تهویه وتبرید سارآفرین

سرمایشی و گرمایشی,برج خنک کن مدار بسته, دستگاه برج خنک کننده

برج خنک کننده سبک

در صنعت ، تولید برج های خنک کننده به اشکال و کاربرد های مختلفی صورت می پذیرد . در نیروگاههای تولید برق و یا در مجتمع های پتروشیمی از دستگاه برج خنک کننده جهت خنک کاری پروسه های مربوطه استفاده می گردد . این برج ها عمدتا دارای تجهیزات سنگین در بدنه خود هستند . به عنوان مثال برج خنک کننده هایی که معمولا از جنس بتن ساخته می شوند دارای ابعاد بزرگ و وزن بسیار زیاد است . همچنین برج های خنک کننده چوبی و یا فلزی دارای وزن زیادی می باشند . برج خنک کننده سبک در صنعت ، جایگاه ویژه ای دارد . برج خنک کننده سبک به علت وزن کمی که نسبت به برج های دیگر دارد ، به راحتی قابلیت حمل و نقل داشته و مونتاژ و دمونتاژ کردن آنها به آسانی صورت می گیرد . در ساخت بدنه برج خنک کننده سبک ، الیاف فایبرگلاس به کار گرفته می شود . الیاف فایبرگلاس به علت شکل پذیری آسان و مقاومت در برابر اشعه نور خورشید و مواد شیمیایی ، امروزه کاربرد وسیعی در ساخت برج های خنک کننده دارد . این گونه برج ها را می توان به اشکال مختلف از جمله مدور یا مکعبی ساخت .

تجهیزات به کار رفته در داخل برج خنک کننده ، از جمله پکینگ ها از مواد پی وی سی یا پلی پروپیلن ساخته شده که وزن سبکی داشته و مقاومت خوبی در برابر تشکیل رسوب و نیز مواد شیمیایی از خود نشان می دهند . ابعاد و اندازه برج های فایبرگلاس می تواند بسیار متنوع باشد . بر اساس تناژ طراحی شده برای کارکرد برج ، ابعاد تغییر پیدا می کند . تعمیر و نگهداری این دستگاه ها به راحتی امکان پذیر بوده و با انجام تعمیرات دوره ای می توان از استهلاک این دستگاه ها کاست .

یکی از موارد مهم و حساسی که در نگهداری اجزای برج خنک کننده فایبرگلاس قابل توجه است، ، عمر مفید قطعات  آن است . عمر مفید پکینگ ها یا سطوح تبادل حرارت در داخل برج های خنک کننده فایبرگلاس معمولا به نگهداری و پایش مداوم آب در گردش و جلوگیری از تشکیل رسوبات ناشی از تبخیر آب میباشد.با برنامه ریزی و کنترل پیوسته لازم است آب در گردش کنترل شود.در طول دوره های مشخصی می توان با شستشوی این سطوح کارایی آن را افزایش داد . جهت کاهش رسوبات آب داخل برج خنک کننده از شیر تخلیه یا زیرکشی استفاده می شود تا جریان تازه آب وارد برج شده و از غلظت رسوبات آب کاسته شود.

شرکت تهویه سارآفرین تولید کننده انواع برج خنک کننده فایبرگلاس  و چیلر و روف تاپ پکیج و دیگر تجهیزات سرمایشی و گرمایشی ،آماده ارائه مشاوره جهت طراحی و انتخاب بهترین ظرفیت و نوع برج خنک کننده می باشد.خواهشمند است جهت دریافت هر نوع اطلاعات با دفتر این شرکت تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تهویه وتبرید سارآفرین

تهران، رباط کریم

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سرمایشی و گرمایشی،برج خنک کن مدار بسته، دستگاه برج خنک کننده، برج خنک کننده، تهویه مطبوع هواساز، تولیدکننده یونیت هیتر، دستگاه فن کویل، راه اندازی خنک کننده، مشاوره،طراحی ، برج های خنک کن با بدنه فایبرگلاس، تعمیر و نگهداری سیستم های تهویه مطبوع، چیلر و برج خنک کننده صنعتی، برج خنک کننده، نگهداری سیستمهای تهویه مطبوع- ، نوسازی و ساخت انواع چیلر ، تولیدکننده پکیج-آبگرم ، چیلر-مبدل

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 14 ساعت پیش