تولید کننده سینی نردبان کابل لوله گالوانیزه برق

سینی کابل برق, نردبان کابل لدری, لوله گالوانیزه گرم برق

اطلاعیه

نقش سینی ، نردبان کابل در محافظت از سیم و کابل‌ها

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

 سینی ، نردبان کابل در محافظت از سیم و کابل‌ها :

سینی کابل تیک سازنده اصلی سینی کابل گرم و سرد توسط دستگاه CNC با بهترین کیفیت در خدمت شما هموطنان گرامی است. اقسام متفاوتی از سینی های کابل در کابلکشی ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرد. سینی‌های کابلی که قسمت زیرین آن‌ها کاملا پوشانده شده باشد. هیچگونه پانچی نداشته ، از کابل‌ها به شکل بهتری نگهداری می‌کنند. بعضی آنها را ترانکینگ می نامند ، ولی از سوی دیگر در محل‌هایی که کابل از سینی خارج و یا به آنها وارد می‌شوند احتیاج است سینی برق برش داده شود. یا از اتصالات خاصی مانند کانال کابل (Cable Channel) استفاده شود.

سینی‌های کابل تهویه‌دار (Ventilated Trays)

دارای حفره‌هایی در سطح زیرین‌شان هستند که اجازه می‌دهند مقداری هوا در اطراف کابل‌ها در جریان باشد. بیشتر مواقع داخل این گونه سینی ها دیواره هایی بنا به درخواست و نیاز خریداران به تعداد مناسب ساخته می شود. این دیواره های داخل ترانکینگ را اصطلاحا دیوایدر نیز می گوییم ، در صورت وجود رطوبت ، آب از این حفره‌‌ها خارج شوند وهمچنین میزانی از گرد و غباری که در سینی کابل به مرور زمان جمع می‌شود از این حفره‌ها خارج می‌شوند. برای خارج کردن کابل‌های نازک از این نوع سینی می‌توان از همین حفره‌ها استفاده کرد. حفره‌های کف این نوع سینی کابل می‌توانند به صورت شکاف و یا سوراخ‌‌های پانچ شده‌ای باشند.


درب سینی کابل :
سینی نردبان کابل ها می‌توانند درب های محکمی داشته باشند تا از افتادن اجسام بر روی جلو گیری کند ، همینطور از گرد و غبار و آب ایمن نگه داشته شوند. می دارد. این درب سینی کابل برای مصارفی که در مکان‌های رو‌باز و یا مکان‌های پر گرد و خاک دارند.میبایست به شکل شیروانی باشند، تا یخ، برف، گرد و خاک و یا اجسام بر روی روکش نفوذ نکرده و به پایین هدایت شود .سینی‌های کابل سبک‌تر برای مصارفی که تعداد کمتری کابل سبک استفاده شده‌اند (مثل سیم‌های تلفن و یا کابل‌های شبکه‌های کامپیوتری) بسیار مناسب می باشند. این نوع سینی‌های کابل یا می‌توانند از شبکه‌هایی ازمفتول ساخته شوند ، که به آن‌ها سبد کابل گفته می‌شود. و یا از یک ستون(ریل) اصلی ساخته شوند که در دوطرف دارای میله‌هایی است که وزن کابل‌ها را از دو طرف تحمل کند.

در تاسیساتی که کابل‌‌های سنگین و فشار قوی که در سینی کابل قرار گرفته‌اند ، ممکن است لازم باشد که از بلوک‌های کمکی (Support Blocks) استفاده شود تا بین اجسام رسانا فاصله امنی ایجاد شود و در نتیجه از گرمایش بیش از حد کابل ها جلوگیری شود .

برای اینکه سینی‌،نردبان کابل بتوانند وزن کابل‌ها را در تغییر ارتفاع‌ها و تغییر مسیر‌هایی که در طول پروژه اتفاق می‌افتد ، تحمل کنند ، اتصالات متفاوتی سازگار با هر گونه سینی ‌کابل  ساخته می شود.

زانویی‌های افقی به انگلیسی (Horizontal Elbows) برای تغییر مسیر بدون تغییر سطح ارتفاع سینی‌های کابل استفاده می‌شود و معمولا در مدل‌های 30، 45 و 90 درجه ای تولید می‌شوند. زانویی‌‌های داخلی و خارجی به انگلیسی (Inside and Outside Elbows) برای تغییر مسیر عمود بر سینی‌ کابل استفاده می‌شود. این اتصالات سینی می‌توانند به شکل‌های مختلفی از قبیل ضربدری و Tشکل ساخته شوند. برخی از تولید‌کنندگان این اتصالات زانویی‌های قابل تنظیم هم تولید می‌کنند که برای استفاده در مواقعی که مانعی در مسیر باشد و یا مسیر کابل‌ها ناهمگون باشد ، بسیار مناسب است.

نقش سینی و نردبان کابل ها در حفظ کابل‌ها :

برای محافظت از کابل‌ها روش‌های متفاوتی وجود دارد

معمولا وقتی به روند محافظت از کابل کشی در ساخت و سازنگریسته می شود ، معیارهای متنوعی در ذهن ایجاد می کند شامل : عمق کابل‌کشی ، اندازه‌ پروفیلهای زیرین و حتی زیبایی ظاهری، این نوشته سعی در جمع بندی 3 روش پر کاربرد نگهداری کابل دارد. شیوه هایی که از این گونه اند:

#سینی_کابل (Cable_Trays#)

سینی‌های کابل یا Cable Trays یک امتیاز بزرگ نسبت به بقیه روش‌ها دارند و آن قابلیت حفاظت از کابل در تمام طول مسیر کابل است. سینی های کابل معمولا دو متر طول دارند و طوری نقشه ریزی شده‌اند که فولاد استفاده شده در سینی ها بیشترین انسجام را داشته‌ باشد . آن‌ها اغلب از آهن از پیش گالوانیزه شده تولید می شوند ، که زمان عمر بالا و ظاهری زیبا و مرتب و تمیزی دارد و برای طراحی های روی کار که سینی دیده می‌شود متناسب است . لزا ، بیشتر سینی های کابل امکان گالوانیزه شدن  بعد از ساخت را هم دارند که برای استفاده‌ خارجی  مثلا در محیط رو باز  مقاوم‌ترشان می‌کند.

بسته به گونه طراحی سینی کابل ، می شود هم از اتصالات از پیش ساخته شده ، برای تعیین مسیر کابل استفاده نمود و یا با استفاده از تراز کردن خود سینی کابل در محل نصب مسیر کابل را مشخص کرد.

#نردبان_کابل به انگلیسی (Cable_Ladders#)

#نردبان_کابل معمولا به عنوان محکم ترین محافظ کابلمورد تایید می باشد . این محافظ‌ها از فولاد، استیل ،آلومینیوم یا FRP (فیبر پولیمری تقویت شده) تولید می‌شود و گزینه ای سریع و بی دردسر برای نگه داشتن حجم زیادی از کابل‌های فشار قوی در مسیرهای طولانیمی باشند. در این محصول ، کابل‌ها توسط میله‌هایی که به کناره بدنه‌ی نردبان کابل پرچ داده شده اند ، در محلشان بصورت ثابت نگه داشته می‌شوند . سیستم‌های نردبانی برای کابل کشی‌هایی که به اجبار تغییر جهت یا ارتفاع می‌دهند کارایی زیادی دارند. اندازه‌ی استاندارد این محصول هم 3 تا 6 متر می باشد.

 سبد کابل ( Cable Mesh)

سبد‌های کابل ، سبد‌واره‌های فلزی ای می باشند که برای نصب داخلی پروژه ها کاربرد دارد. این روش حفاظت به علت داشتن فضای باز این اجازه را می‌دهند در هر مکان که نیاز باشد کابل از حفاظ به بیرون رانده شود. این ویژگی سبد‌های کابل ، آن‌ها را برای جاهایی با سیم کشی‌های پیچیده مانند اتاق‌های سرور تبدیل به روشی ایده آل می سازد . سبد‌های کابل معمولا در اندازه‌ی 2 متری ارائه می‌شوند و از انواع فولاد ساخته شده‌اند.

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

تولید کننده سینی نردبان کابل لوله گالوانیزه برق

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سینی کابل برق، نردبان کابل لدری، لوله گالوانیزه گرم برق، گلند کابل ، لوله خرطومی فلکسی، جعبه تقسیم، پریز کف خواب دفنی، ترانکینگ، هدبوشینگ لوله برق، بست اسپیت، بست چنگالی، سی چنل، قوطی کلید پریز فلزی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 9 روز پیش