پخش چینی بهداشتی پارس امین (دهقانی)

چینی بهداشتی, توالت فرنگی, روشویی

(شرکت چینی ایساتیس)

شرکت چینی بهداشتی ایساتیس با آرمانی سترگ در راستای تولید محصولات سرامیکی و چینی بهداشتی در سال 1380 در شهر تاریخی یزد به بهره برداری رسید این شرکت در نظر دارد با بهره گیری از دانش فنی روز دنیا و تجربیات غنی و بی بدیل از میان مردمانی سخت کوش از خطه کویر تولیداتی متنوع مطابق با استانداردهای جهانی عرضه نماید. امید است با طراحی جدید و منحصر به فرد کارشناسان داخلی بتوانیم شاهد پیوندی قوی بین تولید کننده با مصرف کننده و کشور عزیزمان ایران با جهان باشیم.

خانواده بزرگ چینی ایساتیس با بهره‏ گیری از ۳۰۰ نیروی متخصص ، مدیران حاذق ایرانی و تخصص مشاوران مجرب بین‏ المللی، همواره كوشيده است بالاترین درجه کیفیت، نوآوری، زیبایی و تنوع را به مشتريان خود ارائه دهد و در سبک زندگی مصرف کنندگان تحول ایجاد کند. چینی ایساتیس ، این دستاوردها و موفقیت‏ ها را مرهون تلاش يكايك اعضا و کارکنانی است که با توجه به کار گروهی، خرد جمعی و همدلی، توانسته‏ اند نوآوری و سبک مدرن تولید چینی بهداشتی را با هنر ایرانی تلفیق کرده و این گروه را به یکی از ‏تولیدکنندگان موفق ایرانی تبدیل کنند محصولات چینی بهداشتی ایساتیس با هدف تولید در راستای توجه به محیط زیست و سبک استفاده و عملکرد مطلوب و همچنین در نظر گرفتن فضای بهداشتی تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پخش چینی بهداشتی پارس امین (دهقانی)

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش

خدمات/محصولات

چینی بهداشتی، توالت فرنگی، روشویی، کاسه توالت، شیرآلات، کاشی، سرامیک، چینی کرد، چینی ایساتیس، سحرسرام، انیکس، چینی پرشین، پخش چینی آلات، سرویس بهداشتی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات