ایران پنجره تولیدکننده پنجره های دوجداره UPVC

تولید کننده درب و پنجره upvc, نمایندگی پروفیل upvc, wintech upvc

درباره شرکت وین تک WINTECH

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

مجموعه WINTECH در سال 1379 شمسی با واردات پروفیلهای UPVC مورد نیاز در صنعت ساختمان وارد بازار مصرف کشور ایران گردید و با توجه به مزایای این محصولات و همچنین سیاستهای تشویقی و حمایتی دولت جمهوری اسلامی ایران در تصویب و اجرای قوانین بهینه سازی مصرف انرژی، مورد توجه و مصرف در  بخش  خصوصی و دولتی صنعت ساختمان قرار گرفت. مجموعه WINTECH در طی این سالها با ایجاد دفاتر فروش و انبار های لجستیک در تهران، موفق به ایجاد شبکه گسترده نمایندگی ساخت درب و پنجره های دوجداره UPVC گردید و با واردات انواع پروفیلهای UPVC از کارخانه ترکیه، نسبت به تامین نیاز ها و خدمات دهی به مشتریان خود اقدام نمود. تا اینکه در ابتدای سال 1389 شمسی با توجه به عرضه محصولات WINTECH در ایران طی چندین سال گذشته، مدیران این شرکت با بررسی دقیق علمی و عملی طی مدت حضور و عرضه محصولات خود و در جهت خدمات دهی بهینه به مشتریان، تصمیم به سرمایه گذاری و ایجاد و تاسیس کارخانه تولیدی انواع پروفیلهای UPVC در کشور ایران گرفته شد و پس از بررسی مناطق مختلف در کشور ایران، در شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی استان آذربایجان شرقی واقع در شهر تبریز، با احداث سالنهای تولیدی و فضای اداری مناسب با استقرار آخرین تکنولوژی روز این صنعت از اوایل آبان ماه سال 1390 شمسی افتتاح وشروع به فعالیت نمود.

 

 

 

در مجموعه صنعتی WINTECH از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات آلمانی و ایتالیایی موجود در این صنعت استفاده گردیده و با اتکاء به دانش فنی و مهارت نیروهای کارآزموده و متخصص خود و استفاده از بهترین تجهیزات و ماشین آلات و نیز بکار بردن بهترین مواد مصرفی در این صنعت توانسته است پروفیلهای UPVC استاندارد و با کیفیت مورد نیاز بازارهای مصرف را تولید و عرضه نماید.

 

در مجموعه WINTECH ایران از آغاز بهره برداری و تولید تاکنون تهیه مواد اولیه استاندارد و استفاده از بهترین ماشین آلات و بهره وری از نیروی انسانی متخصص و کارآزموده در مکانیزم تولید و نظارت بر واحدهای فروش و ارائه خدمات فنی و پشتیبانی پس از فروش همواره مدنظر قرار گرفته و موجب گردیده که پروفیلهای WINTECH در صنعت ساختمان و پروژه های اداری و تجاری به عنوان یکی از محصولات شناخته شده و جزو مصالح با کیفیت در این صنعت مطرح و همواره رضایت مندی مصرف کنندگان را به همراه داشته باشد.

پروفیلهای تولیدی در کارخانه ایران شامل سری پروفیلهای W700 ، W640  ، W260، PP624  میباشد که هر کدام از آنها بسته به نوع پروژه و نیاز پروژه با در نظر گرفتن مواردی از قبیل نوع پروژه (ویلایی، اداری، لوکس و ...)، میزان عایق بندی، میزان مقاومت مورد نیاز، نوع بازشو و یا کشویی، شرایط جوی حاکم در منطقه و ... قابل استفاده می باشد.

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایران پنجره تولیدکننده پنجره های دوجداره UPVC

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تولید کننده درب و پنجره upvc، نمایندگی پروفیل upvc، wintech upvc، سازنده انواع پنجره UPVC، پنجره یو پی وی سی wintech، کارخانه تولید درب و پنجره upvc، نصب انواع پنجره UPVC، ساخت انواع پنجره WINTECH UPVC، طراحی درب و پنجره UPVC، iran pangereh، شرکت ایران پنجره، مجهز به ماشین آلات ساخت پنجره دوجداره upvc، آدرس کارخانه : جاده خاوران ، تهرانپارس، آدرس دفتر شرکت ، تهرانپارس

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات