تجهیزات مدرن آشپزخانه صنعتی بروج

خط پخت اتوماتیک برنج, فر همه کاره بروج, فر کافی شاپی بروج

غذای سالم اما خوشمزه با فر کامبی بروج

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

غذای سالم اما خوشمزه

فناوری پخت هوشمند فر کامبی بروج پخت بسیاری از غذاها را به صورت کم روغن یا حتی بدون روغن ولی خوش طعم و خوش رنگ امکان پذیر می کند.

این مزیت مهم دستگاه علاوه بر افزایش سلامت غذا، هزینه خرید روغن را بسیار کاهش می دهد.

حفظ رطوبت و بافت اولیه مواد غذایی باعث حفظ ریزمغذی ها و ارزش غذایی شده و غذایی سالم و مغذی را در اختیار شما قرار می دهد.

طبخ سالم، جامعه سالم

جامعه سالم جامعه‌ای است که در کنار رفتارها و الگوهای زیستی سالم همچون ورزش و تحرک بدنی از تغذیه سالم برخوردار باشد.

تغذیه سالم نیازمند مواد اولیه سالم، روش پخت صحیح و الگوی غذایی درست است. نکته مهم این است که غذای سالم باید با روشی پخته شود که علاوه بر طعم و مزه خوشایند، مواد مغذی و فیبر موجود در آن از بین نرود و افزودنی‌های مضر به آن اضافه نشود.

روغن یکی از افزودنی هایی است که میزان و چگونگی استفاده از آن در سلامت غذا نقش اساسی دارد. در آشپزخانه‌های صنعتی برای سرخ کردن مواد غذایی به روش غوطه‌وری در روغن، معمولا از روغن‌هایی با اسید چرب اشباع یا حتی غیراشباع برای چندین بار سرخ کردن استفاده می‌کنند.

حرارت زیاد باعث اکسیدشدن روغن، سوختن آن و ایجاد ترکیباتی مضر می‌شود که می‌تواند سرطان‌زا باشد. همچنین چربی‌های ترانس و مقادیر زیاد چربی‌های اشباع‌شده خطر ابتلا به بیماری‌های غیرواگیر شامل امراض قلبی-عروقی، سرطان‌ها، بیماری‌های مزمن تنفسی و دیابت را افزایش می‌دهند.

فناوری جدید پخت با کاهش چشمگیر مصرف روغن

فر کامبی استیمر بروج همگام با تکنولوژی های روز دنیا در حوزه تجهیزات آشپزخانه صنعتی برای اصلاح روش های پخت تولید و به بازار عرضه شده است. این دستگاه بدون نیاز به روغن انواع طبخ‌ها را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهد.

فر کامبی استیمر بروج با امکان پخت به 3 روش هوای داغ، بخار و ترکیب بخار و هوای داغ مزایای زیادی برای پخت غذای سالم دارد که از آنها می‌توا‌ن به حذف روغن یا کاهش چشمگیر آن، حفظ مواد مغذی و افزایش ارزش غذایی، تنوع منوی غذایی و… اشاره کرد.

حفظ مواد مغذی

استفاده از روش ترکیبی بخار و هوای داغ در دستورالعمل های پخت و پز باعث می شود ویتامین ها و مواد مغذی مواد غذایی حفظ شود،

در نتیجه غذایی با کیفیت بالاتر خواهید داشت. این روش به ویژه برای پخت گوشت مناسب است.

رطوبت موجود در بخاری که تمام کابین را فرا گرفته، از خشک شدن و کاهش حجم گوشت جلوگیری می کند و باعث می شود تکه های گوشت (کباب، ماهیچه، استیک و…) نرم و آبدار باشد. 

غذاهای متنوع بدون روغن یا با کمترین میزان مصرف روغن

با فر کامبی بروج می توان انواع ماهی، سیب زمینی خلالی و سایر سبزیجات را بدون روغن طبخ کرد. کتلت، کوکوی سبزی، کوکوی سیب زمینی، انواع سوخاری و شنیتسل با کمترین میزان مصرف روغن آن هم برای چرب کردن سینی آماده می شوند.

انواع سبزیجات مانند گل کلم، هویج، کلم بروکلی، قارچ، کدو و… را می توان در فر کامبی بروج بخارپز کرد.

این دستگاه از بخار برای ایجاد گرمای مرطوب استفاده می کند که باعث حفظ بافت، ساختار، مواد مغذی، شکل و رنگ سبزیجات و آبدار نگه داشتن غذا در طی فرآیند پخت می شود. حالت بخار فر کامبی برای بخارپز کردن سبزیجات و غذاهای دریایی ایدئال است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تجهیزات مدرن آشپزخانه صنعتی بروج

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

خط پخت اتوماتیک برنج، فر همه کاره بروج، فر کافی شاپی بروج، فر نان و شیرینی بروج

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات