پوشش متحرک ایرانیان

سقف پاسیو پوشش سقف , سقف پاسیو سقف پاسیو ثابت, نورگیر

نحوه محاسبه متراژ و قیمت سقف پاسیو و حیاط خلوت

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

ٰنحوه محاسبه و برآورد متراژ و قیمت سقف پاسیو و حیاط خلوت

---------------------

معمولا در پاسیو و حیاط خلوت های هم طراز و هم موازی طول و عرض پاسیو و حیاط خلوت را اندازه گیری نمود ه و عدد اندازه طول و عرض را در هم ضرب مینمایند . 

عدد حاصل شده متراژ کلی پاسیو و حیاط خلوت میباشد که بر حسب متر مربع محاسبه میگردد .

مثال : طول پاسیو 3.75 متر سانت و عرض 2.45 متر سانت 

3.75 ضربدر 2.45 = 9.18 متر مربع 

مساحت پاسیو و حیاط خلوت با ابعاد بالا 9.18 متر مربع میباشد 

در پاسیو و حیاط خلوت های نا متقارن  و شکل های هندسی مانند ذوزنقه و بیضی و لوزی شکل و یا فرو رفتگی و برآمدگی قسمتی از پاسیو و حیاط خلوت , ابتدا نیاز به پلان و تهیه نقشه کامل با ابعاد دقیق در برنامه نرم افزاری اتو کد ترسیم و ابعاد دقیق و متراژ نهایی توسط اتوکد محاسبه میگردد.

لازم به توضییح میباشد . بعضی از دیوارهای پاسیو ها و حیاط خلوت ها کوتاه بوده و جهت اتصال به سقف و پوشاندن نیاز به ساخت دیوار از متریال سقف میباشد . که در صورت نیاز قد و یا ارتفاع دیوار در عرض دیوار اندازه گیری شده و عدد اندازه  دقیق ارتفاع و عرض در هم ضرب میشود و عدد حاصل شده ابعاد مساحت دقیق دیوار میباشد 

که به مساحت متراژ نهایی سقف اضافه میگردد .

محاسبه قیمت ساخت و نصب سقف و دیوار پاسیو بر حسب متر مربع میباشد 

قیمت هر متر مربع 2.500.000 ریال از صفر تا صد بهره برداری کامل سقف و دیوار پاسیو و حیاط خلوت بوده . 

مثال : اگر مساحت پاسیو و حیاط خلوت شما 9.18 متر سانت باشد 

9.18 ضربدر 2.500.000 ریال= 22950000 ریال قیمت ساخت و نصب سقف پاسیو و حیاط خلوت شما میباشد .

 و توضیح که قیمت پنجره سقف و یا نصب پنجره اضافی و یا نصب پنجره کشویی روی دیوار پاسیو و حیاط خلوت  طبق درخواست سفارش مشتری ساخت و نصب میگردد که قیمت هزینه آن به قیمت سقف پاسیو اضافه خواهد شد .

تمام نرخ های بیان شده کلی بوده و از صفر تا صد میباشد شما هیچگونه هزینه اضافی از قبیل دستمزد نصب . و یا حمل نقل  پرداخت نخواهید کرد . 

توجه داشته باشیم با سفارش و یا خرید از محصولات این شرکت , چندین روز امراء معاش و اشتغال تعدادی از زندگی جوانان این مرز و بوم را بدست آورده اید . شما چه فکر میکنید ؟؟؟؟

باسپاس از زمانی که به مطالعه این مقاله گذاشتید .

---------------------

ٰبا کلیک بر روی لینک زیر میتوانید از بهترین مجموعه عکس  و پروژه های اجراء شده  ساخت تخصصی سقف پاسیو و حیاط خلوت در سطح کشور توسط شرکت پوشش متحرک(pcn.pcn) بازدید نمایید .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پوشش متحرک ایرانیان

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سقف پاسیو پوشش سقف ، سقف پاسیو سقف پاسیو ثابت، نورگیر،نورگیر سقفی، سقف پاسیو متحرک،سقف پاسیو ثابت نورگیر حبابی، نورگیر سقف پوشش نورگیر، سقف حیاط سقف کاذب، اجرای سقف کاذب، سقف متحرک پوشش استخر ، پوشش استخر اجرای پوشش استخر، پوشش پلی کربنات سقف حیاط خلوت، پوشش گلخانه سقف حیاط خلوت فایبرگلاS، پوشش سقف پاسیو نورگیر پاسیو، سقف گنبدی نورگیر گنبدی، سقف بالکن طراحی و ساخت پوشش سقف، نورگیر،پوشش استخر، پوشش سقف استخر، اجرای سقف پاسیو،اجرای سقف کاذب

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 15 ساعت پیش