پی اچ گستر

دزدگیر اماکن , دوربین مدار بسته , اعلام حریق

دزدگیر منزل ارزان

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

دزدگیر منزل ارزان و امنیتی

با استفاده از دزدگیر منزل ارزان و امنیتی ، شما نه تنها از خانه خود در برابر اقدامات سو مانند سرقت محافظت خواهید کرد. همچنین در مواردی که نیاز به مداخله اضطراری مانند آتش سوزی ، مشکلات سلامتی ، نشت گاز ، وحشت و تهدید نیز می توانید ، اقدامات احتیاطی انجام دهید .

سیستم هشدار ، که با توجه به ساختار خانه / محل کار پس از بررسی رایگان تعیین می شود ، ممکن است برای هر مکان متفاوت باشد. سیستم هشدار بسته به درخواست مشترکان می تواند به صورت سیمی یا بی سیم انتخاب شود.

راهنمای خرید دزدگیر منزل

فروش ویژه - 1900 هزار توماندزدگیر سیم کارتی اسمارت S960

  • دارای 9 زون باسیم و 2 زون بی سیم
  • دارای تلفن کننده 30 حافظه ای
  • قابلیت فعال و غیر فعال کردن سیستم از طریق تماس با خط ثابت
  • دارای دینگ دانگ قابل کنترل با ریموت و نرم افزار اندروید
  • قابلیت انجام تنظیمات توسط صفحه کلید
  • دارای 5 خروجی قابل کنترل - 3 خروجی رله

 سایر مشخصات

  • دارای برنامه موبایل مخصوص گوشی اندروید و IOS
  • 5 خروجی قابل کنترل با برنامه گوشی مخصوص خانه هوشمند
  • هشدار قطع برق
  • ریموت کنترل برد بالا
  • گزارش 100 اتفاق اخیر
  • تشخیص اتمام شارژ سیم کارت
  • ارسال پیامک فارسی

نکات برجسته فناوری سیستم دزدگیر منزل ارزان و امنیتی

امروز با پیشرفت های روزافزون تکنولوژیکی ، سیستم های هشدار دهنده خود را تجدید می کنند و با کار شرکت های امنیتی مختلف بسیاری از سیستم های هشدار خانگی با ویژگی های مختلف در پیش روی شما ظاهر می شوند. مردم به دنبال مطمئن ترین روش ها برای محافظت از وسایل خود و مهمتر از آن ، امنیت زندگی خود در برابر افراد بدخواه هستند. در نتیجه این جستجو ، سیستم های دزدگیر متناسب با درخواست ها و نیازهای مردم توسعه داده شده است. علاوه بر زنگ هشدار با تلفن همراه به کاربر اطلاع رسانی می شود . آنها می توانند با سیم و بی سیم باشند. در مواردی که کابل کشی مشکل است ، سیستم بی سیم ترجیح داده می شود.

سیستم های باسیم تا حد زیادی مورد توجه قرار می گیرند. با این حال ، با توسعه فناوری ، فناوری سیستم دزدگیر خانگی بی سیم نیز رو به فزونی است و در این زمینه ، ویژگی های فنی به سرعت توسط شرکت ها توسعه می یابد. برای تعیین فن آوری که برای شما مناسب تر است ، باید تفاوت های بین سیستم دزدگیر با سیم و بی سیم را بررسی کنید و تعیین کنید که کدام یک واقعاً می تواند نیازهای شما را برآورده کند.

مواردی که باید در نصب سیستم دزدگیر اماکن در نظر بگیرید

کار با شرکت های امنیتی مطمئن در مرحله نصب سیستم دزدگیر اماکن مفید است. از آنجا که نصب مسئله ای مشکل ساز و حساس است ، می توان با مشکلاتی نظیر آلارم کاذب در نصب هایی که توسط کارشناس انجام نشده باشد ، مواجه شوید یا زنگ خطر در مواقعی که نیاز دارید ، به صدا در نمی آید. بنابراین منطقی است همیشه به دنبال حرفه ای بودن باشید. جستجوی نیروی کار ارزان می تواند منجر به خطاهای برگشت ناپذیر شود. این نکته را نباید فراموش کرد.

به همین ترتیب ، کیفیت محصول بسیار مهم است. از آنجا که کیفیت کالای خریداری شده از اهمیت بالایی برخوردار است ، در هنگام خرید سیستم دزدگیر ، کالای با کیفیت را باید ترجیح بدهیم . در گزینه های دزدگیر اماکن، پنلی که می توانید آن را قلب سیستم بنامید ، باید دارای ویژگی ارتباطی باشد. این یک ویژگی اساسی برای اطلاع صاحب خانه یا مشاغل از وضعیت خطر است. نصب کننده باید سیستم را هنگام نصب آزمایش کند. قطعاً باید بررسی شود که آیا ویژگی ارتباطی فعال است یا خیر. برای استفاده از سیستم امنیتی طولانی مدت باید به چنین نکاتی توجه کنید.

از این طریق می توانید با نصب سیستم های دزدگیر ، نیازهای امنیتی خود را برآورده سازید. سیستم های هشدار امنیت خانه شما را به سطح بعدی می رسانند و پایه و اساس یک زندگی مسالمت آمیز را برای شما و عزیزانتان قرار می دهند.

سیستم دزدگیر بی سیم بسیار ساده قابل حمل بدون نیاز به سیم و کابل و نصب و نصاب ؛ امکان استفاده در مسافرت , داخل انباری, داخل گاو صندوق , چادر مسافرتی و یا منزل و هر مکان دیگری دارای یک چشمی حرکتی بی سیم با زاویه دید 110 درجه به طول 8 متر  با آژیر داخلی 105 دسی بل و دو عدد ریموت کنترل و یک پایه جهت نصب چشمی بر روی دیوار با فشردن دکمه ریموت کنترلر دزدگیر پس از 10 ثانیه فعال شده و به محض ایجاد حرکت مقابل چشمی چنانچه تا 5 ثانیه توسط ریموت خاموش نشود آژیر به صدا در می آید .

برای افرادی که هیچ آشنایی با سیستم های دزدگیر اماکن ندارند خرید یک دزدگیر با همه لوازم آن به دلیل عدم آگاهی از ملزومات یک مجموعه دزدگیر اماکن، کاری پیچیده و دشوار است . سیستم دزدگیر اماکن مدل Z-2 یکی از کاملترین مجموعه های دزدگیر اماکن می باشد که نصب آن نیز بسیار ساده می باشد. این سیستم دزدگیر اماکن دارای تلفن کننده خط ثابت، 99 زون، 5حافظه تلفن کننده، 1حافظه اضطراری، کنترل دستگاه از طریق خط تلفن از راه دور، نمایشکر LED با قابلیت نمایش: دزدگیرفعال، غیرفعال، آلارم، تنظیمات حالت فعال در خانه، قابلیت اعمال تأخیر 0 تا 99 ثانیه، تنظیم زمان آلارم آژیر از 0 تا 30 دقیقه، قابلیت تنظیم تعداد زنگ خوردن دستگاه برای کنترل از راه دور با تنظیمات، حالت آلارم هوشمند(در خانه) و ... می باشد .

بدین ترتیب می توانید در خانه خود که می تواند نمادی از صلح و خوشبختی باشد ، در کنار عزیزان خود به تفریح ​​و سرگرمی بپردازید. در صورت سرقت و سایر خطرات دیگر سیستم هشدار شما 24/7 فعال می شود. این کار یک عامل بازدارنده برای سارقان می باشد و به شما کمک می کند تا در شرایط خطر اقدامات خود را به سرعت انجام دهید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پی اچ گستر

تهران

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

دزدگیر اماکن ، دوربین مدار بسته ، اعلام حریق، اکسس کنترل

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات