نانو مواد خاکستری (دانش بنیان)

آنتی سیز, دوپ حفاری, گریس پیشرفته

رونمایی از 2 محصول ELC و CRA TUBING در نمایشگاه صنعت نفت اهواز

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

به گزارش روابط عمومی شرکت دانش بنیان نانو مواد خاکستری، صبح امروز 26 دی ماه 1402 در سومین روز نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت اهواز، دو محصول نوآورانه از شرکت دانش‌بنیان نانومواد خاکستری به نام‌های “دوپ تیوبینگ (CRA)” و “ای.اِل.سی (ELC)” با حضور دکتر راضی جلالی، رییس پارک علم و فناوری استان خوزستان، رونمایی شد.
در این مراسم، دکتر راضی جلالی با تقدیر از استعداد و توانمندی‌های شرکت دانش بنیان نانو مواد خاکستری، رونمایی از پنجمین محصول ساخت این شرکت را تبریک گفته و بر آینده‌ی درخشان آن، افتخار آفرینی نمودند. ایشان ابزار امیدواری نمودند که این دو محصول نه تنها به پیشرفت اقتصادی استان خوزستان، بلکه به توسعه‌ی صنعت در سراسر کشور نیز کمک خواهند کرد.

لازم به ذکر است که دو محصول دانش بنیان “دوپ تیوبینگ (CRA)” و “سوپر خنك كننده پيشرفته موتورهای ديزلی كاترپيلار و بنزينی ای.اِل.سی (ELC)” به عنوان نمادهای جدیدی از دستاوردهای بی‌بدیل دانش‌بنیان نانومواد خاکستری، راه گشای راهی نوین برای صنایع مختلف از جمله شرکت های نفت، گاز و حفاری می‌باشند. این محصولات، علاوه بر برتری‌های فنی بی‌نظیر، به عنوان نمونه‌های درخشانی از نوآوری و پیشرفت در حوزه‌ی فناوری نانو می باشند و با توجه به ویژگی‌ها و کاربردهای منحصربه‌فرد خود، منتظر زمینه‌سازی حضور گسترده‌تر در بازار بین‌المللی می‌باشند. از طرف دیگر “دوپ تیوبینگ CRA” و “ELC” نه تنها دارای ویژگی‌ها و کیفیت برتر از محصولات مشابه خارجی هستند، بلکه با ارائه‌ی راه‌حل‌های نوآورانه برای صنعت نفت، می‌توانند در بهبود عملکرد و کیفیت تجهیزات صنعت نفت کشور، تأثیر مثبتی داشته باشند.

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

نانو مواد خاکستری (دانش بنیان)

اهواز

نوع فعالیت

تولید کننده، صادر کننده

خدمات/محصولات

آنتی سیز، دوپ حفاری، گریس پیشرفته، شوینده صنعتی، خنک کننده موتور، دوپ تیوبینگ، روانکار صنعتی، محصولات آب بند

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 9 روز پیش