تهویه وتبرید سارآفرین

سرمایشی و گرمایشی,برج خنک کن مدار بسته, دستگاه برج خنک کننده

نحوه کارکرد برج خنک کننده مدار بسته

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

نحوه کارکرد برج خنک کننده مدار بسته به این صورت است که آب گرم توسط پمپ به داخل لوله های گالوانیزه یا مسی که برج خنک کننده مدار بسته از آن تشکیل شده ، تزریق می گردد و گردش آب داخل لوله ها با هوای عبوری از روی آنها در هم آمیخته و تبادل حرارت انجام می گیرد. بسته بودن مدار گردش آب کمک زیادی به مصرف آب می کند. از نحوه کارکرد برج خنک کننده مدار بسته می توان دریافت که کیفیت آب در این سیستم بدون هیچگونه تغییری بوده و آب در گردش این سیستم می تواند دمای بالاتری داشته باشد. استفاده از فن های آکسیال در نحوه کارکرد برج خنک کننده مدار بسته تاثیر زیادی دارد ، هرچه قدرت فن ها بیشتر باشد جریان هوای عبوری از روی کویل ها شدت بیشتری داشته و تبادل حرارت بهتری صورت می گیرد. مصرف برق این سیستم در مقایسه با سیستمهای مدار باز بیشتر بوده و از پمپ ها و فن های بیشتری استفاده می گردد.نحوه کارکرد برج خنک کننده مدار بسته باعث ایجاد افت در لوله های برج شده و فشار کار سیستم بالاتر می رود.

کیفیت هوا نیز تاثیری روی آب مدار نداشته و کیفیت ان ثابت خواهد ماند. هزینه تمام شده در این نوع از برج های خنک کننده در مقایسه با انواع دیگر ، بالاتر بوده و دارای وزن بیشتری است که در این صورت جابجایی و نصب را مشکل می کند. در صنایع پتروشیمی و نفت بیشتر از این نوع برج خنک کننده استفاده می گردد.

نام دیگر برج خنک کننده مدار بسته Closed Circuit می باشد . درواقع آب خنک شونده در برج درون کویل بسته عبورداده می شود و بوسیله تبادل حرارتی بین جریان آب ثانویه در داخل برج خنک کننده وگردش هوای ایجاد شده بوسیله فن ، خنک می گردد. دراین سیستم آب داخل تشتک برج دائما بوسیله پمپ سیرکولاتور به نازل منتقل شده و عمل پاشش آب روی کویل برج خنک کننده انجام  می گیرد.

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تهویه وتبرید سارآفرین

تهران، رباط کریم

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سرمایشی و گرمایشی،برج خنک کن مدار بسته، دستگاه برج خنک کننده، برج خنک کننده، تهویه مطبوع هواساز، تولیدکننده یونیت هیتر، دستگاه فن کویل، راه اندازی خنک کننده، مشاوره،طراحی ، برج های خنک کن با بدنه فایبرگلاس، تعمیر و نگهداری سیستم های تهویه مطبوع، چیلر و برج خنک کننده صنعتی، برج خنک کننده، نگهداری سیستمهای تهویه مطبوع- ، نوسازی و ساخت انواع چیلر ، تولیدکننده پکیج-آبگرم ، چیلر-مبدل

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 14 ساعت پیش