polytrolly

چرخ خرید , چرخ فروشگاهی, چرخ خرید فروشگاهی

وحشت نکنید ! چرخ های خرید آینده، شما را تعقیب خواهند کرد !

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

آیا از خرید هر روزه یا هفتگی در فروشگاه خسته شده اید؟ آیا کشاندنِ چرخ خرید از این طرف تا آن طرف فروشگاه برایتان خسته کننده شده است؟ دیگر نگران نباشید! چرخ های خرید آینده، این کار را بجای شما انجام خواهند داد.

 این نوآوری که در چرخ های خرید با عنوان «چرخ خرید ویژه تنبل ها» بکار رفته است، چرخ دستی به سیستمی مجهز شده است که مشتری را در سراسر مسیرش در فضای فروشگاه تعقیب میکند. این چرخ خرید که هنوز نام رسمی مشخصی برای آن انتخاب نشده، از مجموعه ای از فناوری های روز تشکیل شده است و قادر است هر حرکتِ مشتری را شناسایی و نسبت به آن واکنش نشان دهد.

صفحه مدارِ آردویی نو Arduino، دوربین سه بعدی و حسگرِ حرکتی سه بعدیِ مایکروسافت (که در کنسول های بازیِ Xbox 360  مورد استفاده قرار میگیرد) از جمله تجهیزات به کار رفته در این چرخ خرید هستند. این چرخ دستی، شما را می شناسد و هر طرف که بروید، شما را دنبال خواهد کرد. بهتر از این نمی شود!

این چرخ خرید که در حال حاضر در مرحلهء کانسِپت است، از سوی فروشگاه های زنجیره ای خرده فروشی معروف جهان، مانند وال مارت نیازمند توجه و حمایت است. شاید هم در مرحلهء تولید انبوه، به این نتیجه برسیم که مشتریان علاقه ای به این ندارند که یک موجود مکانیکی در تمام طول مسیر حرکت شان در فروشگاه، قدم به قدم تعقیب شان کند!

 

منبع : www.entrepreneur.com

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

polytrolly

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

چرخ خرید ، چرخ فروشگاهی، چرخ خرید فروشگاهی، چرخ دستی فروشگاهی، گاری دستی، چرخ دستی، سبد خرید فروشگاهی، چرخ خرید پلیترولی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات