شرکت تعاونی پیشگامان هوشمند جنوب

لپ تاپ استوک , لپ تاپ اصلی, لپ تاپ اورجینال

سیستم جامع نرم افزاری مدرسه هوشمند توانا

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
سوال:

 نیاز نرم افزاری مدارس هوشمند چیست؟

 

پاسخ:

تمام این نیازها در قالب یک پکیج کامل و جامع نرم افزاری مدرسه هوشمند توانا قابل ارائه می باشد.

 

مقدمه:

هیچ توانمندی، بدون صرف زمان، پشتکار و صبر سخن نخواهد گفت و شاید این اندیشه نیز، ما را در راهی هدایت می نماید که آموزه هایش را از کلام و استادی شما به یادگار داریم.

مجال سخن نداریم که افرادی فنی،  متخصص  و متعهدیم.

نقشه راه مدرسه هوشمند در حوزه نرم افزاری مشخص و طرف سازمان مربوطه اعلام گردیده است و ما نیز الگویی در ارتباط فکرها فراهم نمودیم و تحلیل ها و بررسی های سه سال گذشته، با صبر و تلاش شبانه روزی به ثمر نشست و حاصل آن، تحلیل، طراحی و پیاده سازی سیستم جامع نرم افزاری مدرسه هوشمند توانا بود.

توصیف سیستم توانا:

سیستم توانا دارای یک نرم افزار Application  تحت ویندوز می باشد که برای تمامی دوره ها، پیش تنظیم شده و قابل نصب در هر مدرسه می باشد.

سیستم قادر است بدون وصل شدن به اینترنت یا  اینترانت، اطلاعات آموزشی مدرسه را ثبت نماید و انواع ثبت و صدور اطلاعات در آن پیش بینی و قابل تنظیم توسط کاربر می باشد. این سیستم می تواند بصورت کنترل از راه دور با سرور منطقه ای، ناحیه ای و یا اداره کل تبادل اطلاعات انجام داده و ارسال اطلاعات و دریافت آن را بصورت سهل و همچنین با یک کلیک انجام دهد که این عمل می تواند ارسال نمرات، کارنامه ها، دریافت نامه ها، اسناد بخشنامه ها و سایر موارد را به صورت کاملا خودکار نیز انجام دهد.

این سیستم می تواند باعث ایجاد وب سایتی به صورت مستقل، برای هر مدرسه با سرور مجزا، داخلی و با رهیافت آموزش و پرورش، به صورت متمرکز و در یک نقطه ایجاد نماید و تمام موارد امنیتی و نیز سهل بودن کاربری سیستم و همچنین تمام نیازهای فعلی و قابل پیش بینی در این سیستم مورد ارزیابی و بررسی واقع خواهدشد.

بدلیل متمرکز بودن اطلاعات در مدرسه و پایگاه مشترک اطلاعاتی در آموزش و پرورش، کلیه موارد آماری و مقایسه ای و انتقال اطلاعات و کنترل آنها در این سامانه به نحو احسنت قابل اجرا و پیاده سازی خواهد بود.

همچنین با ورود اطلاعات نمرات کلاسی و پایانی هر دانش آموز و انتقال آنها به سایت مدرسه و یا اداره کل، رهیافت اطلاع رسانی پیامکی نیز در داخل نرم افزار app فراهم گردیده است تا بدون نیاز به ورود مجدد اطلاعات و همچنین عدم یکسان سازی اطلاعات، تمام موارد به صورت app و با زدن یک کلیک از طریق وب سایت و پیامک به اولیا اطلاع رسانی گردد.

اگر بخواهیم سیستم را تشریح و  بصورت  نمادین  بیان  نماییم، آن  را در  یک مثلث عملکرد چنین  نمایش  می دهیم(به شکل نمودار مراجعه شود).

جمع بندی:

تمام توانمان را به کار گرفتیم تا بتوانیم عرصه های خدمت را با شما تجربه نماییم. تنها کیفیت محصول، مرغوبیت و قدرتمندی آن نیست علی الخصوص یک نرم افزار باشد .

ما می خواهیم کیفیت در ارائه محصول، پشتوانه محصول و ارائه خدمات پشتیبانی و نکته مهم توسعه محصول را به اثبات برسانیم.

پیشنهادات:

1) سیستم می تواند به صورت جامع و تحت نظارت اداره کل محترم آموزش و پرورش  برای تمامی مدارس تهیه، نصب و راه اندازی گردد.

2) سیستم می تواند به صورت کاملا  open source تهیه و به دلخواه اداره کل محترم آموزش و پرورش نصب و راه اندازی گردد.

3) سیستم می تواند با صدور مجوز از اداره کل محترم آموزش و پرورش برای تک تک  مدارس تعریف و توسط شرکت نصب و راه اندازی گردد.

بررسی کارشناسی:

سیستم توانای مدرسه هوشمند قابل ارائه توسط کارشناسان این مجموعه در هر زمان و مکان به صلاحدید آن اداره کل محترم جهت بررسی کارشناسی و فنی می باشد.

                                                                                                         

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت تعاونی پیشگامان هوشمند جنوب

خوزستان، خرمشهر

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

لپ تاپ استوک ، لپ تاپ اصلی، لپ تاپ اورجینال، تبلت و لپ تاپ ، لپ تاپ، تبلت، لپ تاپ وارداتی، اصلی و ژاپنی، فروش عمده لپ تاپ استوک، لپ تاپ دست دوم، وارد کننده لپ تاپ، عمده فروشی، لپ تاپ تک فروشی، لپ تاپ ژاپنی، لپ تاپ استوک و نو، لپ تاپ و لوازم جانبی

نوع مالکیت:

تعاونی

دسته‌بندی محصولات و خدمات