شرکت آب و حباب مهرکیا

شیر فلکه زبانه لاستیکی, شیر فلکه, شیر تخلیه هوا

شركت آب و حباب مهركيا

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

مقدمه:

بخش اعظم شيرهاي تخليه هوا در جهان حدوداً از اوايل قرن بيستم توليد شده اند ولي با وجود پيشرفتهايي از نظر مواد مورد استفاده و اطلاعات فني قابل دسترسي ، تغيير چنداني نيافتند. اين امر تا حد زيادي ناشي از بي علاقگي صاحبان صنايع نسبت به سرمايه گذاري كم در اين زمينه بوده است، چرا كه براي شيرهاي تخليه هوا در مقايسه با ساير انواع شيرها بازار نسبتاً كوچكي وجود دارد.

شركت آب و حباب مهركيا توليد كننده شيرهاي تخليه هواي پيشرفته و منحصر به فردي است كه ضمن بررسي تمام اطلاعات موجود در باره ي شير تخليه هوا در سطح جهان و تحقيقات وپژوهش هاي گسترده در اين زمينه به اين نتيجه رسيده است كه به رغم مشابه بودن طرح و شكل بندي شيرهاي تخليه هوا اطلاعات آماري كاملاً متفاوتي در مورد آنها وجود دارد و پديده هايي نظيرفشار موجي و ضربه قوچي آب مورد پژوهش جامعي قرار نگرفته و يا اصلاً ناديده گرفته شده اند.

تحقيقات انجام شده حاكي از آن است كه شركت آب و حبا مهركيا يكي از چند شركت توليد كننده شير تخليه هوا است كه در انجام آزمايش ها و تحقيقات علمي و صنعتي و ساير آزمون هاي مورد نظر استاندارد موفقيتهاي چشمگيري داشته است.

ما در عرصه بازاريابي،دريافتيم كه بسياري از مهندسان طراح در انتخاب درست شيرتخليه هوا و نصب صحيح آن با چه مشكلاتي روبرو هستند، زيرا تنها مرجع آنها كاتالوگ و اطلاعات شركت هاي توليد كننده بوده ، و اين امر موجب بي دقتي هاي بسياري از جانب ايشان مي شود.

سيستم هاي لوله آب معمولاً بر اثر فشارهاي موجي و ضربه قوچي آب كه علت بروز آنها به آساني روشن نمي شود ، دچار آسيب ديدگي و خسارتهاي پرهزينه اي مي گردند كه در اكثر موارد اين مشكل از شيرهاي تخليه هوا ناشي مي شوند.

طراحي صحيح سيستم لوله آب مستلزم آن است كه مهندس طراح به تحليل جامعي از پديده هاي فشار موجي و ضربه قوچي آب برسد.اين بدان معناست كه شرايط گوناگون جريان آب ، عملكردهاي گوناگون و تركيبات مختلف وسايل ، مورد بررسي قرار گيرد ، وليكن در اكثر موارد اثرات تخليه هوا مشابه عوامل تشديد كننده اين پديده ها به علت آمار و اطلاعات در اين زمينه ، مورد بي توجهي و سهل انگاري قرار مي گيرد.

اطلاعات موجود دراين زمينه معمولاً بسيار دشوار و پيچيده است و صرفاً با استفاده از رياضيات بدون هيچ توجهي با اين پديده ها برخورد مي شود كه اين خود باعث ايجاد خلل در كار مهندسان طراح در برخورد علمي با اين پديده ها مي شود . به علاوه اكثر برنامه هاي كامپيوتري در محاسبات خود پديده هاي فشار موجي و ضربه قوچي آب بر اثر تخليه هوا را منظور نمي كنند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت آب و حباب مهرکیا

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده

خدمات/محصولات

شیر فلکه زبانه لاستیکی، شیر فلکه، شیر تخلیه هوا، صافی تیپ y، دریچه تخلیه آب، شیر آتش نشانی، ته خط بند، شیر آب چدنی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات