نانو مواد خاکستری (دانش بنیان)

آنتی سیز, دوپ حفاری, گریس پیشرفته

رونمایی از محصولات شرکت دانش بنیان نانو مواد خاکستری با حضور دکتر راضی جلالی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

به گزارش روابط عمومی شرکت دانش بنیان نانو مواد خاکستری دومین روز از بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خوزستان، در آخرین روز پاییز سال ۱۴۰۲، در نمایشگاه بین المللی اهواز، برگزار شد.
در این روز که همزمان با “روز ترویج فرهنگ میهمانی و پیوند با خویشان” و “شب یلدا” بوده است، مهندس بهرام تختایی نیا مدیرعامل شرکت نانومواد خاکستری، از سه محصول اختصاصی و دانش بنیان این شرکت، رونمایی کرد.
این محصولات، شامل سه محصول بی رقیب آچار شیمیایی مایع، شوینده فوق پیشرفته‌ی غیرسمی و سازگار با محیط زیست بیوکلینر۲۳ و کامپوند آنتی سیز گری لوب بودند که برای اولین بار در ایران تولید می گردند.
این رونمایی با حضور دکتر راضی جلالی، رییس پارک علم و فناوری استان خوزستان، دکتر نیکو رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مهندس خانچی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان، انجام گردید و با استقبال بی نظیر حضار رو به رو شد.
در این نمایشگاه، مهندس تختایی نیا، در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، گفت: ” شرکت ما شرکت بومی استان خوزستان است و ما برای اولین بار در ایران، موفق به تولید آنتی سیز شدیم که تاکنون در انحصار شرکت های آمریکایی و آلمانی بوده است. اکنون در 5 پایه نانومس، نانونیکل، نانوآلومینیمT نانو سرامیک و فودگرید در حال تولید این محصول هستیم و باعث افتخار است که بتوانیم به صنایع خدمت کنیم، زیرا استفاده از آنتی سیز، باعث کاهش هزینه های نگهداری میگردد و در زمینه جلوگیری از خوردگی و آسیب به تجهیزات کاربرد زیادی دارد.
مدیرعامل شرکت نانو مواد خاکستری، در پاسخ به سوال در خصوص کاربرد این محصول ادامه داد:”این محصول با تکنولوژی و فرمولاسیون پیشرفته، توانایی تحمل تا 1400 درجه حرارت را داشته و برای تمام اتصالات صنایع نفت، گاز، حفاری، پتروشیمی، فولاد و همچنین راکتورهای هسته ای کارایی دارد.”
 

ایشان در ادامه به معرفی دو محصول دیگر پرداخته و به این نکته اشاره کردند که شوینده فوق پیشرفته بیوکلینر 23، سازگار با محیط زیست بوده و علاوه بر غیرقابل سمی و غیرقابل احتراق بودن، آسیبی به دستگاه تنفسی نیز ایجاد نمی کند.

در این نمایشگاه، اعضای شرکت نورد و لوله اهواز، شرکت فولاد، سازمان مدیریت صنعتی و شرکت آب غدیر خوزستان، شرکت مناطق نفتخیز جنوب، شرکت آب و برق خوزستان، شرکت توسعه نیشکر و… از غرفه شرکت نانومواد خاکستری بازدید کردند.

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

نانو مواد خاکستری (دانش بنیان)

اهواز

نوع فعالیت

تولید کننده، صادر کننده

خدمات/محصولات

آنتی سیز، دوپ حفاری، گریس پیشرفته، شوینده صنعتی، خنک کننده موتور، دوپ تیوبینگ، روانکار صنعتی، محصولات آب بند

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 5 هفته قبل