پخش چینی بهداشتی پارس امین (دهقانی)

چینی بهداشتی, توالت فرنگی, روشویی

( راهنمای خرید چینی بهداشتی)

  • تفاوت چینی و پرسلن در چیست؟
    چینی بهداشتی چیست؟
  • لعاب پرسلان چیست؟
  • سرامیک یعنی چه؟

دو ماده ای که امروزه برای دستشویی و سنگ توالت مورد استفاده قرار می گیرد پرسلان  و چینی است. مردم اغلب فرض می کنند که پرسلان و چینی دو ماده مختلف هستند، اما در حقیقت از یک چیز ساخته می شوند. پرسلان یک تکنیک لعاب است که به چینی اضافه شده است. بنابراین ، تفاوت بین پرسلان و چینی چیست؟

هزینه چینی و پرسلان تقریباً مشابه است ، با این حال ، پرسلان در مقاومت در برابر لکه ها ، خراشیده شدن و استفاده در حمام بهتر است. لعاب آن براق و بسیار بادوام است و یک سطح مقاوم در برابر لکه ایجاد می کند. همچنین ، پرسلان دارای خواص بهداشتی است که برای استفاده در حمام بسیار مناسب است. پرسلان مانند یک محافظ بسیار قوی است. سطح لعاب صاف آن ، بهداشتی است و مقاومت بسیار خوبی در برابر لکه دارد. مخلوط چینی و سطح بهداشتی وسیله ای تمیز و زیبا برای حمام ایجاد می کند.

توالت ها و دستشویی های موجود در مجموعه حمام شما در طی مراحل تولید چندین فرآیند دارند که شامل گرمایشی و خنک کننده در دمای خاص است به گونه ای که محصول نهایی از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد. اطلاعات زیر تفاوت بین مصالح ساختمانی و لعاب توالت را نشان می دهد.

وان های چینی از جنس چدن یا فولاد ساخته می شوند که سپس با لایه ای از لعابی چینی پوشش داده می شوند - ماده ای که با ذوب شیشه پودر شده به یک لایه ای نازک با گرم کردن آن در دماهای بالا ، معمولاً بین 750 تا 850 درجه سانتیگراد، قبل از ذوب شدن پوشش داده می شود. به یک پوشش با دوام سخت تبدیل می شود.

فواید:

  • به راحتی تمیز می شود: چینی را به راحتی میتوان تمیز کرد, علاوه بر این سطح صاف و بدون نفوذ آن مانع از ایجاد جرم می شود. از آنجا که بسیار صاف است ، هیچگونه نقص و عیوب وجود ندارد که ذرات بتوانند در آن گیر کنند.
  • بدون باکتری: به دلیل ماهیت خاص پرسلن ، مقاومت خوبی در برابر باکتری ها دارد. این مقاومت در برابر باکتریها به ویژه در مناطقی مانند حمام ، که میکروبها می توانند شایع باشند ، از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.
  • به راحتی قالب ریزی شده است: پرسلن را می توان به راحتی در انواع مختلفی از اشکال و اندازه ها قالب بندی کرد و آن را برای شکل های پیچیده کاسه ای که توالت ها به آن نیاز دارند و همچنین برای قالب گیری زهکشی ها ، دربها و مخازن ایده آل است.
  • رنگها: از دیدگاه تزئینی ، می توان پرسلن را در رنگهای مختلفی تهیه کرد تا کاملاً با زیبایی هر حمام مطابقت داشته باشد.
  • بدون خوردگی: پرسلن مانند سایر مواد ممکن است دچار خوردگی یا اکسیده نشود ، به این معنی که توالت های ساخته شده از پرسلن مدت طولانی بدون خوردن یا ایجاد هرگونه زنگ زدگی آزار دهنده دوام خواهند داشت.

تفاوت چینی و پرسلن در چیست؟

اصطلاحات رایج که ممکن است هنگام مراجعه به حوضه حمام و توالت ، از آنها یاد بگیرید ، Vitreous China و پرسلان است. گرفتن یک پاسخ مستقیم از خرده فروشان هنگام خواندن توضیحات محصول یا پرس و جو در فروشگاه بخصوص وقتی که همه از این اصطلاحات استفاده نمی کنند ، می تواند دشوار باشد.

Vitreous China در حقیقت پوششی است که به انواع مختلف سرامیک از جمله پرسلن اضافه شده است. حوضه ها و توالت های حمام معمولاً از چینی ساخته می شوند و در اکثر موارد روکش Vitreous China اعمال می شود ، اگرچه همیشه بررسی کنید که آیا این مورد است. معنی کلمه Vitreous به معنای "شیشه مانند" است و به علت خاصیت درخشندگی به آن این نام را نسبت داده اند.

چینی بهداشتی چیست؟

Vitreous China یک تکنیک لعاب است که روی پرسلن اعمال می شود تا جلای بالایی داشته باشد. هنگامی که پودر شیشه در معرض گرمای زیاد باشد ، مایعی به نام vitreous enamel تولید می شود. اگر توضیحات بیشتری در این مورد بخواهید ، باید بگویم که این تکنیک لعاب است که باعث می شود وسایل متراکم تر ، با دوام  تر و براق تر شوند.

تولید چینی بهداشتی فرایندی است که از پرسلن استفاده می شود. مردم از زمان مصر باستان اشیاء را با لعاب پوشانده اند. تمدن های باستان آموخته اند که چگونه مواد سرامیکی را به اشیاء فلزی بپیوندند تا از لوله کشی و شیرآلات مخصوص کارخانه استفاده کنند. هنگامی که مقدار زیادی گرما روی شیشه پودر زده می شود ، نتیجه مایعی به نام vitreous enamelاست که می تواند برای پوشاندن اشیاء کوچک استفاده شود. چینه بهداشتی یک ماده سرامیکی مانند چینی است که با لعاب مینا است. روکش آن بعداً در فرآیند گرمایش اعمال می شود.

لعاب پرسلان چیست؟

اصطلاح دیگری که ممکن است در رابطه با حوضه حمام و توالت بشنوید لعاب پرسلان است. این با چینی  تفاوت دارد زیرا قبل از لعاب از پایه چدن به جای سرامیک استفاده می کند. از لحاظ تاریخی ، حمام های آهنی مستعد خوردگی و زنگ زدگی هستند ، بنابراین برای جلوگیری از این زوال از روکش مینا استفاده می شود.

ست چینی بهداشتی حمام و سرویس بهداشتی

چینی سخت ترین ماده خشتی  موجود در بازار است. مواد سرامیکی در یک کوره با درجه حرارت شدید گرم می شود و باعث می شود خاک رس کمتر متراکم و متخلخل شود. پرسلن بسیار قوی و سخت است. از نظر بصری ، شفاف و ظریف است. پرسلن از نظر دوام سخت و از نظر ظاهری نرم است!

پرسلن سخت ترین و قویترین نوع مواد خشت است و از همین خصوصیات است که آن را به یک مصالح ساختاری رایج برای حوضه های حمام و توالت تبدیل می کند. کلیه مواد سرامیکی در دمای بسیار بالا گرم می شوند و باعث می شود خاک رس کمتر متراکم و متخلخل شود.

سرامیک می تواند شامل چندین گروه محصول مختلف باشد که از مواد معدنی ساخته شده اند که در طی آماده سازی چندین بار گرم و سرد می شوند. در طی این گرمایشی و خنک شدن سرامیک ها شکل روتینی دارند که به شکل سینک دست شویی و توالت ساخته می شوند. پرسلن و چینی هر دو ماده سرامیکی هستند و برای بهبود نامگذاری سرامیک ، به پرسلن تغییر یافته اند اما در اصل آنها یکسان هستند.

وان های سرامیکی با تشکیل تعداد زیادی کاشی سرامیکی در کنار هم ایجاد می شوند ، که در اصل رس است که تا زمان سخت شدن در دمای بالا گرم می شود. در سرتاسر جهان ، بیشتر توالت ها از جنس پرسلن هستند ،که یک ماده سرامیکی است که از نطر لمس بسیار صاف است. توالت ها بدون هیچ دلیلی از پرسلن ساخته نمی شوند ، و مواد سرامیکی که از آنها ساخته شده مزایای بسیاری دارد.

وقتی صحبت از قیمت گذاری می شود ، Vitreous China و Porcelain به طور کلی بسیار مشابه هستند. روکش Vitreous China در برابر خراشها ، لکه ها و سایر نواقص جزئی بهتر است. لعاب براق به دلیل خاصیت بسیار بادوام ، بهداشتی و مقاوم در برابر لکه ، یک مورد استفاده در حوضه ها و سینکهای حمام است.

وان های چینی و براق بسیار زیبا هستند و همچنین سطح آنها بسیار صاف است و زیبایی قدیمی را حفظ می کند. روکش در وان ها به طور طبیعی در برابر خراشیدن مقاوم است و تمیز کردن آن آسان است زیرا مواد شوینده ملایم یا جوش شیرین با آب گرم معمولاً هر لکه سختی را در این چینی هات از بین می برد. تا کنون ، این ماده بیشترین گزینه ها را برای اندازه ، شکل و سبک وان ایجاد کرده زیرا تهیه و قرار دادن آن در خانه بسیار آسان است. همچنین نسبتاً ارزان هم هستند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پخش چینی بهداشتی پارس امین (دهقانی)

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش

خدمات/محصولات

چینی بهداشتی، توالت فرنگی، روشویی، کاسه توالت، شیرآلات، کاشی، سرامیک، چینی کرد، چینی ایساتیس، سحرسرام، انیکس، چینی پرشین، پخش چینی آلات، سرویس بهداشتی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات