آی پلیمر تکنیک

مشاوره, شناسایی و آنالیز, طراحی فرمولاسیون و تولید مستربچ های مختلف پلیمری

انواع کامپاندهای پلیمری

انواع کامپاندهای پلیمری

1) کامپاندهای تقویت شده با الیاف شیشه
این گروه از کامپاندهای پلیمری دارای خواص مکانیکی و حرارتی مناسب بوده و امکان استفاده از آنها در بیشتر صنایع از جمله صنایع خودرویی، لوازم خانگی، الکتریکی و الکترونیکی مقدور می باشد.

 

2) کامپاندهای پرشده
این گروه از کامپاندهای پلیمری در درصدهای مختلف فیلر و بر پایه های مختلف پلیمری عرضه می گردد. فرمولاسیون پیشرفته به کار رفته در این کامپاندها موجب می شود تا استفاده از این کامپاندها علاوه بر تامین خواص مطلوب باعث کاهش قیمت محصول نهایی نیز بشود. این کامپاندها در بسیاری از فرایندها از جمله اکستروژن، ترموفرمینگ و تزریق استفاده می گردد.

 

3) کامپاندهای عایق صوت
این کامپاندها بر پایه پلی پروپیلن پرشده با درصد بالای سولفات باریوم جهت ایجاد خاصیت عایق صوت در لوله های فاضلابی ( پوش فیت ) و سازه هایی که عایق کاری صوتی در آنها مهم است استفاده می گردد.

 

4) کامپاند پلی اتیلن قابل شبکه ای شدن
این گروه از کامپاندها در سختی های مختلف عرضه می گردد و با توجه به تحمل بالا نسبت به حرارت برای انتقال آب گرم در کاربردهای مختلف صنایع ساختمانی نظیر تولید شیلنگ مورد استفاده قرار می گیرند. ترکیب این کامپاندها در هنگام استفاده با کاتالیست مورد نظر به نسبت 95/5 خواص فوق العاده ای در محصول نهایی ایجاد می نمایند.

 

5) کامپاند پلی اتیلن اصلاح شده (چسب)
این گروه از کامپاندها در صنعت لوله سازی (لوله های چند لایه) به عنوان چسب جهت چسبندگی فویل آلومنیوم به پایه پلیمری استفاده می شوند.

 

6) کامپاند تمیزکننده رئولوژیکی
این کامپاند با توجه به خواص رئولوژیکی ویژه به عنوان تمیز کننده سیلندر، ماردون و دای در دستگاههای فرایندهای پلیمری نظیر فیلم، لوله، ورق و کارتن پلاست عرضه می گردد. استفاده از این کامپاند امکان حذف ناخالصی و تغییر رنگ بسیار سریع و با کمترین ضایعات را در فرایندهای فوق فراهم می سازد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آی پلیمر تکنیک

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره، شناسایی و آنالیز، طراحی فرمولاسیون و تولید مستربچ های مختلف پلیمری، رزین اپوکسی، پلی یورتان، سیلیکون، رزین های پلی استر، الیاف شیشه

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 8 هفته قبل