غلامحسین قربانی/ تولید کننده یونیت صندلی دندانپزشکی اطفال

تولید یونیت صندلی دندانپزشکی اطفال, بازسازی یونیت صندلی دندانپزشکی, تعمیر تجهیزات دندانپزشکی

چگونه می تواینم کودکان را روی صندلی دندانپزشکی خوشحال نگه داریم.

      درمان بیماران دندانپزشکی می تواند چالشی برای دندانپزشک باشد. اما شما میتوانید با چند فوت و فن ساده مدت درمان را برای هر کسی آسان تر نمائید. از یک سو کودکان بهترین بیماران شما هستند، زیرا مادران وظیفه شناس آنها را هر 6 ماه یکبار نزد شما می آورند. حتی اگر به کودکان بیمار دهان و دندان بگوئید که یک جفت حشره شکر خوار در دهانشان دارند که باید با دریل کاری آنها را خارج کنند بازهم هواداران سرسخت مطب نخواهند بود.

      مهم نیست که در پایان کار چند مسواک مجانی به آنها بدهید، آنها در این مواقع از روی شادی برای شما دست نخواهند زد و بالا و پائین نخواهند پرید. بازی های ویدیوئی فقط در اتاق انتظار مفید هستند، اما این آن چیزی نیست که پشت در بسته اتاق دندانپزشکی اتفاق می افتد که بسیاری از آنها از آن وحشت دارند. بهترین برگ برنده شما آن است که از تعدادی وسیله، که چشم انداز مطب و صداهای دریل کاری ترمیم دندان ها را دور کند و ذهن کودک را بشکل دیگری مسغول سازد و کمک کند تا حد امکان سریع وارد مطب شده و بسرعت خارج شوند استفاده کنید و در پایان کار قول جایزه خوبی را به آنها بدهید.

      در طول سالیان بسیاری که روی دهان و دندان کودکان فعالیت کرده ام چند فوت و فن را که واقعا کمک حالم بوده اند کشف کرده ام. 

      اول، اگر کارهای پر سر و صدائی که در باره آنها صحبت کردم که باعث حساسیت و تهییج کودک می شود، و هر وسیله جراحی و صداهای ترمیم دندانها را فیلتر کنیم و ذهن کودک را از آنچه که در حال رخ دادن است دور نمائیم، برنده واقعی خواهیم بود.عینک های آفتابی آرامش بخش و هدست های داخل گوش کودک که آهنگ های مورد علاقه اش را پخش می کند می توانند بسیار مفید باشند. مثلا من شخصا" از یک Molar Media Mont برای کمک به فراموش کردن بچه ها از اینکه در مطب دندانپزشکی هستندکمک می گیرم. این یک لوله بازوئی ست که به لوله بازوئی چراغ یونیت صندلی متصل می شود تا تبلتی را در مقابل چشمان کودک نگه دارد تا آنچه را که شما انجام می دهید کودک نبیند. در این حالت کودکان چیزی را برای تماشا در تبلت انتخاب می کنند، و هد ستی در گوشها دارند که در زمان انجام کار من به تماشای آن می نشینند.

دوم ، کلید اصلی سرعت عمل در انجام کار است_ کودک کمتر وول می خورد و کمتر درخواست وقفه در کار می کند و این باعث می شود که شما هرچه سریع تر کارتان را تمام کنید. استفاده از اکسید nitrous برای بیحس کردن می تواند کمک حال خوبی باشد. ابزار دیگری که من استفاده می کنم Isolite  است. این وسیله بیش از حد راحت است و کمک می کند تا دهان کودک باز بماند و داخل دهان روشن تر باشد، رطوبت را کنترل می کند و جمع آوری خرده های اضافی دندان آسان تر می نماید و از آسیب رسیدن به گونه ها و گلو و زبان کودک جلوگیری می کند و زمان کارکرد شما را به حدااقل می رساند اکسید Nitrous و Isolite و تبلت و هدست من، تقریبا کار یک Typodont را برایم انجام می دهند. (شوخی کردم ) 

      و در نهایت جایزه- شنیده ام که در مطب های دندانپزشکی کودک ، بعد از کار ترمیم دندانها، به کودکان کلوچه های تازه داغ یا حتی شیر شکلات داده می شود تا باعث بالا رفتن آرامش آنها شود. در مطب من ، ما به بچه هاجایزه های با ارزش تر می دهیم. بجای یک قفسه از اسباب بازیها که پانزده دقیقه طول می کشد تا کودک تصمیم بگیرد که کدام را انتخاب کند، به آنها کد رمزی داده میشود تا با وارد کردن آن در یک دستگاه محتوی اسباب بازی، در عرض چند ثانیه برنده جایزه هیجان انگیز خود شوند.بُرد،بُرد،بُرد.

      بیشتر کودکان از رفتن به مطب دندانپزشک ترس ندارند، اما اگر بتوانیدبه بیمار کمک کنید تا ذهنش را از روندکار دندانپزشکی دور کند، کار را سریع تمام می کنید.

      یونیت صندلی های عروسکی مخصوص کودک در این مورد کمک حال دندانپزشک است. کودک فکر می کند به جای مطب دندانپزشکی با آن همه وسایل ترسناکش، به یک محل بازی رفته و در طول درمان فقط محو تماشای عروسک های یونیت می شود. در پایان برایش سورپرایزی تدارک ببینید، تا آن تجربه را برای کودک در حد بسیار زیادی کم درد تر نماید. این نوع بیماران با عکس هائی که مادرانشان از آنها در هنگام استفاده از خدمات دندانپزشک در مطب می گیرند، کودکان بیشتری را به مطب شما می کشانند. 

موفق باشید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

غلامحسین قربانی/ تولید کننده یونیت صندلی دندانپزشکی اطفال

کرج

نوع فعالیت

تولید کننده، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

تولید یونیت صندلی دندانپزشکی اطفال، بازسازی یونیت صندلی دندانپزشکی، تعمیر تجهیزات دندانپزشکی، تعمیر اتو کلاو، تعمیرات کلیه تجهیزات دندانپزشکی، تبدیل یونیت معمولی شما به یونیت صندلی کودک

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات