تولید کننده سینی نردبان کابل لوله برق گالوانیزه

سینی کابل برق, نردبان کابل لدری, لوله گالوانیزه گرم برق

اطلاعیه

لوله فولادی گالوانیزه برق یا کاندوییت های فلزی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

لوله فولادی گالوانیزه برق یا کاندوییت (conduit) :

لوله فولادی نوعی کاندوئیت است که به عنوان یک پوشش محافظ بیشتر هادی‌ها گالوانیزه می شود. مناسب قطر داخل لوله های فولادی کابل های برق عبور می کنند. همچنین جهت جلوگیری از صدمه‌دیدن سیم یا عایق آن ، و نیز محافظت افراد در برابر تماس ناخواسته با برق برای کابلکشی استاندارد ساختمان ها نیاز است. 

در چه ساختمانهایی از لوله های برق فولادی و کاندوئیت ها استفاده می شود.

لوله‌های برق فولادی گالوانیزه شده برای کابل کشی برق ساختمان‌های تجاری و صنعتی، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، ساختمان‌های اداری، فروشگاه‌ها، تأسیسات زیر زمینی استفاده می شود . اما از کاندوئیت ها چون مصارف صنعتی دارند در سیم‌کشی ساختمان‌ها و آپارتمان‌های مسکونی به کار گرفته نمی شود. در استانداردها تعداد و اندازه ؟ مجاز هادی‌هایی که می‌توان از درون یک لوله با اندازه استاندارد عبور داد مشخص شده‌اند.

سایز و اندازه شاخه های لوله گالوانیزه کاندوئیت :

انواع مختلف لوله کاندوییت ها برای اهداف مشخص بصورت شاخه های 6 متری ساخته می شود. مطابق با نیاز مصررف کننده و خریدار در شاخه های 3 یا 6 متری برش داده می شود .

چه اتصالاتی برای متصل کردن لوله های فولادی مورد نیاز است ؟

برای اتصال دادن این نوع لوله ها نیاز به اتصالات مشخصی است. اصلی ترین آنها زانو ، بست ، سه راهی و نگهدارنده های آنها است . اتصالات لوله فولادی هم نمره بندی دارند و مناسب هر سایزی مفصل ها انتخاب می شود .

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

تولید کننده سینی نردبان کابل لوله برق گالوانیزه

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سینی کابل برق، نردبان کابل لدری، لوله گالوانیزه گرم برق، گلند کابل ، لوله خرطومی فلکسی، جعبه تقسیم، پریز کف خواب دفنی، ترانکینگ، هدبوشینگ لوله برق، بست اسپیت، بست چنگالی، سی چنل، قوطی کلید پریز فلزی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 7 روز پیش