آزمایشگاه نوبل- مهندس روحی و همکاران

خدمات مهندسی, خدمات آزمایشگاهی , خدمات آموزشی

جایگاه واحدهای مشاوره و خدمات_مهندسی در صنعت (قسمت دوم)

... مسلما مدیر یک واحد تولیدی برای احداث کارخانه و یا توسعه موسسه تحت مدیریت خود به یک سری اطلاعات فنی و تخصصی نیاز مبرم داشته و در هرحال برای اداره و در اصل حفظ و بقای آن ناچار از فراهم سازی و بدست آوردن آن اطلاعات است.
به دلیل سرعت بسیار زیاد پیشرفتهای علمی و فنی و همچنین وجود سیستمهای سریع ارتباطی که امروزه نقش اول را در انتقال اطلاعات از اقصی نقاط جهان بر عهده دارند، نه تنها محدود بودن طول زندگی، بلکه مشغله های زندگی - که خود به نحوی حاصل از همین سیرتحولات و پیشرفتهاست- عملا دستیابی، آموزش، خطا و آزمون و بالاخره تجربه تمام اطلاعات، تخصصها و فن آوریها را غیر ممکن ساخته است، بطوریکه نه تنها امروز،  بکله  دهه¬هاست که هیچ کس به تنهایی قادر به جمع آوری اطلاعات تخصصی و حتی عمومی مورد نیاز خود نمی باشد. علاوه بر این، تغییرات حاصله چنان سریع است که حتی فرصت نمی دهد تا مدیران به کسب تمام معلومات مورد نیاز بپردازند و یا همراه با تغییرات حاصله حرکت کنند لذا باید این واقعیت را پذیرفت که مدیر موفق، بدون برخورداری از کمک فکری و علمی گروههای مشاور قادر به سازماندهی و حل مسائل و مشکلات رو در روی واحد خود نخواهد بود.

...ادامه دارد.

📙(منبع :  لیلا بنام فرد، جایگاه واحدهای خدمات مهندسی در صنعت و تولید، ماهنامه خبری شرکت شهرکهای صنعتی استان آذربایجانشرقی، آبان ماه 1378).

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آزمایشگاه نوبل- مهندس روحی و همکاران

تبریز

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

خدمات مهندسی، خدمات آزمایشگاهی ، خدمات آموزشی، خدمات تحقیقاتی

دسته‌بندی خدمات