مورد نظر شابلون یا کلیشه تهیه شده و سپس هر رنگ به طور مجزا و بصورت تفکیکی روی جسم منتقل می شود . به دلیل هزینه و صرف زمان برای تهیه شابلون، این روش اغلب برای چاپهای پرتیراژ بکار می رود. از طرفی امکان چاپ تصاویر با کیفیت بسیاربالا در این روش وجود ندارد.

 

اما در روش چاپ دیجیتال؛ بدون محدودیت در تعداد رنگ؛ می توانید هر نوع تصویری را با کیفیت دلخواه چاپ نمایید.

در روش چاپ دیجیتال روی سطوح دو روش استفاده می شود: روش چاپ مستقیم و روش ترانسفر یا غیر مستقیم

در روش غیر مستقیم ابتدا تصویر روی کاغذ خاصی چاپ شده تا در مرحله بعد روی اجسامی که قبلا سطح آنها کوتینگ شده اند توسط پرس حرارتی منتقل گردند.

اما در روش چاپ مستقیم بدون نیاز به شابلون و کلیشه همانند کار با یک پرینتر معمولی؛ تنها کافیست دستور چاپ را به پرینتر بدهید.

خروجی چاپ در این روش ، سریعتر از سایر روشهاست. ضمن اینکه برای سفارشهای کم تیراژ و محدود نیز پیشنهاد ایده آلی به حساب می آید. هر چند هزینه چاپ آن بیشتر از چاپ سیلک است.

 


لطفا جهت مشاوره و بازدید نمونه چاپهای مختلف  برای بهترین انتخاب با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید یا از طریق ایمیل و وبسایت شرکت پیوند بدیع - نماینده رسمی میماکی ژاپن در ایران - با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات بیشتر در سایت : www.Iran-printers.com
ایمیل : iran.printers@gmail.com
شماره تماس : تهران  02166372558 - 09125017754
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت پیوند بدیع

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده

خدمات/محصولات

دستگاه چاپ پارچه، چاپ ترانسفر ، دستگاه چاپ ترانسفر پارچه، حکاکی لیزری، حکاکی CNC ، چاپ و برش همزمان، فلت بد FLATBED PRINTER ، دستگاه چاپ روی اجسام، فلت بد یووی، کاترپلاتر، دستگاه چاپ تی شرت، چاپ سابلیمیشن، حک لیزری، حکاکی پارچه، دستگاه سنگ شویی، چاپ روی سطوح

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات