polytrolly

چرخ خرید , چرخ فروشگاهی, چرخ خرید فروشگاهی

جایگاه چرخ های خرید فروشگاهی در طراحی سوپرمارکت ها و افزایش فروش

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

 

به طوری که تعداد اقلام مد نظرتان برای خرید افزایش پیدا کرده است. اما آیا می توانید با استفاده از دست هایتان همه این اقلام خریداری شده را در سفری که بین قفسه های فروشگاه و در میان راهروها آغاز کرده اید حمل کنید؟! از این گذشته، آیا تضمین می دهید که اقلام خریداری شده را صحیح و سالم تا ورودیِ صندوق فروشگاه برسانید؟! دست آخر اینکه پس از خروج از فروشگاه، چقدر می توانید از تجربه خریدی که انجام دادید حس خوشایندی داشته باشید؟!

اینجاست که کاربرد و اهمیت وجود چرخ های خرید فروشگاهی در سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها بیش از پیش خودنمایی میکند. حال سؤالی که پیش می آید این است که این چرخ خرید فروشگاهی چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا شما به عنوان مشتری به استفاده از آن ترغیب شوید؟

بی تردید با چرخ خریدهایی برخورد داشته اید که وزن زیادی دارند، گنجایش آنها با تنوع محصولات فروشگاه متناسب نیست، چرخ های روانی ندارند و برای حرکت بر کف فروشگاه نیازمند اِعمال نیروی مضاعف هستند، جنس نامناسبی دارند، پهنای آنها با استاندارد راهروهای میان قفسه ها همخوانی ندارد، ارتفاع دستگیره آنها بیش از حد بالا یا بیش از حد پایین است یا اینکه جنس نامرغوبی دارند و هنگام گذاشتن دست روی آنها، حس ناخوشایندی را به مشتری القاء می کنند و مواردی از این قبیل.

در رابطه با اهمیت کیفیت و سهولت کاربری چرخ های خرید فروشگاهی و تأثیر آنها بر افزایش و کاهش میزان خرید تحقیقات بسیاری انجام شده است. بسیاری از مدیران و صاحبان فروشگاه های خرده فروشی، سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها چرخ خرید را جزو تجهیزات تأثیرگذار در ساختار فروشگاه به شمار نمی آورند. این در حالیست که تحقیقات از تأثیر تعیین کننده نوع، کیفیت و کاربریِ آسان چرخ های خرید بر میزان فروش فروشگاه ها و ایجاد ذهنیت مثبت و افزایش انگیزه برای خرید مجدد در مشتریان حکایت دارند.

در این راستا، تولیدکنندگان برجسته چرخ های خرید فروشگاهی، با بکارگیری مرغوب ترین و بادوام ترین مواد اولیه و طراحی و ساختار ارگونومیک و خلاقانه، محصولاتی را در طرح ها، رنگ ها و اندازه های گوناگون با کاربری های متفاوتِ فروشگاهی تولید میکنند تا با ارائه چرخ های فروشگاهی باکیفیت به عنوان یکی از تجهیزات مؤثر فروشگاهی، نقش تعیین کننده ای در سهولت حمل کالاهای خریداری شده در فضاهای فروشگاهی و ترغیب مشتریان به خرید کالاهای بیشتر داشته باشند.

ترجمه و تنظیم در ریتیل ایران

حق استفاده از مقاله فوق با ذکر منبع بلامانع است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

polytrolly

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

چرخ خرید ، چرخ فروشگاهی، چرخ خرید فروشگاهی، چرخ دستی فروشگاهی، گاری دستی، چرخ دستی، سبد خرید فروشگاهی، چرخ خرید پلیترولی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات