تهویه وتبرید سارآفرین

سرمایشی و گرمایشی,برج خنک کن مدار بسته, دستگاه برج خنک کننده

انواع هواساز سقفی

امروزه ، نقش هواسازها ، ایجاد محیط آسایش برای زندگی و استفاده از انرژی های در دسترس ، می باشد . انسان ها برای راحت تر زندگی کردن نیاز به رسیدن به شرایط مناسب دارند ، به عنوان مثال ، در تابستان به دلیل گرم بودن هوا استفاده از انواع هواساز ها جهت سرمایش مناسب است. در این زمینه انواع هواساز سقفی در تولیدات صنایع تهویه مطبوع طراحی و تولید می شود. . دستگاه های هواساز تراکمی را می توان یکی از انواع هواساز سقفی دانست که در بیشتر مراکز تجاری و اماکن مسکونی استفاده می شوند . همچنین ، می توان از انواع هواساز سقفی تبخیری در این اماکن استفاده نمود .

تفاوت بین هواساز تبخیری با هواساز تراکمی در استفاده از تجهیزات و نوع تبادل حرارت و مبرد آن است . هواساز های تراکمی هم می توانند به صورت مستقل دارای یونیت کندانسور باشند ( مانند پکیج یونیت ها و داکت اسپلیت ها ) و هم می توانند به صورت وابسته، از آب سرد شده  چیلر جهت سرمایش استفاده نمایند . در انواع هواساز سقفی ، فن های سانتریفیوژ و کویل های سرمایی و گرمایی به کار می روند . وجود فن های سانتریفیوژ مناسب ، در این گونه هواساز ها سطح صدا را کاهش می دهند که این ویژگی برای دستگاههایی که در اماکن مسکونی بکار برده  می شوند بسیار مهم و اساسی است .

کویل های سرمایشی و گرمایشی در انواع هواساز سقفی ، وظیفه تولید هوای سرد و یا گرم در محیط تهویه شونده را دارند. برای کنترل سرعت و دما می توان از ترموستات و اینورتر و یا دیمر استفاده نمود . همچنین در این نوع هواسازها با نصب فیلترهایی ، هوا تصفیه میشود . فیلتر های آلومینیومی ، فیلتر های کیسه ای ، فیلتر های هپا و فیلتر های اولپا از انواع فیلتر های کاربردی در هواساز ها می باشند . 

هواساز سقفی در مقایسه با هواساز ایستاده کاربرد بیشتری دارد . در مکان های مسکونی به علت استفاده بهینه از فضا ، اغلب ، دستگاه های تهویه مطبوع  به صورت سقفی نصب شوند . نکته مهم در طراحی ابعاد این هواساز ها این است که دستگاه بتواند با ارتفاع کم بیشترین راندمان را داشته باشد . بر این اساس ، با کوچکتر شدن ابعاد و ظرفیت هوا دهی فن ها ، کانال های توزیع هوا نیز در مقایسه با سایر دستگاه های هواساز دارای ابعاد کوچک تری می باشند .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تهویه وتبرید سارآفرین

تهران، رباط کریم

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سرمایشی و گرمایشی،برج خنک کن مدار بسته، دستگاه برج خنک کننده، برج خنک کننده، تهویه مطبوع هواساز، تولیدکننده یونیت هیتر، دستگاه فن کویل، راه اندازی خنک کننده، مشاوره،طراحی ، برج های خنک کن با بدنه فایبرگلاس، تعمیر و نگهداری سیستم های تهویه مطبوع، چیلر و برج خنک کننده صنعتی، برج خنک کننده، نگهداری سیستمهای تهویه مطبوع- ، نوسازی و ساخت انواع چیلر ، تولیدکننده پکیج-آبگرم ، چیلر-مبدل

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 14 ساعت پیش