شرکت نواندیشان ربات ساز-نمایندگی اصفهان

ربات کوچولو, ربات ساز1, ربات ساز 2

آموزش های رباتیک

 این آموزشها در 4 ترم با در نظر گرفتن اصول روانشناسی آموزشی برای کودکان و دانش آموزان طراحی شده است. در این ترم ها دانش آموز با الکترونیک،  مکانیک و برنامه نویسی کامپیوتر در حد مقدماتی آشنامی گردد و با یادگیری مطالبی ساده اما نوین، در هر ترم رباتی با قابلیتهای متفاوت می سازد. 
متاسفانه امروزه برخی فعالیتهای نامناسب کودکان و نوجوانان در حیطه های اینترنتی، رایانه ای و ارتباطی، بحرانها و نگرانی های زیادی را برای والدین  بوجود آورده است. با گسترش آموزشهای رباتیک در کشورمان شاهد آنیم که بچه ها  ربات ها را به عنوان رفیقی صمیمی برای خود در نظر گرفته اند و وقتهای آزاد خود را با آنها می گذرانند.کار بچه ها با رباتها نه تنها برای ما نگران کننده نبوده بلکه ساخت رباتهای متنوع، توانمندی کودکمان  را از نظر فنی افزایش داده و او را به علم و درس و مدرسه علاقه مند تر می گرداند. از سوی دیگر حرکت در این مسیر و آشنا شدن با دوستانی که چون خودش در پی مسائل جدید علمی می گردند نگرانی ما را از جهت حضور فرزندمان در محافل ناباب به حداقل رسانیده است. در کنار این برنامه ها شرکت در مسابقات رباتیک و جشنواره ها و  نیز کار با نرم افزار های کامپیوتری مناسب شوق زائد الوصفی را برای فرزندانمان به همراه دارد که این امر نیز به نوعی نقش رایانه  را در خانه ها بسیار مفیدتر از قبل نموده است. موسسه ربات ساز ، با در نظر گرفتن تمامی این موارد  رباتیک را به عنوان عاملی جذاب بکار بسته تا بتواند با به وجود آوردن این فضای هیجانی، بخشی از انحرافات رایج جامعه دانش آموزی  را کاهش دهد. در این راستا موسسه ربات ساز   2 برنامه اساسی را در دستور کار خود قرار داده است.
1- برگزاری لیگ مسابقات رباتیک و تولید اولین ماهنامه رباتیکی کشور با حضور دانش آموزان با شعار " ما می توانیم ".                                                                                                                                                                                                                                                                
2- برگزاری کلاسهای رباتیک جهت شرکت در مسابقات برای ترمهای 1 ؛ 2 ؛ 3 و جشنواره های اختراعات و ابتکارات در ترم 4
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت نواندیشان ربات ساز-نمایندگی اصفهان

اصفهان، خمینی شهر

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

ربات کوچولو، ربات ساز1، ربات ساز 2، اموزش ربات، رباتیک در اصفهان ، آموزش ساخت ربات، رباتیک در مهد ، نمایندگی ربات ساز دراصفهان

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی خدمات