شرکت مهندسی فراب زیست فراز (طراحی و ساخت انواع تجهیزات تص...

پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی, پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی, دستگاه تصفیه آب RO

پکیج تصفیه فاضلاب چیست و چه کاری انجام میدهد؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

پکیج تصفیه فاضلاب برای تصفیه انواع فاضلاب های بهداشتی،  انسانی ، صنعتی و ... مورد استفاده قرار می گیر. خصوصیت این سیستمها پیش ساخته بودن آنها و همچنین قابلیت سفارشی سازی بالای آنها برای مصارف و اماکن مختلف میباشد. شرکت مهندسی فراب زیست فراز  با استفاده از تجهیزات با استاندارد روز دنیا و همچنین با استفاده از بهترین متدها و فرآیندهای تصفیه آب و فاضلاب در امر طراحی، ساخت، نصب، راه اندازی و بهره برداری از انواع پکیج های تصفیه فاضلاب در طی سالیان اخیر فعال بوده است. این شرکت با انجام پروژه های متعدد در سطح ایران و کشورهای همسایه در زمینه ساخت پکیج های تصفیه فاضلاب، توانسته در توان خود نسبت به بازیافت فاضلاب و استفاده از آن در مصارف دیگری همچون مصارف کشاورزی و آبیاری فضای سبز، و همچنین جلوگیری از تخلیه فاضلاب تصفیه نشده به محیط زیست و در نتیجه تخریب محیط زیست قدمهایی هر چند کوچک بردارد.
پکیج تصفیه فاضلاب در واقع یک سیستم پیش‌ساخته‌ است که جهت تصفیه فاضلاب تولیدی اجتماعات کوچک و یا واحدهای صنعتی و بهداشتی و درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد از آنجا که این سیستم‌ها دارای تمامی واحدها و تجهیزات مورد نیاز جهت تصفیه هستند، به آنها عنوان پکیج تصفیه اطلاق می‌شود.
امروزه کاربرد پکیجهای تصفیه فاضلاب در تمام صنایع، مکانهای تجاری و مسکونی غیر قابل انکار است. به طور کلی میتوان گفت استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی در مکانها و محلهایی که به شبکه تصفیه فاضلاب سراسری متصل نیستند و یا در آینده دور یا نزدیک نیاز به جابجایی سیستم تصفیه فاضلاب خود خواهند داشت، مانند کارگاههای صنعتی، کارگاههای ساختمانی، شهرکها و مکانهای مسکونی خارج از شهر و … بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. این سیستمهای تصفیه فاضلاب به علت راحتی در نصب و اجرا و قابلیت جابجایی بالا در تمام موارد زیر میتوانند به کار روند:
۱- شهرک ها و مجتمع های مسکونی و انواع مجتمع اداری
۲- بیمارستان ها و کلینیکها ، مراکز بهداشتی و درمانی
۳- صنایع ، کارخانه ها و کارگاههای تولیدی فعال در زمینه های گوناگون
۴- انواع مراکز تفریحی ، آموزشی و نظامی
۵- ترمینال های مسافری ، بنادر و فرودگاهها
۶- هتل ها ، مسافرخانه ها و اقامتگاه های مسافری و گردشگری، استراحتگاههای بین شهری
۷- تأسیسات و کارگاههای مجاور سدها ، رودخانه ها و چاههای آب

برخی از مزایای استفاده از انواع پکیجهای تصفیه فاضلاب:


•    قابلیت ارتقاء سیستم با توجه به افزایش نیازها
•    قابلیت جابجایی پکیج حتی پس از نصب
•    فضای اشغالی معقول با توجه به فضای در دسترس
•    عدم پخش بوی نامناسب فاضلابهای ورودی به آن
•    مصرف انرژی مناسب
•    شکل ظاهری مناسب
•     راندمان بسیار بالا در تصفیه انواع فاضلاب ها
•     قابلیت تصفیه انواع فاضلاب های صنعتی و بهداشتی مطابق با استانداردهای سازمان حفاظت از محیط زیست

فرآیندهای مورد استفاده برای تصفیه


روشهای متفاوتی برای انجام عمل تصفیه فاضلاب در این پکیجها مورد استفاده قرار میگیرد. استفاده از این فرآیندها بستگی به نوع فاضلاب تولیدی و نیازهای بعد از تصفیه دارد. به طور کلی روش های تصفیه فاضلاب را می توان به سه دسته اصلی فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی تقسیم بندی نمود.
به ندرت اتفاق می افتد که یکی از روش های گفته شده بتواند تمامی خواسته ها را از سیستم تصفیه برآورده سازد. بنابراین در اغلب مواقع نیاز است تا ترکیبی از روشهای مذکور استفاده شود.
•    روش لجن فعال با هوادهی گسترده(EAAS)
•     فرآیند Integrated Fixed-film Activated Sludge) IFAS)
•    روش پتوی لجن رو به بالای بی هوازی (UASB)
•    راکتور غشا بیولوژیک (MBR)
•    راکتور ناپیوسته متوالی (SBR)
هر کدام از فرآیندهای مذکور دارای جزئیات زیادی در نحوه کارکردشان دارند که مطالعه آنها میتواند درک بسیار بالایی نسبت به نیازهای هر مجموعه ایجاد کند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت مهندسی فراب زیست فراز (طراحی و ساخت انواع تجهیزات تص...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی، پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی، دستگاه تصفیه آب RO، فیلترپرس، میکسر مستغرق، سختی گیر رزینی، پکیج تزریق مواد شیمیایی، سپتیک تانک، پکینگ مدیا، پکیج تصفیه فاضلاب، دیفیوزر هوادهی، فیلتر شنی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات