آبافرین سیستم

تولید کننده تجهیزات نوین آبیاری, تحت فشار , قطره ای

قطره چکان یا دریپر چیست؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

قطره چکان آبیاری 

یا دریپر یکی از تجهیرات اصلی مورد استفاده در صنعت کشاورزی بوده، که در سیستم های آبیاری قطره ای به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. عواملی مانند شرایط و وضعیت خاک زمین، مقدار آب مورد نیاز محصول و کیفیت آب مورد استفاده، در طراحی دریپر نقش اساسی دارد. در ادامه به بررسی انواع قطره چکان کشاورزی و قیمت قطره چکان آبیاری خواهیم پرداخت و نکات مهم در هنگام خرید و فروش قطره چکان را برای شما شرح خواهیم داد.

مزایای استفاده از آبیاری قطره ای

  1. سیستم آبیاری قطره ای با کاهش مصرف آب و همچنین کاهش هزینه نیروی انسانی، خود را به یک سیستم منحصر به فرد نسبت به روش های دیگر آبیاری تبدیل نموده است.
  2. در روش آبیاری قطره ای به دلیل نرسیدن آب اضافی به خاک و همچنین عدم رشد علف های هرز، عملیات زراعی با سهولت بیشتری صورت می پذیرد.
  3. به علت وجود رطوبت دائمی در سیستم آبیاری قطره ای، نمک های موجود در محلول رقیق مانده و به همین خاطر می توان از آب با شوری بیشتری نسبت به سایر روش های آبیاری استفاده نمود.
  4. افزایش محصولات

انواع قطره چکان

۱- قطره چکان با دبی ثابت یا تنظیم

 ۲- قطره چکان نرمال

بهترین نوع قطره چکان

بهترین قطره چکان را می توان دارای طراحی منحصر به فرد و خلاقانه، دقت بالا در قالب گیری، استفاده از مواد اولیه با کیفیت و انجام آزمایش های کنترل کیفیت دانست که عوامل کلیدی و موثر در تولید یک قطره چکان آبیاری می باشند.

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آبافرین سیستم

همدان

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تولید کننده تجهیزات نوین آبیاری، تحت فشار ، قطره ای، تاییدیه از دفتر بهبود

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات