تهویه وتبرید سارآفرین

سرمایشی و گرمایشی,برج خنک کن مدار بسته, دستگاه برج خنک کننده

هواساز مقرون به صرفه

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

تجهیزات سرمایش و گرمایش در صدر دستگاه های تاسیساتی قرار می گیرند . تامین هوای مورد نیاز جهت آسایش افراد در هر فضا از وظایف این تجهیزات می باشد . دستگاه هواساز به عنوان تولید کننده هوای مطبوع مورد نیاز،و کنترل کننده وضعیت تهویه این فضا ها در تعیین شرایط مناسب محل زندگی نقش اساسی  دارد . برای استفاده و کاربرد این نوع دستگاه ها باید پارامتر های زیادی را در نظر داشت . به عنوان مثال در نظر گرفتن هواساز مقرون به صرفه برای کاربرد های خاص می تواند از بسیاری از مشکلات جلوگیری نماید .

برای آنکه بتوان هواساز مقرون به صرفه را معرفی و طراحی و تولید کرد ، نیاز است نحوه استفاده و کاربری آن مورد بررسی و کارشناسی قرار گیرد . در مناطقی که دارای آب و هوای مرطوب باشد هواساز مقرون به صرفه ، هواسازی است که بتواند در آن شرایط آب و هوایی بهترین عملکرد و راندمان را داشته باشد . همین مساله در ارتباط با مناطقی که دارای آب و هوای خشک هستند صدق می کند .

استفاده از قطعات و تجهیزات با کیفیت ، انتخاب یک هواساز مقرون به صرفه را آسان تر می کند . در تجهیزاتی که قطعات کیفیت پایین و عمر مفید کوتاهی داشته و سریعا دچار استهلاک شوند ، نمی توان انتظار بهره برداری درست و بهینه داشت . بنابر این مقرون به صرفه بودن تنها به معنای پایین بودن قیمت تمام شده دستگاه نیست ، بلکه هر چه عمر کارکرد تجهیزات یک دستگاه بیشتر و راندمان آن نیز بالاتر باشد دستگاه کمتر دچار استهلاک شده و مصرف انرزی نیز قابل کنترل است و در نتیجه دستگاه مقرون به صرفه خواهد بود . برای این منظور نیاز به انجام محاسبات دقیق و طراحی کامل وسایل و تجهیزات مورد استفاده در تولید این دستگاه ها می باشد .

با استفاده از مطالب بالا باید بر این نکته تاکید کرد که استفاده بجا و انتخاب درست سیستم های مختلف در هواساز می تواند برای ما صرفه جویی درپی داشته باشد. بعنوان مثال در مناطقی که سوخت گاز به ارزان و در دسترس است باید سیستم های گازسوز بکار ببریم.

امروزه در هواساز ها با ظرفیت های متفاوت ، کنترل کننده های اتوماتیک و هوشمند به کار برده می شود که این کار منجر به بالا رفتن راندمان کارکرد و کیفیت مطلوب خواهد شد . شرکت تهویه سارآفرین با به کارگیری روش های طراحی و محاسباتی پیشرفته و به روز و استفاده از تجهیزات هوشمند در تولید هواساز در ظرفیت ها و مدل های گوناگون توانسته گام موثری در جهت تولید دستگاه های مقرون به صرفه و جلب رضایت مشتریان بردارد .

 

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تهویه وتبرید سارآفرین

تهران، رباط کریم

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سرمایشی و گرمایشی،برج خنک کن مدار بسته، دستگاه برج خنک کننده، برج خنک کننده، تهویه مطبوع هواساز، تولیدکننده یونیت هیتر، دستگاه فن کویل، راه اندازی خنک کننده، مشاوره،طراحی ، برج های خنک کن با بدنه فایبرگلاس، تعمیر و نگهداری سیستم های تهویه مطبوع، چیلر و برج خنک کننده صنعتی، برج خنک کننده، نگهداری سیستمهای تهویه مطبوع- ، نوسازی و ساخت انواع چیلر ، تولیدکننده پکیج-آبگرم ، چیلر-مبدل

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 14 ساعت پیش